Συγκεκριμένα τα μέσα του εξωτερικού επικαλούνται δηλώσεις του διευθύνοντα συμβούλου της φίρμας Bernhard Maier, σύμφωνα με τον οποίο η νέα οικονομική πλατφόρμα θα είναι η βάση των μελλοντικών μικρών μοντέλων του VW Group, τα οποία θα έχουν ως τελικό προορισμό τις low-budget αγορές, όπως αυτή της Ινδίας.
Ο Maier, ο οποίος ηγείται της Skoda από τα τέλη του 2015, γνωστοποίησε ακόμα ότι εάν εγκριθεί το έργο, τα πρώτα αυτοκίνητα που βασίζονται στη νέα έκδοση της πλατφόρμας MQB A0 του VW Group θα κυκλοφορήσουν γύρω στο 2021.
Η κίνηση αυτή αν τελικά πραγματοποιηθεί θα συμβεί στο πλαίσιο της προσπάθειας που κάνει ο γερμανικός όμιλος προκειμένου να ανταγωνιστεί τα μοντέλα χαμηλού κόστους των Suzuki και Hyundai, που παραδοσιακά μονοπωλούν το ενδιαφέρον στην Ινδία, η οποία σύμφωνα με την εταιρεία στατιστικής JATO Dynamics είναι η 5η μεγαλύτερη αγορά στον πλανήτη πίσω από αυτή της Γερμανίας.
Κατά το παρελθόν η Skoda είχε θελήσει και πάλι να κατασκευάσει μια πιο οικονομική πλατφόρμα μέσω μιας συνεργασίας με την τοπική φίρμα Tata Motors, κάτι το οποίο τελικά δεν πραγματοποιήθηκε, καθώς οι Τσέχοι ισχυριζόντουσαν πως θα τους πάρει αρκετό χρόνο να αναβαθμίσουν την πλατφόρμα AMP της Tata προκειμένου να ανταποκριθεί στις αυστηρότερες προδιαγραφές εκπομπών ρύπων και ασφάλειας.
Έτσι η Skoda η οποία έχει αναλάβει ηγετικό ρόλο στην ανάπτυξη της πλατφόρμας MQB A0 για όλες τις μάρκες του VW Group, μελετά τώρα την περίπτωση να δημιουργήσει τη δική της οικονομική πλατφόρμα, πάνω στην οποία κατασκευάζονται τα VW Polo και Skoda Fabia.
Τέλος να αναφέρουμε πως η τσεχική φίρμα μετρά ήδη δύο εργοστάσια αυτοκινήτων στην Ινδία, όπου συναρμολογεί επιπλέον και τα οχήματα των VW και Audi.