Ηλεκτρικό Jeep Avenger ή αυτόματο βενζίνης Opel Mokka;
Έχουν παρόμοια πλατφόρμα, παραπλήσιους χώρους, αλλά 100% διαφορετικό κινητήρα. Συγκρίνουμε το αμιγώς ηλεκτρικό Jeep Avenger με τα 156 άλογα και το βενζινοκίνητο Opel Mokka με αυτόματο κιβώτιο και 130 ίππους. Τι έδειξαν οι μετρήσεις του AutoΤρίτη Test Center;
Βενζίνη ή καθαρά ηλεκτρικό σε ίδια κατηγορία με το ίδιο «πάτωμα»;
Είναι το πρώτο full ηλεκτρικό Jeep. Αυτό και μόνο φτάνει για να δώσει μία ξεχωριστή αύρα στο νέο Jeep Avenger των 156 ίππων. Βασισμένο στην πλατφόρμα eCMP, το Avenger έχει πάτωμα που έχουμε δει σε άλλα ηλεκτρικά B-SUV του Ομίλου Stellantis, όπως το Opel Mokka. Ένα μοντέλο που εκτός της αμιγώς ηλεκτρικής του έκδοσης (e-Mokka) κυκλοφορεί και με θερμικά μοτέρ βενζίνης και diesel. Εμείς θα επιλέξουμε το βενζινοκίνητο Opel Mokka των 130 ίππων με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων ως μια πιο συνηθισμένη επιλογή.
Από τη μία έχουμε λοιπόν το ηλεκτρικό Jeep Avenger με την χαρακτηριστική μάσκα των 7 σχισμών που κοστίζει γύρω στα 30.500, ενώ από την άλλη συναντούμε το βενζινοκίνητο Opel Mokka με το νέο «πρόσωπο» Opel Vizor που τιμάται περίπου 3 χιλιάρικα πιο κάτω. Βέβαια, τα παραπάνω λεφτά του Avenger θα γίνουν σχετικά γρήγορα απόσβεση από το κόστος μετακίνησης. Όμως, τι αποτελέσματα πήραμε από το AutoΤρίτη Test Center και ποιος είναι ο στάνταρ εξοπλισμός τους;
Εσωτερικό: Ψαρωτικό το Pure Panel του Mokka, ευρύχωρο & με οθονάρα το Avenger
Με στάνταρ οθόνη αφής και ψηφιακό πίνακα οργάνων, τα δύο SUVάκια κάνουν με το «καλησπέρα» ψηφιακή... αίσθηση. Ξεχωρίζουμε το μωσαϊκό Pure Panel στο Mokka όπου οι δύο στάνταρ 7άρες οθόνες βρίσκονται σε ενιαία σύνδεση, με εκείνη του infotainment να έχει κλίση προς τον οδηγό προς τέρψιν της εργονομίας. Ποιοτικά, Avenger και Mokka βρίσκονται σε καλά επίπεδα, με το SUVάκι της Opel να συνδυάζει μαλακά και σκληρά μέρη και να είναι ένα σκαλί πιο πάνω σε ποιότητα από το Avenger που έχει πλαστικά που μπορούν να βελτιωθούν. Όσον αφορά την καμπίνα του Avenger, είναι λιτή και γεροδεμένη, προσφέρει 34 λτ. σε αποθηκευτικούς χώρους στην κεντρική κονσόλα και αλλού, ενώ έχει μία πολύ μεγάλη για στάνταρ έκδοση οθόνη αφής (10,25 ιντσών).
