ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Στην Ελλάδα από το φθινόπωρο το υβριδικό KGM Torres

 Σχολιάστε 
1.434 Επισκέψεις στο άρθρο (28/4/2025)
Στην Ελλάδα από το φθινόπωρο το υβριδικό KGM Torres
5 Φωτογραφίες »

To πρώτο υβριδικό αυτοκίνητο της μάρκας.
Θα κινείται και αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια.
Με 1,5 λίτρων κινητήρα βενζίνης απόδοσης 152 ίππων.
Δεν αλλάζει η σχεδίασή του μέσα και έξω.

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

To πρώτο υβριδικό αυτοκίνητο της μάρκας

Το KGM Torres είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα ως ηλεκτρικό και ως βενζινοκίνητο, αλλά η κορεατική μάρκα, η οποία αποτελεί τη συνέχεια της SsangΥong, έχει έτοιμη και μία υβριδική έκδοση για το νέο της SUV. Το νέο Torres Hybrid αναμένεται στην Ελλάδα το ερχόμενο φθινόπωρο και θα γίνει το πρώτο υβριδικό μοντέλο στην ιστορία της KGM.

Θα κινείται και αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια

Οι Κορεάτες εκτός από την επιβεβαίωση της έλευσης του Torres Hybrid, δεν επεκτάθηκαν σε λεπτομέρειες αναφορικά με το νέο, υβριδικό σύστημα κίνησης. Είπαν ωστόσο πως το Dual Tech Hybrid System, όπως το ονομάζουν, θα βελτιώσει σημαντικά την κατανάλωση του καυσίμου, ενώ θα επιτρέπει τρεις τρόπους οδήγησης, συμπεριλαμβανομένου του EV Mode (αποκλειστικά ηλεκτρική ενέργεια), του HEV Mode (παράλληλη λειτουργία θερμικού κινητήρα και ηλεκτροκινητήρα) και του Engine Drive Mode(ισχύς μόνο θερμικού κινητήρα).

Η παραπάνω δυνατότητα του Torres Hybrid οφείλεται και στο e-DHT (efficiency-Dual motor Hybrid Transmission), ένα υβριδικό κιβώτιο διπλού κινητήρα που αναπτύχθηκε από την KGM.

Με 1,5 λίτρων κινητήρα βενζίνης απόδοσης 152 ίππων

Η κορεατική μάρκα δεν έχει ακόμη δημοσιοποιήσει τα χαρακτηριστικά του νέου υβριδικού συστήματος. Σύμφωνα όμως με πληροφορίες από το εξωτερικό, θα συνδυάζει έναν τούρμπο κινητήρα βενζίνης 1,5 λίτρων απόδοσης 152 ίππων και 280 Nm ροπής, το υβριδικό κιβώτιο e-DHT και μία μπαταρία λιθίου 1,83 kWh. Η συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου θα ανέρχεται περίπου στα 6,4-6,6 λίτρα/100 χλμ., ενώ οι εκπομπές CO2 είναι στα 101-105 γρ./χλμ.

Δεν αλλάζει η σχεδίασή του μέσα και έξω

Κλείνοντας, να σημειωθεί πως εξωτερικά αλλά και στην καμπίνα το νέο Torres Hybrid δε θα διαφέρει από το βενζινοκίνητο μοντέλο. Ως εκ τούτου αναμένεται να δούμε ένα μοντέλο με λεπτά LED φώτα μπροστά και boxy πίσω μέρος. Οι διαστάσεις του έχουν ως εξής: μήκος 4,7 μέτρα, πλάτος 1,89 μ., ύψος 1,75 μ., ενώ το μεταξόνιό του εκτίνεται στα 2,68 μ..

Ο εσωτερικός διάκοσμος του Torres είναι μίνιμαλ αλλά παράλληλα προσπαθεί να ακολουθήσει πιο upper-class μονοπάτια μέσα από την προσθήκη δερμάτινων φλοιδών και επενδύσεων από ξύλο. Υψηλό είναι το τεχνολογικό προφίλ, το οποίο εκφράζεται μέσα από δύο οθόνες, κολλητά η μία δίπλα στην άλλη, με μέγεθος 12,3 ιντσών.  

Autotriti.gr
Autotriti.gr