Αρκετά fun to drive αίσθηση πήραμε με το Opel Mokka, το οποίο έχει ευχάριστο χαρακτήρα με ανάλαφρο πάτημα στο δρόμο και σιγουριά στις απότομες αλλαγές πορείας.
Jeep Avenger Vs Opel Mokka: Αξιολόγηση σε ποιότητα, άνεση, τεχνολογία, ασφάλεια, οδική συμπεριφορά, value for money και πολλά άλλα.
Οδική συμπεριφορά: Τα special συστήματα που έχει το Avenger & το ικανό Opel Mokka
Τσεκάροντας τα χαρακτηριστικά του Jeep Avenger το βλέμμα «πέφτει» στο Selec-Terrain σύστημα οδήγησης. Το Avenger είναι το πρώτο προσθιοκίνητο Jeep με το συγκεκριμένο σύστημα των 6 επιλογών, καθεμιά από τις οποίες προσαρμόζει την απόδοση του κινητήρα και τη λειτουργία των ηλεκτρονικών ανάλογα με το έδαφος και τις συνθήκες πρόσφυσης. Συν τοις άλλοις, έχει Σύστημα ελέγχου κατάβασης Hill Descent Control, μεγάλη απόσταση από το έδαφος και καλές γωνίες αναρρίχησης για εκτός δρόμου διαδρομές (προσέγγισης 20 μοίρες, ράμπας 20 μοίρες και διαφυγής 32 μοίρες), στοιχεία που ενισχύουν το off-road στιλ του Avenger. Από εκεί και πέρα, το ηλεκτρικό Jeepάκι φρενάρει εξαιρετικά (36,1 μέτρα από τα 100 χλμ./ώρα), ενώ στην πόλη εμφανίζεται ευέλικτο, ευκολοδήγητο και εύχρηστο, παρότι η επιλογή «B» ανάκτησης ενέργειας δεν είναι όσο έντονη θα θέλαμε.
Πιο αστικό προσανατολισμό έχει το Opel Mokka, επωφελούμενο και από το αυτόματο κιβώτιο AT8. Η ανάρτηση (Γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός, ημιάκαμπτος άξονας πίσω) είναι αποτελεσματική και απορροφά τις όποιες ανωμαλίες, καθώς μόνο σε κατσαρό ανάγλυφο θα νιώσουν οι επιβάτες μικρές αναταράξεις. Ακριβές στις απότομες αλλαγές αποδεικνύεται το μπροστινό μέρος του Opel, που σε ανοιχτούς δρόμους έχει καλή ποιότητα κύλισης και λιγοστούς για βενζινοκίνητο αεροδυναμικούς θορύβους. Το ικανό οδηγικό προφίλ του Mokka συμπληρώνουν τα καλά φρένα (36,9 μέτρα) και η επίδοση της αποφυγής κινδύνου (75,5 χλμ./ώρα) που βρίσκεται στο άνω άκρος της κατηγορίας.