Τα όργανα μετρήσεων αποκαλύπτουν για τα DS 4 και Mercedes A-Class
22.560 Επισκέψεις στο άρθρο (22/3/2023)
4 Φωτογραφίες »
Ίχνος θορύβου δεν ακούσαμε από τον 1.200άρη PureTech, με το ντεσιμπελόμετρο να δείχνει μόλις 65,4 dB στα 100 χλμ./ώρα.
DS 4 Vs Mercedes A-Class: Ποιο «καίει», ποιο προσπερνά, ποιο κάνει φασαρία, ποιο χωράει περισσότερα, ποιο φρενάρει... Απαντήσεις για κάθε απορία.
Κινητήρας: Περισσότερα άλογα, καλύτερες επιδόσεις και παραπλήσια κατανάλωση με την A 200
Αν θέλετε τη γνώμη μας, η προσθήκη ήπια υβριδικής τεχνολογίας 10 kW είναι η σημαντικότερη αλλαγή στην ανανεωμένη βενζινοκίνητη A 200 με τα 163 άλογα. Αυτή είναι που δίνει και το συγκριτικό πλεονέκτημα στο μικρομεσαίο της Mercedes έναντι στο επίσης αυτόματο DS 4 με τα 130 άλογα. Το περίφημο EQ Boost της Mercedes είναι ένα mild hybrid κύκλωμα 13,6 ίππων (και 150 Nm ροπής) που δίνει «ηλεκτρική» βοήθεια στις χαμηλές στροφές, επιτρέπει ελεύθερη είσοδο στο Δακτύλιο και συγκρατεί την κατανάλωση. Μπορεί τα 8,9 λτ./100 να φαντάζουν πολλά, μιλάμε για ένα μοντέλο με 163 άλογα, το οποίο στο ταξίδι ρίχνει την κατανάλωσή του στα 6 λτ.. Ελάχιστα πιο οικονομικό είναι το DS 4 που «καίει» 8,6 λτ. για κάθε 100 χλμ. μέσης οδήγησης.
Η υπεροχή της Mercedes όσον αφορά τα άλογα της A 200 αποτυπώνεται και στις επιδόσεις. Και πάλι το EQ Boost καλύπτει την όποια ραθυμία μέχρι να μπει το turbo, με το διπλού συμπλέκτη κιβώτιο 7 σχέσεων να ανταποκρίνεται άμεσα σε κάθε πάτημα του γκαζιού, τόσο στο 0-100 χλμ./ώρα (8 δλ.) όσο και σε ενδιάμεσες ρεπρίζ (80-120 χλμ./ώρα σε 5,7 δλ.).
Η υπεροχή της Mercedes όσον αφορά τα άλογα της A 200 αποτυπώνεται και στις επιδόσεις. Και πάλι το EQ Boost καλύπτει την όποια ραθυμία μέχρι να μπει το turbo, με το διπλού συμπλέκτη κιβώτιο 7 σχέσεων να ανταποκρίνεται άμεσα σε κάθε πάτημα του γκαζιού, τόσο στο 0-100 χλμ./ώρα (8 δλ.) όσο και σε ενδιάμεσες ρεπρίζ (80-120 χλμ./ώρα σε 5,7 δλ.).
Σημερινή τιμή |
35.950 ευρώ: Ds Ds 4 1.2 PureTech 130 SS EAT8 |
41.550 ευρώ: Mercedes A-class A 200 AUTO mHEV |
Χώροι: Κορυφαίο πορτ-μπαγκάζ στην κατηγορία το DS 4, βολική για τους πίσω επιβάτες η A 200
Και από χώρους πώς πάμε; Διότι μιλάμε για δύο μοντέλα σε μία κατηγορία που θα απευθυνθεί και ένας οικογενειάρχης. Σαν πρώτη παρατήρηση, θα σταθούμε στο κορυφαίο πορτ-μπαγκάζ των 439 λτ. για το DS 4, νο1 στο segment. Καλύτερο είναι και σε «αέρα» για το κεφάλι (3,5 εκ.). Στον αντίποδα, η A 200 συγκαταλέγεται στα κορυφαία hatchback σε χώρο για τα πόδια των πίσω επιβατών (15,4 εκ.), με τα 137 εκ. φάρδους να βολεύουν με άνεση 2 ενήλικες και 1 παιδί.
4 Φωτογραφίες »
Με προίκα την μεγαλύτερη ιπποδύναμη (163 PS), η A 200 επιταχύνει γρηγορότερα, ενώ χάρη στο EQ Boost mild hybrid κύκλωμα σβήνει εντελώς όταν το επιτρέπουν οι συνθήκες.
Μάρκα/Μοντέλο | DS 4 | Mercedes A-Class | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Εγγύηση (χρόνια) | 5 | 2 | ||||
Έκδοση εξοπλισμού | BASTILLE+ | PROGRESSIVE | ||||
Τιμή | ||||||
Μετρήσεις AutoΤρίτη | ||||||
Λάστιχα δοκιμής - Μάρκα | MICHELIN | BRIDGESTONE | ||||
Λάστιχα δοκιμής - Διάσταση | 205 | 225 | ||||
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 10,1 | 8 | ||||
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 37,1 | 37,1 | ||||
0-400 μέτρα (δλ.) | 17,2 | 15,9 | ||||
0-400 μέτρα (ταχύτητα εξόδου) | 130,6 | 142,4 | ||||
60-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 5,6 | 4,3 | ||||
80-120 χλμ./ώρα (δλ.) | 7,3 | 5,7 | ||||
Θόρυβος στα 100 (db) | 65,4 | 66 | ||||
Θόρυβος στα 120 (db) | 67,8 | 67,6 | ||||
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 8,6 | 8,9 | ||||
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα)
|
6 | 6 | ||||
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 7,9 | 8 | ||||
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία (χλμ.)
|
867 | 717 | ||||
Εσωτερικό πλάτος πίσω (μέτρα) | 1,36 | 1,37 | ||||
Εσωτερικό πλάτος εμπρός (μέτρα) | 1,42 | 1,4 | ||||
Χώρος για τα γόνατα (εκατ.) | 13 | 15,4 | ||||
Χώρος για το κεφάλι (εκατ.) | 3,5 | 2,8 | ||||
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Πραγματικός χώρος αποσκευών (λίτρα)
|
439 | 355 | ||||
Είναι η απόσταση από το κατώφλι της πόρτας μέχρι το πάτο του προτ-μπαγκάζ (εσωτερικό)Κατώφλι φόρτωσης - Εσωτερικό (εκ.)
|
18,5 | 12,5 | ||||
Είναι η απόσταση από το έδαφος μέχρι το κατώφλι. Όσο πιο χαμηλό, τόσο πιο εύκολη η φόρτωση βαριών αντικειμένωνΚατώφλι φόρτωσης - Εξωτερικό (εκ.)
|
72,5 | 60 | ||||
Είναι το ελάχιστο εσωτερικό πλάτος του πορτ-μπαγκάζΕλάχιστο Εσωτερικό πλάτος πόρτ μπαγκάζ (εκ.)
|
105,5 | 105 | ||||
Είναι το μέγιστο εσωτερικό πλάτος του πορτ-μπαγκάζΜέγιστο Εσωτερικό πλάτος πόρτ μπαγκάζ (εκ.)
|
105,5 | 118 | ||||
Είναι το ελάχιστο μήκος του πορτ-μπαγκάζΕλάχιστο Μήκος Πόρτ-μπαγκάζ (εκ.)
|
815 | 850 | ||||
Είναι η το εωτερικό ύψος του προτ-μπαγκάζΕσωτερικό ύψος Πόρτ-μπαγκάζ (δάπεδο-εταζέρα)
|
550 | 440 | ||||
Είναι η απόσταση από το έδαφος μέχρι το χερούλι της πόρτας όταν είναι ανοικτή. Δείχνει πόσο εύκολα θα κλείσεις την πόρτα και το αν βρίσκει το κεφάλι σου όταν είσαι όρθιος.Υψος ανοίγματος πόρτας (εκ.)
|
203,5 | 197 | ||||
Είναι το πλάτος ανοίγματος της πόρτας του πορτ-μπγκάζ. Όσο πιο μεγάλο, τόσο πιο εύκολη η φόρτωση ογκωδών αντικειμένων.Πλατος Ανοιγματος πόρτας (εκ.)
|
105 | 105 |
Σελίδα 2 | Super Συγκριτικό: DS 4 Vs Mercedes A-Class |
Σελίδα 3 | DS 4 Vs Mercedes A-Class: Ποιο έχει καλύτερο εξοπλισμό; |
Σελίδα 4 | DS 4 Vs Mercedes A-Class: Ποιο αυτοκίνητο είναι καλύτερο και πού; Δες την αναλυτική βαθμολογία - σκορ |
Σελίδα 5 | Συγκριτικό DS 4 Vs Mercedes A-Class: Τα αναλυτικά τεχνικά χαρακτηριστικά τους |