2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Δοκιμάζουμε το νέο Suzuki Ignis στην τετρακίνητή του έκδοση με τον 1.200άρη Dualjet κινητήρα απόδοσης 90 ίππων.
Test: Suzuki Ignis 4X4
160.748 Επισκέψεις στο άρθρο (9/6/2017)
Το νέο Suzuki Ignis διατίθεται -όπως και ο προκάτοχός του- και σε τετρακίνητη έκδοση, αποτελώντας ένα ευχάριστο και ικανό crossover αυτοκίνητο της μίνι κατηγορίας σε δελεαστική τιμή.
Tο Ignis και στην 4κίνητη έκδοσή του είναι ένα ευχάριστο αυτοκίνητο οδηγικά με διττό χαρακτήρα.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
- 4κίνητο
- Κινητήρας 1,2 λτ. βενζίνης με 90 ίππους
- Καίει 6,5 λτ./100 χλμ.
- Κοστίζει από 14.030 ευρώ
Διατηρώντας σε μεγάλο βαθμό στις παραδοσιακές αξίες του ονόματός του, το Ignis αποτελεί ένα από τα δημοφιλέστερα και πολυαγαπημένα αυτοκίνητα της Suzuki και στη νέα του γενιά. Βασιζόμενο σε πολύ μεγάλο βαθμό στην δικίνητη έκδοση που πρόσφατα δοκιμάσαμε και μας άφησε θετικές εντυπώσεις, ήρθε η ώρα να δούμε τι παραπάνω του προσφέρει η τετρακίνητη έκδοση. Αρχικά, μαζί με το Fiat Panda είναι τα μοναδικά μίνι αυτοκίνητα που διατίθενται και ως τετρακίνητα με στοχευμένο crossover χαρακτήρα διευρύνοντας έτσι το πεδίο δράσης τους. Το Ignis και σε αυτή του την έκδοση είναι ένα ξεχωριστό και ενδιαφέρον από κάθε άποψη αυτοκίνητο το οποίο προσφέρεται και σε δελεαστική τιμή που ξεκινά από τα 14.030 ευρώ στην έκδοση GL+ με καλό επίπεδο εξοπλισμού.
Διατηρώντας σε μεγάλο βαθμό στις παραδοσιακές αξίες του ονόματός του, το Ignis αποτελεί ένα από τα δημοφιλέστερα και πολυαγαπημένα αυτοκίνητα της Suzuki και στη νέα του γενιά. Βασιζόμενο σε πολύ μεγάλο βαθμό στην δικίνητη έκδοση που πρόσφατα δοκιμάσαμε και μας άφησε θετικές εντυπώσεις, ήρθε η ώρα να δούμε τι παραπάνω του προσφέρει η τετρακίνητη έκδοση. Αρχικά, μαζί με το Fiat Panda είναι τα μοναδικά μίνι αυτοκίνητα που διατίθενται και ως τετρακίνητα με στοχευμένο crossover χαρακτήρα διευρύνοντας έτσι το πεδίο δράσης τους. Το Ignis και σε αυτή του την έκδοση είναι ένα ξεχωριστό και ενδιαφέρον από κάθε άποψη αυτοκίνητο το οποίο προσφέρεται και σε δελεαστική τιμή που ξεκινά από τα 14.030 ευρώ στην έκδοση GL+ με καλό επίπεδο εξοπλισμού.
Εμφάνιση: Χτυπάει στο μάτι
Παρά τις κόμπακτ εξωτερικές του διαστάσεις, το νέο Suzuki Ignis καταφέρνει και τραβάει τα βλέμματα μέσω της ιδιαίτερης σχεδίασης του πεντάθυρου αποκλειστικά αμαξώματός του. To εμπρός μέρος χαρακτηρίζεται καλαίσθητο και σύγχρονο σχεδιαστικά προβάλλοντας δυναμισμό, ενώ από το πλάι και πίσω η εικόνα ξεφεύγει σημαντικά από το να χαρακτηριστεί συμβατική, προβάλλοντας ένα ξεχωριστό σίγουρα, αλλά αμφιλεγόμενης αισθητικής αποτέλεσμα.
Τα Suzuki, ανέκαθεν είχαν θέμα με τα άσχημα πλαστικά τους, την μεγάλη κατανάλωση και στο συγκεκριμένο όχημα, με το άσχημο, μα πολύ άσχημο σουλούπι του αυτοκινήτου...
Σκέτο bollywood το κατάντησαν, μαυρα χάλια, με εξίσου χάλια τιμές!
Φοβερο αυτοκινητακι, πολυ ομορφο, με τεραστιους χώρους (το χω δει σε έκθεση) και αξιοπιστία suzuki. Οσο για το πισω μέρος, εμενα μου αρέσει πάρα πολυ 1ον ακριβώς επειδή είναι ρετρό τιμώντας το παρελθον του μοντέλου και 2ον γιατι δεν μοιάζει με κανένα αλλο. Εχει γίνει βαρετό τα αυτοκινητα μιας κατηγορίας να ναι πολύ παρόμοια σε σχεδιασμό (δειτε τα πχ πισω φωτιστικα σε opel astra, vw golf, hyundai i30, kia ceed). Tο μόνο λίγο αρνητικό η τσιμπημένη κατανάλωση και το όντως μικρό ρεζερβουάρ
Με αυτό το πίσω μέρος, μάλλον πρέπει να ελπίζουμε σε ένα facelift. Κρίμα.
μακραν το ασχημοτερο αυτοκινητο αυτη τη στιγμη...μαζι με fiat multipla και honda hrv(το παλιο) τα ασχημοτερα ever
γλυκο χαριτωμενο αυτοκινητακι πολης.για 4χ4 δεν θα εδινα χρηματα ισως μονο για το panda σε αυτη την κατηγορια..η αληθεα ειναι πως το πισω μερος ξυνιζει αρκετα,θυμιζει κατι απο παλια και λιγο απο vitara..οσο για τα πλαστικα κ οχι μονο η τακτικη της εταιρεια ελεγε και λεει πως αν μπορειτε να κοψετε εστω και ενα ευρω,καντε το!!!