10 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Super Συγκριτικό: Citroen C3 Aircross VS Hyundai Bayon VS SEAT Arona
Super Συγκριτικό: Citroen C3 Aircross VS Hyundai Bayon VS SEAT Arona
46.030 Επισκέψεις στο άρθρο (22/12/2022)
Συγκρίνουμε τα Citroen C3 Aircross, Hyundai Bayon και SEAT Arona σύμφωνα με τις επιδόσεις και τις μετρήσεις του AutoΤρίτη Test Center. Ποιο SUV πόλης αγοράζω με κινητήρα βενζίνης και τιμή στα 22.000 ευρώ;
Γάλλο, Κορεάτη ή Ισπανό σε turbo και βασικό εξοπλισμό;
Είναι η κατηγορία με την μεγαλύτερη δυναμική στην ελληνική αγορά. Τα μικρά SUV αυξάνονται και πληθύνονται, με ευρεία γκάμα κινητήρων και φιλοσοφιών, από μοτέρ βενζίνης μέχρι αμιγώς ηλεκτρικές προτάσεις. Εμείς μένουμε στα... βασικά, επιλέγοντας τρία turbo βενζινοκίνητα μικρά SUV, χωρίς κάποιο ηλεκτρικό βοήθημα. Και τα τρία κοστίζουν γύρω στα 22 χιλιάδες ευρώ, στο πρώτο τους εξοπλιστικό επίπεδο. Συγκρίνουμε το Citroen C3 Aircross των 110 ίππων, το αυτόματο Hyundai Bayon στα 100 άλογα και το SEAT Arona των 110 PS. Ποιο κερδίζει στις μετρήσεις μας, αν υπολογίσουμε και το value for money (εξοπλισμός + εγγύηση);
Σχεδίαση: Διαφορετικό «πρόσωπο» σε C3 Aircross και Bayon, μοντέρνο το Arona
Διαφορετικά μοντέλα αλλά με παρόμοια εμφάνιση, τουλάχιστον στα μάτια μας, είναι τα Citroen C3 Aircross και Hyundai Bayon. Σε αμφότερα, πάνω από την μάσκα εκτείνονται τα λεπτά LED φωτιστικά σώματα, με το ψηλότερο γαλλικό SUVάκι περισσότερο «διχοτομημένο» και το χαμηλό B-SUV της Hyundai να έχει στις γωνίες τα κανονικά του φωτιστικά σώματα με αιχμηρή σχεδίαση «βέλους». Μικρότερο όλων στο μήκος του είναι το SEAT Arona, που στην πρόσφατη ανανέωσή του απέκτησε περισσότερο δυναμικό και νεανικό ύφος. Στα δικά μας μάτια το γαλλικό μοντέλο είναι σφαιρικά πιο γοητευτικό…
Εσωτερικό: Μαλακή φλοίδα στο Arona, σκληρά αλλά καλοφινιρισμένα πλαστικά σε C3 Aircross και Bayon
Περνώντας στην διακόσμηση της καμπίνας, μικρή υπεροχή διακρίνουμε στο SEAT Arona. Μαζί με το εξωτερικό facelift το ισπανικό SUVάκι αναβαθμίστηκε στο εσωτερικό του, με την προσθήκη μαλακού υλικού στο πάνω μέρος του ταμπλό. Αποκλειστική χρήση σκληρών στην αφή πλαστικών συναντάμε στα άλλα δύο SUVάκια, τα οποία πλαστικά βέβαια είναι καλά φινιρισμένα και με συναρμολόγηση που ικανοποιεί. Πρακτικό προσανατολισμό εκφράζει το Citroen C3 Aircross, ξεχωριστό με την σχεδίαση από «οριζόντιες λεπίδες» εκείνου του Hyundai Bayon.
Στο ψηφιακό του πράγματος, τώρα, το Hyundai Bayon ξεκινά από διαφορετική αφετηρία. Στα turbo μοτέρ του προσφέρεται στάνταρ ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων των 10,25 ιντσών αλλά και μία 8άρα οθόνη infotainment. Χωρίς digital καντράν είναι το SEAT Arona (οθόνη 8,25 ιντσών), όπως και το Citroen C3 Aircross, που έχει όμως την μεγαλύτερη οθόνη στις 9 ίντσες και στάνταρ σύστημα πλοήγησης (σημαντικό αυτό). Βέβαια, εδώ να πούμε για το Arona πως στις επόμενες εκδόσεις του το σύστημα πολυμέσων δεν είναι όσο εργονομικό θα θέλαμε.
