Tο πιο σημαντικό στοιχείο είναι ότι ο EuroNCAP βαθμολόγησε το Suzuki Celerio με μόνο 61% στην προστασία που προσφέρει για τους ενήλικες επιβάτες του.
To χειρότερο σε ασφάλεια
16.657 Επισκέψεις στο άρθρο (11/11/2016)
Με μόνο 3 αστέρια στις δοκιμές πρόσκρουσης του EuroNCAP και μόλις 61% βαθμολόγηση στην προστασία των ενηλίκων, το Suzuki Celerio είναι το χειρότερο σε ασφάλεια αυτοκίνητο της αγοράς.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Είναι το αυτοκίνητο με την μικρότερη βαθμολόγηση στην προστασία των ενηλίκων στις δοκιμές του EuroNCAP την τελευταία 3τία.
Πιο συγκεκριμένα, το Celerio έχει λάβει 3 (σε σύνολο 5) αστέρων για την συνολική ασφάλεια που προσφέρει, όμως το πιο σημαντικό στοιχείο είναι ότι ο EuroNCAP το βαθμολόγησε με μόνο 61% στην προστασία που προσφέρει για τους ενήλικες επιβάτες του.
Ουσιαστικά, σύμφωνα με τον EuroNCAP, το Celerio δεν προστατεύει καλά τον αυχένα των πίσω επιβατών, ενώ και για τα γόνατα του οδηγού η προστασία είναι οριακή, όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται μετά το crash test του EuroNCAP.
Ενδιαφέρον έχει να δούμε όμως πόσο έχουν βαθμολογηθεί οι υπόλοιποι ανταγωνιστές του Celerio στη μίνι κατηγορία. Έτσι, το Renault Twingo έχει λάβει βαθμολογία 78% για την προστασία που προσφέρει στους ενήλικες επιβάτες του, το Hyundai i10 78%, το smart fortwo 82%, ενώ η τριπλέτα Toyota Aygo/Citroen C1/Peugeot 108 80%.
Ακόμη και το KARL, το φθηνό μίνι της Opel που δεν διατίθεται στη χώρα μας, κατάφερε να πάρει 4 αστέρια για την ασφάλεια που προσφέρει, με 74% στην προστασία των ενηλίκων επιβατών του.
Μετά από όλα αυτά, εσύ τι πιστεύεις; Το Celerio καλύπτει τα δικά σου στάνταρ ασφαλείας ή είναι ξεπερασμένο; Μήπως η Suzuki πρέπει να κάνει κάτι και να αναβαθμίσει την ασφάλεια του αυτοκινήτου, ώστε να προσφέρει τα επίπεδα που οφείλουν να έχουν όλα τα σύγχρονα μοντέλα;
@Tasos το Celerio υπάρχει σε όλες τις ευρωπαικές αγορές συμπεριλαμβανομένης και της Αγγλικής, της Γερμανικής και της Γαλλικής! Καταντάει κουραστική η κακομοιριά.....
Χωρις δευτερη κουβεντα το περνουν πισω και το επανεξεταζουν να φτασει στανταρ ασφαλειας που επιβαλλουν οι κανονισμοι...αστεια με την ζωη του ανθρωπου δεν χωρουν και πρεπει να το παρουν χαμπαρι!
Επειδή επτωχεύσαμεν σαν λαός μας στέλνουν τα αυτοκίνητα που κοροϊδεύουμε σε τριτοκοσμικες χωρες
Φίλε ΚΩΣΤΑ μπορεί να κατάντησε κουραστικό όλο αυτό που ζούμε αλλά είναι αλήθεια αυτό που περνάμε,κ οι υπόλοιποι στην ευρωζώνη κακοπαιρνανε,όχι σε τοσο μεγάλο βαθμό όσο εμείς,αλλά επειδή παρεξηγηθηκε αυτό που είπα θα σου το πω αλλιως δηλ:ο έλληνας λόγω τιμής θα το παρει θα βάλει κ οικογένεια μέσα κ θα βγει εθνική ο γερμανός πιθανοτατα θα το πάρει για να πάει στα lidl
Δεν θα αποτελουσε σε καμια περιπτωση για μενα ανασταλτικο παραγοντα για μενα προκειμενου να το αγοραζα. Το Celerio, αποτελει τον αντικαταστατη του εξαιρετικου απο καθε αποψη Wagon R+, που ηταν προιον της συνεργασιας της Suzuki με την Opel και το αντιστοιχο Agila. Eιναι πολυ ομορφο, ευελικτο, αξιοπιστο οπως αλλωστε ολα τα Suzuki, ενω εχει και ολα τα απαραιτητα συστηματα ανεσης και ασφαλειας που πρεπει να εχουν ολα τα σημερινα αυτοκινητα.
με την ιδια τιμη βρισκεις κ αλλα μοντελα με καλυτερη ασφαλεια.αν καποια μοντελα δεν τα καταφερνουν ικανοποιητικα στον τομεα της ασφαλειας θα πρεπει να λαμβανονται μετρα.με το datsun go που κυκλοφορησε στην ινδια κ αποδειχθηκε επικινδυνο τι εγινε?ειναι ακομη εμπορικα διαθεσιμο?
Η βαθμολογία του έγινε από το EURONCAP προ 2015 όπου τα τεστ έγιναν από τότε και μετά εξαιρετικά αυστηρά. Το πιθανότερο είναι εάν έκανε το ίδιο τεστ σημερα χωρίς καμία βελτίωση θα έπαιρνε μόλις ένα αστέρι. Σε καμία περίπτωση δεν θα ήθελα να βρεθώ μέσα σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο πόσο δε τα παιδιά μου. Ντροπή στην SUZUKI που έβγαλε τέτοιο αυτοκίνητο στην αγορά και στις αρχές που δεν παίρνουν μέτρα.. το λιγότερο να προτρέψουν τους πολίτες να αποφύγουν αγορά επικίνδυνων οχημάτων.