Τον Αύγουστο του 2019 η Volkswagen προχωρούσε στην επίσημη αποκάλυψη του Volkswagen T-Roc Cabriolet, μεγαλώνοντας έτσι τη γκάμα του T-Roc. Πλέον το «ανοιχτό» T-Roc ξεκίνησε την μαζική παραγωγή του, για την οποία είναι υπεύθυνο το εργοστάσιο της μάρκας στο Osnabruck της Γερμανίας. Μάλιστα η συγκεκριμένη εγκατάσταση είχε πρωταγωνιστικό ρόλο και στην εξέλιξη του αυτοκινήτου.
Τα δεδομένα για το νέο κάμπριο της VW είναι λίγο πολύ γνωστά. Δύο πακέτα είναι διαθέσιμα. Ο λόγος για τα Style και R-Line. Το πρώτο «παντρεύει» τους τροχούς 17 ιντσών με ένα τυπικό εσωτερικό, ενώ διαθέσιμη είναι και είναι και η επιλογή δέρματος. Από τη μεριά του, το σπορ R-Line αλλάζει το μοντέλο μέσα και έξω προθέτοντας στάνταρ τα φώτα ομίχλης, τα σπορ καθίσματα, αλλά και τη σπορ ρύθμιση του κιβωτίου. Εκτός των προαναφερόμενων ο οδηγός έχει μαζί του τα συστήματα υποβοήθησης Front Assist, Automatic Post-Collision Braking και Lane Assist.
Τέλος σε ότι αφορά τα μηχανικά σύνολα, δυο βενζινοκινητήρες αποτελούν τις επιλογές. Ο τρικύλινδρος 1,0 λίτρου που προσφέρει 115 ίππους και 200 Nm ροπής και ο 1,5 TSI με 150 ίππους και 250 Nm ροπής. Αμφότεροι συνεργάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Ένα κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων είναι επίσης διαθέσιμο ως προαιρετικό.
Αξίζει να σημειωθεί πως αυτή τη στιγμή το T-Roc Cabriolet είναι το μοναδικό κάμπριο μοντέλο στη σημερινή γκάμα της Volkswagen.