Σε διαφορετικό τύπο οδηγού φαίνεται ότι στοχεύει καθένα από τα 3 μοντέλα της λίστας μας. Ευχάριστο προφίλ συνοδεύει το Fiat 500X που διαθέτει πίσω ανάρτηση με Γόνατα ΜακΦέρσον. Δυναμικό σε πιο γρήγορους ρυθμούς, έχει αποτελεσματικό σύστημα διεύθυνσης και επαρκές σε ακρίβεια και πληροφόρηση τιμόνι.
Με κύκλο στροφής μόλις στα 10,4 μ. και μικρότερες των άλλων δύο αυτοκινήτων διαστάσεις το Hyundai Bayon προτάσσει τον ευέλικτο χαρακτήρα του. Μέσα στην πόλη θα κινηθεί με άνεση και ευκολία, ενώ ικανοποιεί και με την ήσυχη ποιότητα κύλισης που το χαρακτηρίζει.
Όσον αφορά το Nissan Juke είναι η επιλογή που υπόσχεται την πιο ευχάριστη οδηγική αίσθηση. Σωστή θέση οδήγησης και χειριστήρια καλής αίσθησης δεν αφήνουν κανένα παράπονο στον οδηγό, με τα έξτρα των παραδοσιακών ηλεκτρονικών συστημάτων Active Ride Control (για βελτιωμένη άνεση) και Active Trace Control (για μείωση της υποστροφής και για πιο άμεσο χειρισμό), να αναβαθμίζουν την τελική αίσθηση. Εξαιρετικά και τα φρένα (36μ. στο 100-0 χλμ./ώρα).