ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Στις 10 Ιουλίου η πρεμιέρα του νέου ηλεκτρικού κουπέ SUV της Ford

 Σχολιάστε 
3.017 Επισκέψεις στο άρθρο (7/6/2024)
Το ανεπίσημο σχέδιο μας δίνει μια πρώτη «γεύση» για την εξωτερική εμφάνιση του νέου Ford Capri.

Το ανεπίσημο σχέδιο μας δίνει μια πρώτη «γεύση» για την εξωτερική εμφάνιση του νέου Ford Capri.

- Θα κατασκευάζεται στην Κολωνία μαζί με το Explorer.
- Θα λέγεται Capri, αλλά δεν έχει επιβεβαιώσει την ονομασία η Ford.
- Με στοιχεία από το ηλεκτρικό Explorer στην καμπίνα.
- Πισωκίνητες & τετρακίνητες εκδόσεις έως 340 ίππους.

Θα κατασκευάζεται στην Κολωνία μαζί με το Explorer

Στις 10 Ιουλίου θα πραγματοποιηθούν τα αποκαλυπτήρια του νέου αμιγώς ηλεκτρικού SUV που ετοιμάζει για την Ευρώπη η Ford. Το νέο μοντέλο θα βασίζεται στην πλατφόρμα MEB του VW Group, που χρησιμοποιείται επίσης από το ηλεκτρικό Explorer, το οποίο πρόσφατα μπήκε σε παραγωγή, στο εργοστάσιο της μάρκας στην Κολωνία. Όλα δείχνουν πως με την έλευσή του, το νέο χωρίς ρύπους SUV θα αναβιώσει την ονομασία Capri!

Δεν έχει επιβεβαιώσει την ονομασία η Ford

Επί του παρόντος η μάρκα δεν έχει πει πολλά για το επερχόμενο ηλεκτρικό, ενώ δεν έχει επιβεβαιώσει την έντονη φημολογία πως θα λέγεται Capri. Σε περίπτωση που κάτι τέτοιο ισχύσει και στην πράξη, θα σημαίνει την αναβίωση του ονόματος μετά από περίπου 38 χρόνια. Η Ford κατασκεύασε το Capri  μεταξύ 1968 και 1986 και πούλησε 1,8 εκατομμύρια μονάδες σε τρεις γενιές.

Στην πλατφόρμα ΜΕΒ και σχεδίαση εμπνευσμένη από το αρχικό Capri

Ανεξάρτητα από την ονομασία που θα υιοθετήσει το νέο μοντέλο της Ford, το ηλεκτρικό Capri θα βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με το νέο ηλεκτρικό Explorer, δηλαδή την ΜΕΒ του Ομίλου Volkswagen, αλλά θα είναι διαφορετικό στη σχεδίαση. Περιμένουμε να δούμε ένα πιο κομψό μπροστινό μέρος, ενώ πιθανότατα θα φέρει τέσσερα LED φωτιστικά σώματα ημέρας, που θα έρθουν ως αναφορά στους τέσσερις προβολείς του Capri από τη δεκαετία του '80. 

Με στοιχεία από το ηλεκτρικό Explorer στην καμπίνα

Στο εσωτερικό, το Capri θα χρησιμοποιεί πολλά από τα εξαρτήματα του ηλεκτρικού Explorer, ενώ θα έχει την ίδια οθόνη αφής 15 ιντσών που μπορεί να συρθεί προς τα πάνω για να αποκαλύψει ένα αποθηκευτικό χώρο και στη συνέχεια να ξανακατέβει στη θέση της. Η ευρυχωρία θα είναι χαρακτηριστικό της καμπίνας, προσφέροντας παραπάνω από ικανοποιητικό χώρο για τους επιβάτες των πίσω θέσεων, σύμφωνα με τις φήμες.

Συνέχεια του άρθρου >>>
PEUGEOT
AVON VS LINGLONG