Οι άνθρωποι της εταιρείας σημείωσαν την ημερομηνία στην πινακίδα, που κρεμάστηκε πάνω από την πρώτη Giulia της γραμμής παραγωγής.
Στην παραγωγή η Giulia
5.526 Επισκέψεις στο άρθρο (24/4/2016)
Ξεκίνησε, έστω και με κάποια καθυστέρηση, η παραγωγή της πολυαναμενόμενης Alfa Romeo Giulia και πλέον έχουμε την πρώτη μονάδα, που βγήκε από την γραμμή παραγωγής.
Πολλά έχουν ακουστεί για την Alfa Romeo Giulia και η καθυστέρηση, της έναρξης παραγωγής της, έχει προκαλέσει μια δυσάρεστη αίσθηση γύρω από το όνομα του ιταλικού μοντέλου. Ήρθε η ώρα να αλλάξει αυτό, με την έλευση της πρώτης μονάδας Giulia, από την γραμμή παραγωγής της Alfa Romeo. Οι άνθρωποι της εταιρείας πρέπει να σημειώσουν την ημερομηνία, μιας και όλα όσα έχουν επενδύσει πάνω στο συγκεκριμένο μοντέλο, θα ξεκινήσει να αποφέρει καρπούς σταδιακά.
Η νέα Alfa Romeo Giulia είναι πολλά περισσότερα από την έκδοση Quadrifoglio των 510 ίππων, με το βασικό μοντέλο να διατίθεται σε δυο επιλογές, με διαφορετικές όμως αποδόσεις, συστήματα μετάδοσης και κιβώτια ταχυτήτων. Λόγος γίνεται για την Giulia με κινητήρες βενζίνης 2.0 GME T4 και πετρελαίου 2.2 JTDM.
Η μόνη έκδοση βενζίνης, συνεπώς, είναι αυτή με το 2λιτρο turbo σύνολο GME T4 των 200 ίππων ισχύος και των 330 Nm ροπής. Η εν λόγω Giulia είναι και η μόνη που συνδυάζεται με σύστημα τετρακίνησης, ενώ προσφέρεται αποκλειστικά με το 8άρι αυτόματο κιβώτιο της εταιρείας. Κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 6,6 δλ., ενώ «υπόσχεται» μια μέση κατανάλωση της τάξης των 5,9 λτ./100 χλμ.
Πληροφορίες για το κόστος του μοντέλου της ιταλικής φίρμας δεν υπάρχουν ακόμα, μιας και δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα η έναρξη της διάθεσης της, στο καταναλωτικό κοινό.
Γιόρτασαν την άφιξη της πρώτης μονάδας παραγωγής οι άνθρωποι της ιταλικής φίρμας.
Φιλε germanotsolias εχεις κανενα σοβαρο επιχειρημα ?
Μην λεμε παλι τα ιδια που λεγαμε πριν 5 μερες.
Η πλατφορμα ειναι ολοκαινουργια ,με την υψηλοτερη στρεπτικη ακαμψια της κατηγοριας,φοραει το διπλοσυμπλεκτο που χρησιμοποιει η ferrari,εχει την καλυτερη αναλογια βαρους -ιππων στην κατηγορια,εχει ανθρακονηματινο αξονα κομα και στις απλες εκδοσεις..Ο εξακιλυνδρος κινητηρας ειναι σε συνεργασια με την ferrari ,εχοντας και απενεργοποιηση κυλινδρων( κατι που δεν εχει προς το παρον η bmw στην Μ3.
Η ροπη στον πισω αξονα μεσω διαφορικου torsen που κατανεμεται 100-0 ,δεν βασιζεται η υλοποιηση αυτης της ενεργειας στο φρενο οπως της bmw.
Και πολλα αλλα φυσικα που αν τα γραψουμε θα κουρασουμε χωρις λογο.
Ψαχτητε και μην συνεχιζεται να πιπιλατε συνεχως για μια ανυπαρκτη Γερμανικη υπεροχη που στερειται επιχειρηματων
Απο τεχνολογικης αποψης η Giulia, ειναι πλεον οτι πιο προηγμενο τεχνολογικα εχει να παρουσιασει η κατηγορια
Φιλε germanotsolias εχεις κανενα σοβαρο επιχειρημα ? Μην λεμε παλι τα ιδια που λεγαμε πριν 5 μερες. Η πλατφορμα ειναι ολοκαινουργια ,με την υψηλοτερη στρεπτικη ακαμψια της κατηγοριας,φοραει το διπλοσυμπλεκτο που χρησιμοποιει η ferrari,εχει την καλυτερη αναλογια βαρους -ιππων στην κατηγορια,εχει ανθρακονηματινο αξονα κομα και στις απλες εκδοσεις..Ο εξακιλυνδρος κινητηρας ειναι σε συνεργασια με την ferrari ,εχοντας και απενεργοποιηση κυλινδρων( κατι που δεν εχει προς το παρον η bmw στην Μ3. Η ροπη στον πισω αξονα μεσω διαφορικου torsen που κατανεμεται 100-0 ,δεν βασιζεται η υλοποιηση αυτης της ενεργειας στο φρενο οπως της bmw. Και πολλα αλλα φυσικα που αν τα γραψουμε θα κουρασουμε χωρις λογο. Ψαχτητε και μην συνεχιζεται να πιπιλατε συνεχως για μια ανυπαρκτη Γερμανικη υπεροχη που στερειται επιχειρηματων
Ναι σιγουρα,αφου αν και καινουργιο μοντελο,η φιατ ειναι πολυ μπροστα τεχνολογικα και το προικισε! Mercedes και Bmw ειναι πολυ πισω!
Ναι σιγουρα,αφου αν και καινουργιο μοντελο,η φιατ ειναι πολυ μπροστα τεχνολογικα και το προικισε! Mercedes και Bmw ειναι πολυ πισω!