Διαθέσιμα στην ελληνική αγορά είναι τα τρίτης γενιάς Sandero και Sandero Stepway που εκσυγχρονίστηκαν σε όλους τους τομείς αλλά διατηρούν το ασυναγώνιστο πλεονέκτημα της χαμηλής τιμής.
Τα δύο μοντέλα, στο κομμάτι της εξωτερικής σχεδίασης άλλαξαν σε μεγάλο προσέγγιση υιοθετώντας ένα πιο μοντέρνο στιλ και παρόλο που διατηρούν λίγο-πολύ ίδιες τις εξωτερικές διαστάσεις, δείχνουν πιο φαρδιά και αποπνέουν μεγαλύτερο δυναμισμό. Στον εμπρόσθιο πρόβολο ξεχωρίζουν οι στάνταρ, νέοι, LED προβολείς με σχέδιο Y στο εσωτερικό τους που η εταιρεία υπόσχεται ότι φωτίζουν έως και 110 μέτρα μακρύτερα και 24 μέτρα φαρδύτερα σε σχέση με τον προκάτοχο, οι νέες γρίλιες και οι ανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες ανάλογα με την έκδοση. Το Sandero Stepway έχει ένα πιο περιπετειώδες look, όπως αρμόζει άλλωστε στον crossover χαρακτήρα του μοντέλου, με ένα από τα στοιχεία που που ξεχωρίζουν να είναι η ποδιά σε ασημί φινίρισμα ως μέρος των προστατευτικών που περικυκλώνουν χαμηλά το αμάξωμα. Από εκεί και πέρα, παρατηρούνται έντονες καμπύλες και μυώδεις γραμμές στο καπό και τους ώμους εμπρός και πίσω, ενώ όσον αφορά στο Sandero Stepway στο πλάι ξεχωρίζουν και τα μαύρα πλαστικά χαμηλά στις πόρτες. Πίσω οι γραμμές θυμίζουν μέχρις ένα βαθμό το VW Polo, με τα νέα φώτα -εξίσου Y σχεδίασης- να κλέβουν την παράσταση. Σημειώστε πως, στην crossover εκδοχή του Sandero υπάρχουν μπάρες οροφής, που δεν είναι μόνο εικαστική παρέμβαση, αλλά μπορούν μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα να μετατραπούν σε σχάρα ικανή για μεταφορά φορτίου έως και 80 κιλών.
Στο μηχανικό σκέλος, τα δυο μοντέλα βασίζονται στην πλατφόρμα CMF της «μαμάς» Renault, υποσχόμενα μεγαλύτερη ακαμψία με μικρότερο βάρος. Στις διαστάσεις τώρα το Sandero μετρά μήκος 4.088 χλστ., πλάτος 1.848 χλστ. και ύψος 1.499 χλστ. ενώ το Sandero Stepway έχει 4.099 χλστ. μήκος, ίδιο πλάτος και αυξημένο ύψος 1.535 χλστ. Στους χώρους, τα Sandero και Sandero Stepway προσφέρουν χώρο αποσκευών 328 λτ.
Μεγάλης έκτασης αλλαγές παρατηρούνται στην καμπίνα των Sandero και Sandero Stepway, εκεί που η Dacia έχει προχωρήσει σε αναβαθμίσεις σε όλα τα επίπεδα. Αρχικά, ο επιλογέας ταχυτήτων είναι πιο κοντός και υπάρχουν οι γνωστές ρυθμίσεις στο κάθισμα του οδηγού και το τιμόνι για να βρει κανείς τη σωστή θέση οδήγησης. Έπειτα, το ηλεκτρικά υποβοηθούμενο τιμόνι υπόσχεται έως και 36% λιγότερη προσπάθεια από τον οδηγό στις μανούβρες ενώ σε εργονομική θέση βρίσκονται και τα χειριστήρια για τις βασικές λειτουργίες.
Όσον αφορά το Sandero, η πρώτη και πιο προσιτή επιλογή είναι ο τρικύλινδρος ατμοσφαιρικός 1.000άρης SCe με απόδοση 65 ίππων που συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων με τιμή από 11.980 ευρώ, ενώ στο επόμενο σκαλοπάτι συναντούμε τον ίδιο κινητήρα στην υπερτροφοδοτούμενη έκδοση με ισχύ 90 ίππων, ο οποίος προσφέρεται με 6άρι μηχανικό από 13.430 ευρώ και CVT αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων με τιμή από 15.580 ευρώ. Τέλος, υπάρχει η λύση διπλού καυσίμου (βενζίνη και υγραέριο) με τον ίδιο κινητήρα 1,0 λτ. που αποδίδει 100 ίππους και συνδυάζεται αποκλειστικά με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο από 13.820 ευρώ.
Στο Sandero Stepway, η αρχή γίνεται με τον turbo 1.000άρη κινητήρα των 90 ίππων από 14.380 ευρώ με μηχανικό και από 17.280 ευρώ με αυτόματο κιβώτιο. Επίσης, στην έκδοση με το υγραέριο οι τιμές ξεκινούν από τις 14.780 ευρώ.