Με την βενζινοκίνητη GLA 200 ξεκινά την καριέρα της σε ελληνικό έδαφος η νέα γενιά του μικρομεσαίου crossover της Mercedes-Benz.
Η τιμή της νέας Mercedes GLA στην Ελλάδα
47.616 Επισκέψεις στο άρθρο (24/4/2020)
Η νέα, δεύτερη γενιά της Mercedes GLA έχει ξεκινήσει την εμπορική της πορεία στην χώρα μας με τιμή περί τις 2.000 ευρώ χαμηλότερη από την Γερμανία. Δείτε πόσο κοστίζει το μικρομεσαίο premium crossover, αλλά και τι περιλαμβάνει ο στάνταρ εξοπλισμός.
Το μικρότερο crossover στην γκάμα της Mercedes-Benz παρουσιάστηκε στα μέσα του περασμένου Δεκέμβρη έχοντας στη φαρέτρα του καινούρια εμφάνιση, μεγαλύτερους χώρους και πλουσιότερο τεχνολογικό εξοπλισμό. Είναι φανερό πως οι Γερμανοί θέλησαν να δώσουν στη νέα GLA ακόμη περισσότερα crossover χαρακτηριστικά, φεύγοντας έτσι από το στυλ του υπερυψωμένου hatchback που είχε υιοθετήσει η προηγούμενη γενιά. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι η νέα GLA είναι παραπάνω από 10 εκατοστά πιο ψηλή από την προηγούμενη (στα 1.611 ύψος αντί 1.507 χιλιοστών) με 143 χιλιοστά απόσταση από το έδαφος (+9 χλστ.), την ίδια στιγμή που το μήκος της έχει μειωθεί από τα 4.424 στα 4.410 χιλιοστά. Αν και έχει ελαφρώς μικρότερο καθαρό μήκος, η Mercedes κατάφερε να αυξήσει το μεταξόνιο κατά 3 εκατοστά στα 2.729 χιλιοστά (2.699 χιλιοστά είναι το μεταξόνιο της προκατόχου), δίνοντας την δυνατότητα στους σχεδιαστές να αυξήσουν το χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών κατά 116 χιλιοστά. Έπειτα, μικρή αλλά σημαντική είναι η αύξηση του χώρου αποσκευών, αφού η Mercedes φρόντισε να τον μεγαλώσει κατά 14 λίτρα φτάνοντας τα 435 λίτρα.
Στο εσωτερικό το σκηνικό είναι γνώριμο, αφού η GLA υιοθετεί πολλά στοιχεία από τις νέες A-Class και GLB, με προεξάρχον στοιχείο το σύστημα infotainment ΜBUX με το μακρόστενο κάδρο που ενσωματώνει δύο οθόνες από 7 έως και 10,25 ίντσες. Η διάταξη στο ταμπλό χαρακτηρίζεται από μίνιμαλ σχεδιαστικά στοιχεία αντλώντας έμπνευση από τη νεότερη γλώσσα της premium φίρμας.
H νέα Mercedes GLA λανσάρεται, αρχικά, στην Ελλάδα στην έκδοση GLA 200 με τον 1,33 λίτρων βενζινοκινητήρα απόδοσης 163 ίππων και 250 Nm ροπής, ο οποίος συνδυάζεται με το 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, με τις τιμές να ξεκινούν από τις 35.850 ευρώ. Η ελληνική αντιπροσωπεία κατάφερε μάλιστα να φέρει το μοντέλο με τιμή χαμηλότερη κατά περίπου 2.000 ευρώ από εκείνη που ισχύειστην γερμανική αγορά (37.270 ευρώ), ενώ σύμφωνα με την ανακοίνωση οι υπόλοιπες εκδόσεις αναμένονται το αμέσως προσεχές διάστημα.
Κλείνοντας, όσον αφορά στον στάνταρ εξοπλισμό της GLA 200, μεταξύ άλλων περιλαμβάνονται: αυτόματο κιβώτιο 7G-DCT, Active Brake Assist, cruise control (Σύστημα ρύθμισης ταχύτητας), MBUX σύστημα πολυμέσων, sport δερμάτινο τιμόνι, thermatic σύστημα κλιματισμού, αερόσακο για τα γόνατα του οδηγού (εκτός όλων των υπολοίπων), ενεργή υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, ράγες οροφής σε αλουμίνιο, σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων, σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών, σύστημα προστασίας πεζών, αυτόματους υαλοκαθαριστήρες, χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι, κάμερα οπισθοπορείας, βελούδινα πατάκια κ.ά.
Δείτε στον πίνακα μερικά τεχνικά στοιχεία για την πρώτη έκδοση που πάτησε τους τροχούς της στην χώρα μας.
Γιατί περίπου 2000 ευρώ κάτω και όχι πχ 1500 περίπου, αφού η διάφορα είναι κάτω από 1500, βαριέται κανείς να κάνει μια αφαίρεση ...πες και ότι καίει περίπου τόσα λίτρα ,το λες ? οχι 😉
....Τι σοϊ crossover ειναι με 14.3 εκατ. αποσταση απο το εδαφος? Ουτε για τις λακουβες της Κηφισίας δεν κανει.
Στα 35.850 ξεκινάει η GLA αλλά εσείς μας δείχνετε αυτή των 50.000+
Γιατί περίπου 2000 ευρώ κάτω και όχι πχ 1500 περίπου, αφού η διάφορα είναι κάτω από 1500, βαριέται κανείς να κάνει μια αφαίρεση ...πες και ότι καίει περίπου τόσα λίτρα ,το λες ? οχι 😉