Μάρκα/Μοντέλο | JEEP AVENGER | OPEL MOKKA |
---|---|---|
Έκδοση μοντέλου | JEEP AVENGER BEV 156 PS 54 KWh | OPEL MOKKA 1.2 130 PS AT8 130ps |
Κατηγορία μοντέλου | Μικρά SUV Ηλεκτρικό | Μικρά SUV Βενζίνη |
Ποια χρονιά βγήκε/άλλαξε το μοντέλοModel Year
|
2022 | 2021 |
Τι τεχνολογίας είναι ο κινητήραςΕίδος Κινητήρα
|
Ηλεκτρικό | Βενζίνη |
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.)
|
- | 1.199 |
Η ισχύς του κινητήρα, τα άλογά τουΙπποδύναμη (PS)
|
156 | 130 |
Πόσο γρήγορα μπορεί να επιταχύνει ο κινητήρας το αυτοκίνητο. Όσο περισσότερη ροπή, τόσα περισσότερα άλογα έχουμε σε αυτές τις στροφέςΜέγιστη ροπή (Nm)
|
260 | 230 |
Χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιοΚιβώτιο
|
Automatic | Automatic |
Πόσες ταχύτητες έχειΑριθμός σχέσεων
|
1 | 8 |
Ποιοι τροχοί κινούν το αμάξωμαΚίνηση
|
ΕΜΠΡΟΣ | ΕΜΠΡΟΣ |
Μέτρηση κατανάλωσης σε συνθήκες πόληςΠραγματική Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.)
|
- | 9,3 |
Πραγματική Κατανάλωση στην πόλη (kWh/100 χλμ.) | 15,5 | - |
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΠραγματική Κατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ.)
|
- | 5,8 |
Πραγματική Κατανάλωση σε ταξίδι (kWh/100 χλμ.) | 18,6 | - |
Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
|
- | 8,2 |
Πραγματική μέση κατανάλωση (kWh/100 χλμ.) | 16,8 | - |
Πόσα χιλιόμετρα διανύεις με ένα γεμάτο ρεζερβουάρ - Με βαση τις μετρήσεις μαςΑυτονομία σε ταξίδι (χλμ.)
|
290 | 759 |
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματος (για επιβάτη με 1,75 ύψος και 75 κιλά)Χώροι για γόνατα πίσω επιβατών (εκατοστά)
|
11 | 15,5 |
Πόσος χώρος υπάρχει από το κεφάλι του πίσω επιβάτη (ύψους 1,75) μέχρι την οροφήΧώρος για Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.)
|
6 | 3,8 |
Χρειάζονται 45 εκατ. Για κάθε ενήλικο και 35 για κάθε παιδίΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα)
|
1,32 | 1,32 |
Εργοστασιακή χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 355 | 350 |
Οδική συμπεριφορά | 8 | 9 |
Πόσα δλ. χρειάζονται για τα 100 χλμ./ώρα από στάσηΕπιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα (δλ.)
|
8,6 | 9,79 |
Όσο μικρότερος ο χρόνος, τόσο ευκολότερη η προσπέραση. Η μέτρηση γίνεται πατώντας τέρμα το γκάζι με την τελευταία ταχύτητα. Δείχνει το εύρος στροφών και εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα.Προσπέρασμα 80-120 (δλ.)
|
5,4 | 7,1 |
Η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτουΤελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
|
125 | 200 |
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 36,1 | 36,9 |
Εργοστασιακή εγγύησηΕγγύηση (χρόνια)
|
4 | 5 |
Έκδοση εξοπλισμού | LONGITUDE | ELEGANCE |
Αίσθηση πολυτέλειας | 74% | 74% |
Τιμή καταλόγου αντιπροσωπείαςΤιμή
|
*Η τιμή ανανεώνεται αυτόματα, βάσει του τρέχοντος καταλόγου της μάρκας
Σελίδα 2 | Jeep Avenger Vs Opel Mokka: Ποιο έχει καλύτερο εξοπλισμό; |
Σελίδα 3 | Τα όργανα μετρήσεων αποκαλύπτουν για τα Jeep Avenger και Opel Mokka |
Σελίδα 4 | Jeep Avenger Vs Opel Mokka: Ποιο αυτοκίνητο είναι καλύτερο και πού; Δες την αναλυτική βαθμολογία - σκορ |
Σελίδα 5 | Συγκριτικό Jeep Avenger Vs Opel Mokka: Τα αναλυτικά τεχνικά χαρακτηριστικά τους |