Όταν η Mercedes αποκάλυψε την ΑΜG 35 έκδοση επιδόσεων για την CLA στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης δεν υπήρχε περίπτωση να μην λανσαριστεί και ισχυρότερη έκδοση 45. Χθες, σας παρουσιάσαμε τις πρώτες εικόνες, ύστερα από διαρροή, του premium μοντέλου υψηλών επιδόσεων ωστόσο φαίνεται πως η Μercedes δεν είναι ακόμα έτοιμη να προχωρήσει στην παρουσίασή της, αφού το μοντέλο συνεχίζει να κάνει τις δοκιμές του «ημίγυμνο» από καμουφλάζ στην πίστα του Nurburgring.
H Μercedes-AMG CLA 45 είναι φανερό πως θα διακρίνεται για τα πιο σπορτίφ χαρακτηριστικά της, με την Panamericana γρίλια να δίνει τον τόνο και τους εμπρός και πίσω προφυλακτήρες να προκαλούν με τη νέα τους σχεδίαση. Τέλος, το μάτι δεν γίνεται να μην πέσει στις δύο διπλές απολήξεις του συστήματος εξάτμισης και τον διαχύτη.
Kάτω από το καπό θα βρίσκεται εκτός συγκλονιστικού απροόπτου ο ισχυρότερος τετρακύλινδρος turbo κινητήρας στον κόσμο. Ο M 139κινητήρας, όπως είναι γνωστός στους διαδρόμους των εγκαταστάσεων του Αφάλτερμπαχ, χωρητικότητας 1.991 κ.εκ. θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις ισχύος: τη «μικρή» με 387 άλογα και 480 Nm ροπής στις 4.750-5.000 σ.α.λ. και την κορυφαία με 421 ίππους και 500 Nm ροπής στις 5.000-5.250 σ.α.λ.. Το εύρος λειτουργίας του M 139 αγγίζει τις 7.200 σ.α.λ. και η σχέση συμπίεση βρίσκεται στο 9:1, ενώ όσον αφορά στην πίεση υπερπλήρωσης, αυτή ορίζεται στα 2,1 bar (1,9 bar στην έκδοση με τη μικρότερη ισχύ).
Ακριβής ημερομηνία για το πότε θα δούμε την AMG 45 έκδοση της CLA δεν υπάρχει.