ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Από πλευράς τιμής, το Subaru XV 1,6 με το χειροκίνητο κιβώτιο κοστίζει 23.100 ευρώ, μια τιμή που κρίνεται καλή με βάση όλα όσα αυτό προσφέρει.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Από πλευράς τιμής, το Subaru XV 1,6 με το χειροκίνητο κιβώτιο κοστίζει 23.100 ευρώ, μια τιμή που κρίνεται καλή με βάση όλα όσα αυτό προσφέρει.

Δοκιμή: Subaru XV 1,6

15.366 Επισκέψεις στο άρθρο (5/6/2014)

Το Subaru Impreza XV με το μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, την εξελιγμένη τετρακίνηση Summetrical AWD και τις κοντές σχέσεις, δε φοβάται να λερωθεί και να κινηθεί με άνεση στα πιο δύσβατα εδάφη.

Έχοντας ήδη δοκιμάσει την έκδοση του Subaru XV με το αυτόματο CVT (συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων) κιβώτιο, εξήραμε τις εκτός δρόμου δυνατότητες του ιαπωνικού crossover. Τώρα, επανερχόμαστε εκ νέου, δοκιμάζοντας την έκδοση με το μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων και τον ίδιο βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων, η οποία διαθέτει διαφορετική τετρακίνηση και επιπλέον κοντές σχέσεις, όντας σε θέση να κινηθεί με περισσότερη άνεση εκτός δρόμου. Από πλευράς τιμής, το Subaru XV 1,6 με το χειροκίνητο κιβώτιο κοστίζει 23.100 ευρώ, μια τιμή που κρίνεται καλή με βάση όλα όσα αυτό προσφέρει.
Ακόμη πιο ικανό εκτός δρόμουΤo Subaru XV 1,6 διαθέτει την τετρακίνηση Symmetrical AWD της Subaru, η οποία χρησιμοποιεί κεντρικό διαφορικό συνεκτικού τύπου, για να μοιράσει τη ροπή μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα. Η αναλογία ξεκινά από το 50:50 μεταξύ των δύο αξόνων. Η λειτουργία της είναι άμεση και σε συνδυασμό και με την ικανή απόσταση από το έδαφος των 220 χλστ., επιτρέπει στο XV να κινείται με άνεση και ασφάλεια εκτός δρόμου. Το κιβώτιο από την πλευρά του διαθέτει και κοντές σχέσεις, οι οποίες θα φανούν ιδιαίτερα χρήσιμες σε πιο δύσκολα εδάφη, δίνοντας τη δυνατότητα στο XV να προσπελάσει εμπόδια που συνήθως απαγορεύουν τα υπόλοιπα crossover. Στην ασφάλτο από την άλλη, το XV παραμένει άνετο και πολύ καλή ποιότητα κύλισης, εμφανίζοντας τονισμένες κλίσεις στις στροφές, που όμως λόγω και της τετρακίνησης, δεν επηρεάζουν την κατευθυντικότητά του.
Πολιτισμένος συνδυασμόςΚάτω από το καπό του XV συναντούμε ένα boxer κινητήρα 1.600 κ.εκ., με ικανοποιητική απόδοση 114 ίππων στις 5.600 σ.α.λ. και ροπή 150 Nm. To μοτέρ αυτό είναι γραμμικό και πρόθυμο στο να ανταποκριθεί στο πάτημα του πεντάλ του γκαζιού, ωστόσο η μακριά κλιμάκωση του μηχανικού κιβωτίου 5 σχέσεων δεν βοηθά τις επιδόσεις εν κινήσει. Από την άλλη βέβαια, η κλιμάκωση αυτή βοηθά τον οδηγό να επιτύχει χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου σε σχέση με την έκδοση με CVT κιβώτιο, παρόλο που η ύπαρξη της τετρακίνησης, ορίζει σε σχετικά υψηλά επίπεδα το μέσο νούμερο.
Συμπέρασμα
Με την παρουσία της «σωστής» τετρακίνησης και των «κοντών» σχέσεων του μηχανικού κιβωτίου, το Subaru XV 1,6 τονίζει τον εκτός δρόμου χαρακτήρα του. Επιπλέον αυτού, παραμένει άνετο και ασφαλές σε κάθε δρόμο, ενώ ο κινητήρας του χαρακτηρίζεται επαρκής για την κίνησή του.
200 διαθέσιμα στοιχεία για SUBARU  XV(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)

Στο χώμα το Subaru XV είναι ιδιαίτερα ικανό, εκμεταλλευόμενο την πολύ καλή τετρακίνηση και τα 220 χλστ. της απόστασης από το έδαφος.

Στο χώμα το Subaru XV είναι ιδιαίτερα ικανό, εκμεταλλευόμενο την πολύ καλή τετρακίνηση και τα 220 χλστ. της απόστασης από το έδαφος.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

FORD
PRINX ALL SEASON