Η ελληνική αντιπροσωπεία της Renault ανακοίνωσε τις τιμές του νέου Clio για τη χώρα μας, το οποίο θα προσφέρεται με 5 κινητήρες και ισάριθμες εξοπλιστικές εκδόσεις.
Η νέα, πέμπτη γενιά του Renault Clio πάτησε τους τροχούς της στην Ελλάδα έχοντας στη φαρέτρα της πέντε κινητήρια σύνολα, που αναλύονται σε τρεις επιλογές βενζίνης και δύο diesel. Αναφορικά με τον εξοπλισμό, υπάρχουν πέντε επιλογές: Authentic, Expression, Dynamic, RS Line και Initiale Paris.
Η εισαγωγική έκδοση του νέου Renault Clio έχει κάτω από το καπό της τον ατμοσφαιρικό τρικύλινδρο 1.000άρη κινητήρα των 75 ίππων με τις τιμές να ξεκινούν από τις 13.490 ευρώ στην έκδοση Authentic (σ.σ από 12.990 ευρώ τιμή με προωθητικό πρόγραμμα). Ένα σκαλοπάτι ψηλότερα βρίσκεται η turbo εκδοχή του 1,0 λτ. με 100 άλογα, που στην προαναφερθείσα έκδοση τιμάται από 14.690 ευρώ. Στην περίπτωση που επιλέξει κανείς αυτόματο κιβώτιο CVT για τον 1.0 TCe 100 PS οι τιμές ξεκινούν από 17.080 ευρώ στο μεσαίο εξοπλιστικό επίπεδο Expression. Η γκάμα κλείνει με τον ισχυρότερο βενζινοκινητήρα των 1,33 λτ. που αποδίδει 130 άλογα και συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεν και τιμάται από 20.790 ευρώ στο επίπεδο Dynamic. Περνώντας στο diesel συναντούμε τον 1.500άρη dCi κινητήρα της συμμαχίας σε δύο version με 85 και 115 άλογα και κόστος κτήσης από 14.790 ευρώ και 19.790 ευρώ, αντίστοιχα.
Αναφορικά με τις εκδόσεις, η βασική Authentic είναι πλούσια διαθέτοντας μεταξύ άλλων 6 αερόσακους, cruise control, πίνακα οργάνων με έγχρωμη οθόνη 4,2 ιντσών, A/C, ηλεκτρικά παράθυρα με καθρέπτες, σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος, σύστημα αναγνώρισης πινακίδων κυκλοφορίας και σύστημα υποβοήθησης αλλαγής λωρίδας. Η ίδια έκδοση με τον 1.000άρη turbo των 100 ίππων διαθέτει επιπλέον σύστημα πολυμέσων EASY LINK με οθόνη 7 ιντσών, αναδιπλούμενους καθρέπτες, πίσω αισθητήρες στάθμευσης και 16άρες ζάντες.
Στις επόμενες εκδόσεις (Expression και Dynamic) ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας γίνεται πιο πλούσιος π.χ. προστίθεται ο αυτόματος κλιματισμός, ωστόσο για να βρεις στοιχεία όπως κάμερα 360ο, navigation, αυτόματους υαλοκαθαριστήρες και φώτα πρέπει να επιλέξεις την έκδοση RS Line. Η τελευταία έκδοση (Iniale Paris) έχει τα πάντα όπως π.χ. σύστημα προειδοποίησης τυφλού σημείου, ασύρματη φόρτιση κινητού, δερμάτινα καθίσματα ή ηλεκτρικό χειρόφρενο.
Δεν έιναι κι απόλυτη ανάγκη να έχει και τόσα εξτρά που νομίζω Κατά την άποψή μου δεν χρειάζονται όπως π.χ εγώ που αγόρασα πρόσφατα το πόλο 1.6 ντίζελ απέφυγα το dsg το πήρα με χειροκίνητο Σασμαν
....Οι τιμες του Clio ειναι παρομοιες με των ανταγωνιστων του στην κατηγορια αυτη, που γενικα εχον παρει την ανηφορα, κυριως λογω των πολλων αξεσουαρ. Τωρα πλεον τα 15.000 euro για ενα super mini με αξιοπρεπη κινητηρα και αναλογο εξοπλισμο δεν φτανουν.
Παιδιά, το κάθε νέο μοντέλο έρχεται με πολύ πιο προχωρημένες προδιαγραφές (προειδοποιητικά, αυτόματη πεδηση, κλπ) από το προηγούμενο και σχεδόν όλα με start-stop (δεν το συμπαθώ καθόλου και κακό θεωρώ κάνει εν τέλει αλλά συνήθως δεν έχεις επιλογή...) και η αντίστοιχη υποδομή που υπάρχει ακόμη και στο βασικό μοντέλο (ακόμη και εάν δεν έχει τις λειτουργίες) είναι ακριβός εξοπλισμός, επομένως είναι λογικό οι τιμές να αυξανονται - και παλι καλά οι αυξήσεις είναι πρακτικά και ουσιαστικά μικρές (γενικά μιλάω) - μην ξεχνάτε επίσης ότι πολύ μεγάλο μέρος της τιμής είναι δασμοί, τέλη και ΦΠΑ.
Τσιμπημένο είναι.
Δεν έιναι κι απόλυτη ανάγκη να έχει και τόσα εξτρά που νομίζω Κατά την άποψή μου δεν χρειάζονται όπως π.χ εγώ που αγόρασα πρόσφατα το πόλο 1.6 ντίζελ απέφυγα το dsg το πήρα με χειροκίνητο Σασμαν
....Οι τιμες του Clio ειναι παρομοιες με των ανταγωνιστων του στην κατηγορια αυτη, που γενικα εχον παρει την ανηφορα, κυριως λογω των πολλων αξεσουαρ. Τωρα πλεον τα 15.000 euro για ενα super mini με αξιοπρεπη κινητηρα και αναλογο εξοπλισμο δεν φτανουν.
Παιδιά, το κάθε νέο μοντέλο έρχεται με πολύ πιο προχωρημένες προδιαγραφές (προειδοποιητικά, αυτόματη πεδηση, κλπ) από το προηγούμενο και σχεδόν όλα με start-stop (δεν το συμπαθώ καθόλου και κακό θεωρώ κάνει εν τέλει αλλά συνήθως δεν έχεις επιλογή...) και η αντίστοιχη υποδομή που υπάρχει ακόμη και στο βασικό μοντέλο (ακόμη και εάν δεν έχει τις λειτουργίες) είναι ακριβός εξοπλισμός, επομένως είναι λογικό οι τιμές να αυξανονται - και παλι καλά οι αυξήσεις είναι πρακτικά και ουσιαστικά μικρές (γενικά μιλάω) - μην ξεχνάτε επίσης ότι πολύ μεγάλο μέρος της τιμής είναι δασμοί, τέλη και ΦΠΑ.
Διαφωνώ, λογική τιμή. Δεν κοιτάμε το initiale εννοείται γιατί είναι ιδιαίτερη έκδοση.