Το ανανεωμένο Hyundai i30 N μπήκε στη γραμμή παραγωγής λίγο πριν φτάσει στα χέρια των νέων του ιδιοκτητών.
Την έναρξη της παραγωγής του ανανεωμένου i30 N ανακοίνωσε επίσημα η Hyundai. Το «καυτό» κορεατικό μοντέλο ξεκίνησε να παράγεται στο εργοστάσιο της μάρκας στην Τσεχία, όπως και οι λοιπές εκδόσεις του i30 (hatchback, Wagon και Fastback), αλλά και τα Tucson και Kona Electric.
Στην ανανεωμένη του μορφή, να θυμίσουμε πως το i30 N για πρώτη φορά διατίθεται με το N DCT 8-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που επιτρέπει μια ποικιλία χαρακτηριστικών υψηλής απόδοσης για μέγιστη οδηγική απόλαυση στην καθημερινή ζωή καθώς και στην πίστα. Το φρεσκαρισμένο i30 N διατίθεται σε δύο τύπους αμαξώματος, hatchback και fastback.
Καπό συνεχίζει να βρίσκεται ο 2λιτρος turbo κινητήρας σε συνδυασμό είτε με το 6άρι μηχανικό είτε όπως προαναφέραμε με το 8άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (Ν DCT). To μοτέρ έχει ξανά δύο εκδόσεις ισχύος με την πρώτη να αποδίδει και πάλι 250 άλογα (σε συνδυασμό μόνο την μηχανική μετάδοση) αλλά την δεύτερη να προσφέρει πλέον 280 άλογα (+5 PS) και 392 Nm ροπής (+39 Νm σε σχέση με πριν). Η μικρή αύξηση στην ισχύ δίνει την δυνατότητα στο i30 N με το Performance Pack να κάνει το σπριντ μέχρι τα 100 χλμ./ώρα σε 5,9 δευτερόλεπτα, δηλαδή 0,2 πιο γρήγορα από το προ-ανανέωσης i30 N.
Η εταιρεία υποστηρίζει πως το μοντέλο πέρασε από εξαντλητικές δοκιμές ανάπτυξης, συμπεριλαμβανομένων 180.000 χιλιομέτρων δοκιμών αντοχής και δεκάδων χιλιάδων επιπλέον χιλιομέτρων για αξιολογήσεις απόδοσης. Τέλος, όπως υπογραμμίζει η μάρκα, από την κυκλοφορία του το 2017, περισσότερες από 54.000 μονάδες i30 N έχουν πωληθεί παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένων περισσότερων από 28.000 μονάδων στην Ευρώπη.