- Δείτε το τρομερό teaser βίντεο της Ford.
- Η μάρκα έχει αφήσει να εννοηθεί πως ο χρόνος της ήταν κάτω από 7 λεπτά.
- Με χρόνο κάτω από 7 λεπτά μπορεί να ανταγωνιστεί τα ευρωπαϊκά supercars.
- Έχει 826 άλογα και είναι η ισχυρότερη οδική Mustang της ιστορίας.
Τι χρόνο έγραψε η Ford Mustang GTD στο Ring;
Από την στιγμή που η Ford αποκάλυψε τη Mustang GTD ξεκαθάρισε τις προθέσεις της να μεταφέρει την ισχυρότερη οδική Mustang που έφτιαξε ποτέ, στο Nurburgring, για να κάνει έναν γύρο σε χρόνο που θα... συζητηθεί. Πριν από λίγους μήνες η αμερικανική μάρκα δημοσίευσε ένα βίντεο λίγων δευτερολέπτων που ενημέρωνε πως η Mustang GTD πήγε στην «πράσινη» κόλαση, ενώ άφηνε να υπονοηθεί πως ο χρόνος που είχε κάνει ήταν κάτω από 7 λεπτά.
Για την ιστορία να πούμε πως κανένα αυτοκίνητο αμερικανικής κατασκευής δεν έχει καλύψει ποτέ ένα γύρο της συγκεκριμένης πίστας σε λιγότερο από 7 λεπτά. Αν λοιπόν η Mustang GTD έχει καταφέρει κάτι τέτοιο, σημαίνει πως θα μπορεί να ανταγωνιστεί και τις ευρωπαϊκές μάρκες, που ήταν και ο στόχος της. Για παράδειγμα η Ferrari 296 GTB έκανε χρόνο 6:58.70 στα μέσα της περασμένης χρονιάς.
Στις 10 Δεκεμβρίου θα μάθουμε το χρόνο που έκανε στο Ring
Με ένα νέο teaser βίντεο, διάρκειας 2,5 περίπου λεπτών η Ford γνωστοποιεί πως στις 10 Δεκεμβρίου θα αποκαλύψει το χρόνο που έκανε η Mustang GTD στο Ring, βάζοντας έτσι τέλος στην αγωνία των petrolheads. Στο βίντεο, το οποίο μπορείτε να δείτε παρακάτω, φιλοξενούνται δηλώσεις από ανθρώπους που εργάστηκαν για το συγκεκριμένο πρότζεκτ, αλλά και του Διευθύνοντα Συμβούλου της Ford, Jim Farley.
Με 826 άλογα είναι η ισχυρότερη οδική Mustang της ιστορίας
Κλείνοντας να θυμίσουμε πως η Mustang GTD είναι η πιο γρήγορη και η πιο ισχυρή Mustang στην ιστορία του μοντέλου. Αυτό συμβαίνει χάρη στον υπερτροφοδοτούμενο με κομπρέσορα V8 κινητήρα 5,2 λίτρων, ο οποίος προσφέρει 826 άλογα και 900 Nm ροπής. Σε ότι αφορά την τελική ταχύτητα, η Mustang GTD σταματά στα 325 χλμ./ώρα. Αξίζει να σημειωθεί πως οι μηχανικοί της Ford κατόρθωσαν να ανεβάσουν κατά 100 σ.α.λ την λειτουργία του κινητήρα, με τον κόφτη πλέον να μπαίνει στις 7.650 σ.α.λ.
Από την αρχή ο στόχος ήταν χρόνος κάτω των 7 λεπτών στο Nurburgring
Η Mustang GTD διαθέτει κατανομή βάρους κοντά στο απόλυτο 50:50 , 8άρι αυτόματο κιβώτιο τοποθετημένο στον πίσω άξονα, εκτεταμένη χρήση ανθρακονήματος στο αμάξωμα και όχι πίσω καθίσματα για μείωση βάρους, 20άρες σφυρίλατες ζάντες αλουμινίου (ή προαιρετικά μαγνησίου), κεραμικά φρένα και πολλά ακόμα καλούδια. Μέσω αυτών των χαρακτηριστικών, όπως προαναφέραμε, η Ford θέλει με την GTD να ξεπεράσει τους ευρωπαίους κατασκευαστές, στοχεύοντας σε χρόνο κάτω από 7 λεπτά για έναν γύρο στην πίστα του Nurburgring.
Μέχρι τις 10 Δεκεμβρίου που θα μάθουμε αν τα κατάφερε, δείτε το teaser βίντεο!