Στο ψηφιακό του πράγματος, τώρα, το Hyundai Bayon ξεκινά από διαφορετική αφετηρία. Στα turbo μοτέρ του προσφέρεται στάνταρ ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων των 10,25 ιντσών αλλά και μία 8άρα οθόνη infotainment. Χωρίς digital καντράν είναι το SEAT Arona (οθόνη 8,25 ιντσών), όπως και το Citroen C3 Aircross, που έχει όμως την μεγαλύτερη οθόνη στις 9 ίντσες και στάνταρ σύστημα πλοήγησης (σημαντικό αυτό). Βέβαια, εδώ να πούμε για το Arona πως στις επόμενες εκδόσεις του το σύστημα πολυμέσων δεν είναι όσο εργονομικό θα θέλαμε.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Μάρκα/Μοντέλο | CITROEN C3 AIRCROSS | HYUNDAI BAYON | SEAT ARONA |
---|---|---|---|
Έκδοση μοντέλου | CITROEN C3 AIRCROSS 1.2 PureTech 110 PS 110ps | HYUNDAI BAYON 1.0T 100 PS 7DCT 100ps | SEAT ARONA 1.0 ECO TSI 110 PS 110ps |
Κατηγορία μοντέλου | ΜΙΚΡΑ SUV Βενζίνη | ΜΙΚΡΑ SUV Βενζίνη AUTO | ΜΙΚΡΑ SUV Βενζίνη |
Ποια χρονιά βγήκε/άλλαξε το μοντέλοModel Year
|
2017 | 2021 | 2017 |
Τι τεχνολογίας είναι ο κινητήραςΕίδος Κινητήρα
|
Βενζίνη | Βενζίνη | Βενζίνη |
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.)
|
1199 | 998 | 999 |
Η ισχύς του κινητήρα, τα άλογά τουΙπποδύναμη (PS)
|
110 | 100 | 110 |
Πόσο γρήγορα μπορεί να επιταχύνει ο κινητήρας το αυτοκίνητο. Όσο περισσότερη ροπή, τόσα περισσότερα άλογα έχουμε σε αυτές τις στροφέςΜέγιστη ροπή (Nm)
|
205 | 175 | 200 |
Χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιοΚιβώτιο
|
ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ | AUTO | ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ |
Πόσες ταχύτητες έχειΑριθμός σχέσεων
|
6 | 7 | 6 |
Ποιοι τροχοί κινούν το αμάξωμαΚίνηση
|
ΕΜΠΡΟΣ | ΕΜΠΡΟΣ | ΕΜΠΡΟΣ |
Μέτρηση κατανάλωσης σε συνθήκες πόληςΠραγματική Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.)
|
7,8 | 8,5 | 8,2 |
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΠραγματική Κατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ.)
|
5,6 | 5,3 | 5,7 |
Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική μέση κατανάλωση (λτ/100χλμ.)
|
6,6 | 7,9 | 7,4 |
Πόσα χιλιόμετρα διανύεις με ένα γεμάτο ρεζερβουάρ - Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική αυτονομία (χλμ.)
|
804 | 755 | 702 |
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματος (για επιβάτη με 1,75 ύψος και 75 κιλά)Χώροι για γόνατα πίσω επιβατών (εκατοστά)
|
10,1 | 8 | 11 |
Πόσος χώρος υπάρχει από το κεφάλι του πίσω επιβάτη (ύψους 1,75) μέχρι την οροφήΧώρος για Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.)
|
4,4 | 3,8 | 4,1 |
Χρειάζονται 45 εκατ. Για κάθε ενήλικο και 35 για κάθε παιδίΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα)
|
1,32 | 1,38 | 1,33 |
Εργοστασιακή Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα)
|
410-520 | 411 | 400 |
Οδική συμπεριφορά | 8 | 8 | 8 |
Πόσα δλ. χρειάζονται για τα 100 χλμ./ώρα από στάσηΕπιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα (δλ.)
|
11,5 | 11 | 10,35 |
Όσο μικρότερος ο χρόνος, τόσο ευκολότερη η προσπέραση. Η μέτρηση γίνεται πατώντας τέρμα το γκάζι με την τελευταία ταχύτητα. Δείχνει το εύρος στροφών και εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα.Προσπέρασμα 80-120 (δλ.)
|
12,3 | 8,3 | 10,3 |
Η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτουΤελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
|
182 | 180 | 190 |
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 39,6 | 35,6 | 36,2 |
Εργοστασιακή εγγύησηΕγγύηση (χρόνια)
|
5 | 5 | 4 |
Αίσθηση πολυτέλειας | 67% | 60% | 68% |
Εξοπλιστική έκδοση | Feel Pack | Premium | Style |
Τιμή καταλόγου αντιπροσωπείαςΤιμή
|
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »