Η γκάμα των εκδόσεων του DS 7 Crossback E-Tense επεκτείνεται, με την έλευση της νέας δυναμικής, πολυτελούς έκδοσης E-Tense 225. Η εξειδίκευση και η προηγμένη τεχνογνωσία που αποκτήθηκε στη Formula E από το 2015 έως και σήμερα - που έχει αναδείξει την DSAutomobiles για 2η συνεχόμενη χρονιά Πρωταθλήτρια τόσο στους Κατασκευαστές, όσο και στους οδηγούς - επεκτείνεται στην πλέον ολοκληρωμένη plug-in υβριδική γκάμα της DS Automobiles.
Πρόκειται για τη 2η plug-in υβριδική έκδοση στη γκάμα του μοντέλου - μετά την κορυφαία E-Tense 4x4 300HP, που συνδυάζει το οικολογικό προφίλ με όλα τα δυναμικά χαρακτηριστικά, σε ένα οικονομικότερο "σύνολο", που απευθύνεται σε ευρύτερο κοινό που αναζητά κομψότητα, πολυτέλεια, πλήθος καινοτόμων τεχνολογιών και άνεση. Ο συνδυασμός του turbo κινητήρα βενζίνης των 1,6 λίτρων με έναν ηλεκτροκινητήρα, στην προκειμένη περίπτωση αποδίδει 225 ίππους και 360 Nm ροπής. Η ισχύς αυτή καταλήγει στους εμπρός τροχούς, ενισχύοντας σημαντικά τη γκάμα του μοντέλου.
Η εν λόγω έκδοση διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα 110kW, έναν κινητήρα εσωτερικής καύσεως 180hp και μια επαναφορτιζόμενη μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 13,2kW. Η συνδυαστική ισχύς των 225 hp, καταλήγει μέσω του αυτόματου κιβωτίου 8 ταχυτήτων (ΕΑΤ8) στους εμπρός τροχούς. Το DS 7 Crossback E-Tense 225, επιτυγχάνει αυτονομία της τάξεως των 55χλμ (μέτρηση WLTP) σε λειτουργία μηδενικών εκπομπών, ενώ εκπέμπει μόλις 31g/km CO2 σε υβριδική χρήση. Η μέση κατανάλωση καυσίμου είναι 1,4 lt/100 km στην υβριδική λειτουργία, ενώ παράλληλα μέσω Wallbox 7,4kW το μοντέλο παρέχει τη δυνατότητα γρήγορης φόρτισης της μπαταρίας σε 1 ώρα και 45 λεπτά καθότι διαθέτει ενσωματωμένο φορτιστή (On-Board Charger) ισχύος 7,4 kW. Αξίζει να σημειωθεί ότι η συγκεκριμένη διάταξη δεν επηρεάζει τόσο τους χώρους στο εσωτερικό της καμπίνας, όσο και τον χώρο αποσκευών λόγω της έξυπνης ενσωμάτωσης των μπαταριών κάτω από το πάτωμα.
Σε ότι αφορά στις εκδόσεις εξοπλισμού, το Plug-in υβριδικό DS 7 Crossback E-Tense με τα 225 άλογα, διατίθεται σε 2 εκδόσεις: So Chic & Performance Line, που είναι εφάμιλλες των αντίστοιχων 4Χ4 εκδόσεων. Οι τιμές ξεκινούν από €46.300 στην έκδοση So Chic.
Όλα (πολύ) καλά κ ωραία κ με το συγκεκριμένο μοντέλο, αλλά κ με την υπόλοιπη γκάμα. Η εμφάνιση, οκ είναι κάπως υποκειμενική, καλοφτιαγμένο είναι, προσεγμένο είναι, πολυτέλεια έχει, αλλά στους Ελληνικούς δρόμους δεν θα το δούμε. Αυτή είναι η αλήθεια, όπως γενικά ΔΕΝ πουλάει στην Ελλάδα μας η DS. Κάπου θα δούμε στοιχεία κ τι κάνει στην ΕΕ / Ευρώπη, αν κ προβλέπω ότι θα είναι στις «μπράντες» που θα να χαθούν τα επόμενα 5-7 χρόνια, κ δυστυχώς μαζί με θέσεις εργασίας.
Φήμες λένε ότι στη Stellantis πέφτουν κλοτσιές μπουνιές, και πηδούν από τα παράθυρα….. τα ηλεκτρικά έφεραν τα πάνω κάτω (Ελλάδα δεν χαμπαριάζει!) και δεν θα υπάρχει αγορά για τοοοοσους κατασκευαστές τα επόμενα 7-10 χρόνια.
Καλές πωλήσεις DS7, 5, 3, ……
Όλα (πολύ) καλά κ ωραία κ με το συγκεκριμένο μοντέλο, αλλά κ με την υπόλοιπη γκάμα. Η εμφάνιση, οκ είναι κάπως υποκειμενική, καλοφτιαγμένο είναι, προσεγμένο είναι, πολυτέλεια έχει, αλλά στους Ελληνικούς δρόμους δεν θα το δούμε. Αυτή είναι η αλήθεια, όπως γενικά ΔΕΝ πουλάει στην Ελλάδα μας η DS. Κάπου θα δούμε στοιχεία κ τι κάνει στην ΕΕ / Ευρώπη, αν κ προβλέπω ότι θα είναι στις «μπράντες» που θα να χαθούν τα επόμενα 5-7 χρόνια, κ δυστυχώς μαζί με θέσεις εργασίας. Φήμες λένε ότι στη Stellantis πέφτουν κλοτσιές μπουνιές, και πηδούν από τα παράθυρα….. τα ηλεκτρικά έφεραν τα πάνω κάτω (Ελλάδα δεν χαμπαριάζει!) και δεν θα υπάρχει αγορά για τοοοοσους κατασκευαστές τα επόμενα 7-10 χρόνια. Καλές πωλήσεις DS7, 5, 3, ……