Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Οι άνθρωποι της Fahlke «υπόσχονται» πως το νέο τους όχημα θα κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 2 δλ., ενώ θα φτάνει στα 200 χλμ./ώρα μέσα σε 5 δλ. Η τελική ταχύτητα, πάλι, θα υπερβαίνει τα 400 χλμ./ώρα
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Οι άνθρωποι της Fahlke «υπόσχονται» πως το νέο τους όχημα θα κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 2 δλ., ενώ θα φτάνει στα 200 χλμ./ώρα μέσα σε 5 δλ. Η τελική ταχύτητα, πάλι, θα υπερβαίνει τα 400 χλμ./ώρα.

Supercar 1.242 ίππων

3.102 Επισκέψεις στο άρθρο (10/12/2014)

Η δυνατότερη εκδοχή του Larea GT1, το βάρους 900 κιλών S12, διαθέτει ένα V8 σύνολο 7,2 λτ. απόδοσης 1.242 HP και 1.600 Nm, το οποίο του χαρίζει τελική άνω των 400 χλμ./ώρα και επίδοση στο 0-100 της τάξης των 2 δλ.

Η γερμανική εταιρεία Fahlke παρουσίασε στην έκθεση του Έσσεν το Larea GT1 S12, την δυνατότερη εκδοχή της «οικογένειας» μοντέλων Larea GT1, η οποία αποτελείται από τα S7 των 542 HP, το S9 EVO των 710 HP και το S10 των 990 HP.Το Larea GT1 S12 έχει άδεια κυκλοφορίας στους δρόμους και τροφοδοτείται από ένα turbo V8 σύνολο 7,2 λτ., το οποίο έχει ισχύ 1.242 ίππων και ροπή 1.600 Nm. Τα εκπληκτικά αυτά νούμερα επιδόσεων συνδυάζονται με βάρος μόλις 900 κιλών, γεγονός που χαρίζει στο μοντέλο της Fahlke αναλογία ίππων/κιλά της τάξης του 1.38:1. Για λόγους σύγκρισης, αναφέρουμε πως ο σχετικός δείκτης του Koenigsegg One:1 είναι 1:1. Το V8 σύνολο συνεργάζεται με 6άρι μηχανικό κιβώτιο, το οποίο στέλνει την κίνηση στους πίσω τροχούς μέσω διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης.Οι άνθρωποι της Fahlke «υπόσχονται» πως το νέο τους όχημα θα κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 2 δλ., ενώ θα φτάνει στα 200 χλμ./ώρα μέσα σε 5 δλ. Η τελική ταχύτητα, πάλι, θα υπερβαίνει τα 400 χλμ./ώρα.Το GT1 S12 διαθέτει monocoque πλαίσιο από ανθρακονήματα, ένα υλικό από το οποίο είναι φτιαγμένα και μέρη του αμαξώματος. Οι σφυρήλατοι τροχοί είναι 18 ιντσών και φέρουν κεραμικά φρένα της Brembo, με 6πίστονες δαγκάνες μπροστά και 4πίστονες πίσω.

Λιτό εσωτερικό, ώστε να κρατηθεί το βάρος χαμηλά, μόλις στα 900 κιλά, κάτι που οφείλεται και στην ευρεία χρήση ανθρακονημάτων.

Λιτό εσωτερικό, ώστε να κρατηθεί το βάρος χαμηλά, μόλις στα 900 κιλά, κάτι που οφείλεται και στην ευρεία χρήση ανθρακονημάτων.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Peugeot - Toyota
CUSTOM VS MAXUS