Super Συγκριτικό: Opel Corsa diesel vs Renault Clio diesel
Τεχνικά χαρακτηριστικά για Opel Corsa και Renault Clio
1.943 Επισκέψεις στο άρθρο (13/12/2022)
Opel Corsa vs Renault ClioQ Πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά. Θα βρεις και στοιχεία που δεν σε ενδιαφέρουν, που δεν τα ήξερες.
Η γνώμη μας
Με τιμή που ανταγωνίζεται ακόμη και βενζινοκίνητα μοντέλα, τα diesel μικρά Opel Corsa και Renault Clio είναι δύο επιλογές για «χιλιομετροφάγους» οι οποίες θα σε αφήσουν απόλυτα ικανοποιημένο. Στην μεταξύ τους κόντρα, τώρα, το Clio έχει έστω και οριακά την ψήφο μας χάρη στην εξοπλιστική του υπεροχή και την κατάτι πιο χαμηλή μέση κατανάλωση. Όμως, το γεγονός ότι και τα δύο είναι ετοιμοπαράδοτα, αποτελεί μάλλον για αυτήν την περίοδο το σημαντικότερο πλεονέκτημά τους…
Opel Corsa 1,5 BlueHDi 102 PS
+ Ποιότητα κατασκευής, εσωτερικοί χώροι, οδική συμπεριφορά, κατανάλωση, ρύποι για Δακτύλιο
- Εξοπλισμός, κροτάλισμα κινητήρα υπό πίεση
Renault Clio 1,5 Blue dCi 100 PS
+ Εξοπλισμός, κατανάλωση, ησυχία σε υψηλές ταχύτητες, χώρος αποσκευών, ποιότητα κατασκευής, οδική συμπεριφορά
- Θέση μπουτόν για πορτ-μπαγκάζ χαμηλά στον προφυλακτήρα (λερώνεται εύκολα τις βροχερές μέρες), πλάτος πίσω καθίσματος
Opel Corsa 1,5 BlueHDi 102 PS
+ Ποιότητα κατασκευής, εσωτερικοί χώροι, οδική συμπεριφορά, κατανάλωση, ρύποι για Δακτύλιο
- Εξοπλισμός, κροτάλισμα κινητήρα υπό πίεση
Renault Clio 1,5 Blue dCi 100 PS
+ Εξοπλισμός, κατανάλωση, ησυχία σε υψηλές ταχύτητες, χώρος αποσκευών, ποιότητα κατασκευής, οδική συμπεριφορά
- Θέση μπουτόν για πορτ-μπαγκάζ χαμηλά στον προφυλακτήρα (λερώνεται εύκολα τις βροχερές μέρες), πλάτος πίσω καθίσματος
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Μάρκα/Μοντέλο | OPEL CORSA | RENAULT CLIO | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Διαστάσεις αμαξώματος (χλστ.) | ||||||
Μήκος (μέτρα) | 4,06 | 4,05 | ||||
Πλάτος (μέτρα) | 1,76 | 1,8 | ||||
Ύψος (μέτρα) | 1,44 | 1,44 | ||||
Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα)
|
2,54 | 2,58 | ||||
Ρεζεβουάρ (λίτρα) | 41 | 39 | ||||
Είναι η μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. 20 εκατοστά είναι τιμή που συγκαταλέγεται στις καλές για SUVΑπόσταση από το έδαφος (εκ.)
|
||||||
Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) | 1165 | 1248 | ||||
Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή) | ||||||
Κυβικά εκατοστά | 1499 | 1461 | ||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS)
|
102 | 100 | ||||
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | 3500 | 3750 | ||||
Ροπή (Nm) | 250 | 260 | ||||
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) | 1750 | 1750 | ||||
Κύλινδροι | 4 | 4 | ||||
Βαλβίδες ανα κύλινδρο | 4 | 2 | ||||
Διάταξη εκκεντροφόρων | 2E | 2E | ||||
Τροφοδοσία | COMMON RAIL | COMMON RAIL | ||||
Ανάρτηση | ||||||
Ανάρτηση εμπρός | ΓΟΝΑΤΑ ΜΑΚ ΦΕΡΣΟΝ | ΓΟΝΑΤΑ ΜΑΚ ΦΕΡΣΟΝ | ||||
Ανάρτηση πίσω | ΗΜΙΑΚΑΜΠΤΟΣ ΑΞΟΝΑΣ | ΗΜΙΑΚΑΜΠΤΟΣ ΑΞΟΝΑΣ | ||||
Φρένα | ||||||
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 36,9 | 38,9 | ||||
Κατανάλωση κατασκευαστή (λίτρα/100χλμ) | ||||||
Προδιαγραφή για τις εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου. Τα καινούρια αυτοκίνητα πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές EU6. Τα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα επηρεάζονται ως προς τα τέλη κυκλοφορίας και την είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας.Νόρμα EU
|
EU6 | EU6 | ||||
Κατανάλωση Κατασκευαστή (λίτρα/100 χλμ.) | 4 | 4,3 | ||||
Εκπομπές ρύπων CO2 σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Από αυτές εξαρτώνται τα τέλη κυκλοφορίας, η είσοδος στομ δακτύλιο μέχρι και το τέλος ταξινόμησης κάθε οχήματος.Εκπομπές ρύπων CO2 (γρ./χλμ)
|
106 | 107 | ||||
Ειδικά Χαρακτηριστικά (στοιχεία κατασκευαστή) | ||||||
Για μια πλήρη περιστροφή του αυτοκινήτου με τέρμα το τιμόνι. Μικρότερο νούμερο για πιο εύκολο παρκάρισμα και ελιγμούςΚύκλος στροφής (μέτρα)
|
10,7 | 10,4 | ||||
Το βάρος τρέιλερ-χωρίς φρένα, που μπορεί να τραβήξει Έλξη τρέιλερ χωρίς φρένα (μέγιστο βάρος τρέιλερ)
|
580 | 580 | ||||
Το βάρος τρέιλερ-με φρένα, που μπορεί να τραβήξει Έλξη τρέιλερ με φρένα (μέγιστο βάρος τρέιλερ)
|
1200 | 900 |
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »