7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Subaru XV 1.6 Lineartronic
2.721 Επισκέψεις στο άρθρο (10/3/2014)
Tο νέο Subaru XV είναι ένα Crossover διαφορετικό από τα συνηθισμένα. Με μόνιμη τετρακίνηση και υψηλή απόσταση από το έδαφος, διαθέτει ξεχωριστή εμφάνιση και πλούσιο εξοπλισμό.
Απλό σχεδιαστικά, αλλά ποιοτικά επενδεδυμένο και με πολύ καλό εξοπλισμό από τη βασική έκδοση έρχεται το εσωτερικό του XV.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Το εσωτερικό του XV διατηρεί μια απλή αλλά όχι λιτή σχεδίαση, με την κεντρική κονσόλα να φέρει στο πάνω τμήμα της την οθόνη πολλαπλών πληροφοριών, αλλά και τον πίνακα οργάνων να διαθέτει μεγάλες και ευανάγνωστες ενδείξεις. Ο οδηγός κάθεται σε ένα υψηλά τοποθετημένο κάθισμα και εποπτεύει με ευκολία το γύρω χώρο, ενώ παράλληλα έχει στη διάθεσή του πολλές και μεγάλες θήκες για μικροαντικείμενα. Υπάρχουν επίσης και κάποια στοιχεία πολυτέλειας που τα συναντάμε μάλιστα στο βασικό εξοπλισμό του αυτοκινήτου (π.χ. θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα), ενώ και τα υλικά όλων των επιφανειών δείχνουν και είναι αρκετά ποιοτικά (το ταμπλό ντύνεται με μαλακό πλαστικό). Στο κομμάτι των χώρων, το XV είναι σε θέση να μεταφέρει με άνεση έως και 5 ενήλικες επιβάτες, ενώ το πορτ-μπαγκάζ προσφέρει ικανοποιητική χωρητικότητα 380 λτ. (1.270 λτ. με την πλάτη των πίσω καθισμάτων αναδιπλωμένη).Στη γκάμα του Subaru XV ο boxer κινητήρας των 1.600 κ.εκ. είναι η αρχική και πιο ενδιαφέρουσα λόγω φορολογίας στη χώρα μας, έκδοση. Πρόκειται για ένα καινούργιο 4κύλινδρο (με αντικριστά ζεύγη κυλίνδρων - boxer) και 16βάλβιδο μηχανικό σύνολο, με ικανοποιητική απόδοση 114 ίππων στις 5.600 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 150 Nm στις 4.000. Στην πράξη, ο μικρότερος αυτός boxer διακρίνεται για τη γραμμική του απόδοση, την προθυμία του στο να ανεβάσει στροφές, σε συνδυασμό πάντα και με το έξτρα κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων Lineartronic, ωστόσο το βάρος των 1.400 κιλών και η τετρακίνηση περιορίζουν τις τελικές του επιδόσεις. Συνέχεια του άρθρου >>>