Η πλειοψηφία των εταιρειών έχουν επιλέξει τον δρόμο του ηλεκτρισμού μέσω των ηλεκτρικών μπαταριών, αλλά η Hyundai συνεχίζει να στηρίζει την τεχνολογία κυψελών υδρογόνου.
Αυτή η χρονιά χαρακτηρίστηκε από την εξαφάνιση σχεδόν όλων των σημαντικών εκθέσεων Αυτοκινήτου λόγω της πανδημίας. Η Ηyundai πάντως δεν έχασε την ευκαιρεία να συμμετέχει στο «H2 Mobility + Energy Show» που άρχισε πριν λίγες μέρες και τελειώνει στις 3 Ιουλίου.
Η Hyundai συγκαταλέγεται ανάμεσα στις λίγες εταιρείες που εξακολουθούν να πιστεύουν στην τεχνολογία κυψελών υδρογόνου και για αυτό έφερε στο φως το νέο HDC-6 Neptune Concept, ένα αναμφισβήτητα φουτουριστικό μεγάλο φορτηγό. Η μάρκα αποκάλυψε την πρόθεσή της να το βάλει σε παραγωγή σε τρία ή τέσσερα χρόνια, με ένα αναβαθμισμένο κινητήριο σύνολο με τεχνολογία κυψελών υδρογόνου.
Το Nexo SUV είναι επίσης παρόν, μαζί με ένα ολοκληρωμένο πρότυπο για το μελλοντικό «οικοσύστημα έξυπνης κινητικότητας». Το Nexo χρησιμοποιεί την τεχνολογία κυψελών υδρογόνου και εξοπλίζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ απόδοσης 163 ίππων και 395 Nm ροπής που είναι ικανό να πετύχει το 0-100 χλμ./ώρα σε 9,2 δευτερόλεπτα. Η ηλεκτρική του αυτονομία φτάνει τα 666 χλμ. Σύμφωνα με τα τεστ WLTP o ανεφοδιασμός γίνεται σε 5 λεπτά.
Η Hyundai επιδιώκει επίσης να επεκτείνει τις επιχειρηματικές της δράσεις και στα επαγγελματικά, παρουσιάζοντας στην Έκθεση ένα πιο ισχυρό σύστημα με κυψέλες υδρογόνου που θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για τη ταυτόχρονη φόρτιση δύο ηλεκτρικών αυτοκινήτων ή την φόρτιση ηλεκτρικών λεωφορείων και φορτηγών.
Πραγματικά, αν υπήρχε τρόπος να ξεπεραστεί το υψηλό κόστος που καθιστά μη συμφέρουσα την συγκεκριμένη λύση, θα ήταν απείρως προτιμότερη από την φόρτιση με πρίζες...
Πραγματικά, αν υπήρχε τρόπος να ξεπεραστεί το υψηλό κόστος που καθιστά μη συμφέρουσα την συγκεκριμένη λύση, θα ήταν απείρως προτιμότερη από την φόρτιση με πρίζες...