Ο πρόεδρος του Stellantis, John Elkan.
Τέλος στις φήμες για συγχώνευση του ομίλου Stellantis με τη Renault
- Ιταλική εφημερίδα έλεγε πως θα γινόταν για να αντιμετωπιστούν οι Κινέζοι
- Δεν υπάρχει τέτοιο σχέδιο λέει ο πρόεδρος του ομίλου Stellantis
- H ιταλική εφημερίδα λέει πως πίσω από την συγχώνευση είναι η γαλλική κυβέρνηση
- Δεν βγάζει νόημα μια τέτοια συγχώνευση λένε αναλυτές
Ιταλική εφημερίδα έλεγε πως θα γινόταν για να αντιμετωπιστούν οι Κινέζοι
Είδηση της ιταλικής εφημερίδας II Massaggero, που δημοσιεύτηκε πρόσφατα, ανέφερε πως ο όμιλος Stellantis ετοιμαζόταν να ενώσει τις δυνάμεις του με την Renault για την δημιουργία μιας εταιρίας-γίγαντα. Η ιδέα είναι πως ο νέος αυτός όμιλος θα μπορούσε να μειώσει τα έξοδα ανάπτυξης των αυτοκινήτων δίνοντας την δυνατότητα στις μάρκες να ανταγωνιστούν την εισροή των κινέζικων ηλεκτρικών οχημάτων που έχουν αρχίσει να πληθαίνουν στους ευρωπαϊκούς δρόμους. Καλώς ή κακώς, η συγκεκριμένη συγχώνευση δεν θα λάβει χώρα.
Δεν υπάρχει τέτοιο σχέδιο λέει ο πρόεδρος του ομίλου Stellantis
Ο πρόεδρος του Stellantis, John Elkan, δήλωσε πως η φήμη είναι αναληθής. «Δεν υπάρχει σχέδιο υπό εξέταση για συγχώνευση με άλλους κατασκευαστές» είπε ο Elkan, υποστηρίζοντας ότι ο όμιλος παραμένει προσηλωμένος στα υπάρχοντα μακροπρόθεσμα σχέδια του.
H ιταλική εφημερίδα λέει πως πίσω από την συγχώνευση είναι η γαλλική κυβέρνηση
Η ιταλική εφημερίδα που δημοσίευσε την είδηση υποστήριξε πως η γαλλική κυβέρνηση, η οποία είναι ο μεγαλύτερος μέτοχος της Renault και έχει ταυτόχρονα ένα ποσοστό μετοχών στον όμιλο Stellantis, διερευνούσε μια συγχώνευση μεταξύ των δύο. Ταυτόχρονα, Ο CEO του ομίλου Stellantis, Carlos Tavares, ο οποίος πέρασε δεκαετίες στην Renault, έκανε πρόσφατα κάποια γενικά σχόλια σχετικά με τις συγχωνεύεις, τα οποία ορισμένοι εξέλαβαν ως υπονοούμενα.
Δεν βγάζει νόημα μια τέτοια συγχώνευση λένε αναλυτές
Η Renault έχει αντιμετωπίσει δύο δυσκολίες τον τελευταίο καιρό: Την έξοδο της από την ρωσική αγορά και την περίπλοκη σχέση της με την Nissan. Λόγω αυτών αρκετοί πίστεψαν ότι κάτι μάλλον έπρεπε να αλλάξει. Αναλυτές, όμως, σε δηλώσεις τους στο πρακτορείο Reauters, σημείωσαν πως μια συγχώνευση Renault-Stellantis, δεν βγάζει πολύ νόημα αφού απλώς θα επέκτεινε την παραγωγική ικανότητα των δύο εταιριών στην Ευρώπη και δεν θα είχαν κάποιο όφελος σε άλλες αγορές.