- Τα σχέδια της Ε.Ε. περί των ρύπων, έχουν «στριμώξει» πολλές μάρκες
- Πρόστιμα για τις μάρκες που ξεπερνούν τον μέσο όρο ρύπων ανά στόλο
- Η Stellantis θα στρέψει τη προσοχή της στα ηλεκτροκίνητα
Τα σχέδια της Ε.Ε. περί των ρύπων, έχουν «στριμώξει» πολλές μάρκες
Η Ευρωπαϊκή Ένωση προσπαθεί να ελέγξει το αποτύπωμα άνθρακα της, με την ίδια να θεσπίζει διάφορους νόμους, που στοχεύουν στην ελαχιστοποίηση των ρύπων των στόλων αυτοκινήτων, που κυκλοφορούν στα 27 κράτη-μέλη της. Τα σχέδια της, έχουν «στριμώξει» πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες ανά τον κόσμο, οι οποίες «κοιτάνε» να μειώσουν την παραγωγή των αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης, έτσι ώστε να αποφύγουν μεγάλα πρόστιμα. Σύμφωνα μάλιστα με πολλές μάρκες συμπεριλαμβανομένης της Stellantis, αυτό πρέπει να γίνει πριν την 1η Ιανουαρίου του 2025, όταν και οι κανονισμοί θα γίνουν ακόμα πιο αυστηροί.
Πρόστιμα για τις μάρκες που ξεπερνούν τον μέσο όρο ρύπων ανά στόλο
Αυτή τη στιγμή το όριο μέσου όρου ρύπων ανά στόλο αυτοκινήτων είναι 115.1 g/km (WLTP), με την Ε.Ε. να στοχεύει το 2025 να το μειώσει κατά 19% στα 93.6 g/km και το 2030 ακόμα περισσότερο στα 49.5 g/km. Μέχρι το 2035 η Ε.Ε. στοχεύει σε μια αυτοκίνηση άνευ ρύπων, με τις μάρκες που δεν συμμορφώνονται να τους επιβάλλεται πρόστιμο. Αυτό κυμαίνεται στα 95 ευρώ ανα επιπλέον γραμμάριο σε κάθε όχημα, με τα πρόστιμα στις μάρκες να αναμένεται να φτάσουν και τα 15 δισεκατομμύρια.
Η Stellantis θα στρέψει τη προσοχή της στα ηλεκτροκίνητα
Μετά τους νέους κανονισμούς της Ε.Ε. πολλές μάρκες «κοιτάνε» τα ηλεκτροκίνητα ως μια διέξοδο, συμπεριλαμβανομένης της Stellantis, η οποία σύμφωνα με φήμες θα δώσει περισσότερη βάση στην παραγωγή τους. Ο γίγαντας της αυτοκινητοβιομηχανίας μάλλον τα «έβαλε» κάτω, και αποφάσισε, ότι είναι καλύτερο να προσπαθήσει να επεκταθεί στην αγορά των ηλεκτροκίνητων, παρά να ρισκάρει μεγάλα πρόστιμα με τους θερμικούς. Εσείς συμφωνείτε;