2 Φωτογραφίες »
Όσον αφορά στον παράγοντα «αξιοπιστία», οι αναφορές βλαβών για το Mazda MX-5 έχουν να κάνουν με αυξημένη κατανάλωση λιπαντικού από τον κινητήρα, καθώς και με διαρροή βαλβολινών από το διαφορικό. Από την άλλη πλευρά, στο VW Scirocco μπορεί να τεντωθεί πέραν των εργοστασιακών προδιαγραφών η καδένα χρονισμού του TSI κινητήρα, ενώ ίσως να μην λειτουργεί σωστά το σύστημα μεταβλητού χρονισμού.
Περνώντας στις φθορές των μηχανικών μερών, στο Mazda MX-5 μπορεί να ραγίσει λόγω παλαιότητας το δοχείο διαστολής του ψυγείου, ενώ στα πρώτα κυρίως μοντέλα της τρίτης γενιάς ενδέχεται να παρατηρηθεί σκουριά στο σωλήνα που ψύχει το υγρό του υδραυλικού τιμονιού. Στον αντίποδα, στο VW Scirocco ενδέχεται να σπάσουν τα πίσω ελατήρια της ανάρτησης στην τελευταία σπείρα. Επίσης, μπορεί να δυσλειτουργεί η αντλία βενζίνης.
Η μαλακή οροφή του Mazda MX-5 είναι ένα από τα πολλά στοιχεία που το έχουν κάνει αγαπητό στο κοινό. Ωστόσο, αυτό σημαίνει πως χρειάζεται φροντίδα για να διατηρηθεί σε καλή κατάσταση, ενώ δυστυχώς δεν γίνεται να αποφευχθούν πτυχώσεις και μικροφθορές από τη χρήση.
Αν βρείτε ελαφριές γρατζουνιές, ακόμα και μικρές τρύπες, δεν χρειάζεται να ανησυχήσετε, μιας και αυτές μπορούν να επισκευαστούν. Αν υπάρχουν εκτενή σκισίματα όμως, τότε το υλικό της οροφής θα πρέπει να αντικατασταθεί.
Περνώντας σε επιπλέον σημεία όπου μπορεί να παρατηρηθούν φθορές στο Mazda MX-5 τρίτης γενιάς, αυτά είναι στο πλευρικό σημείο του καθίσματος του οδηγού, καθώς και στον δερμάτινο επιλογέα ταχυτήτων. Επιπλέον, το αυτοκίνητο που δοκιμάσαμε ως μεταχειρισμένο είχε γδαρσίματα στο εσωτερικό πλαστικό της εμπρός κολόνας του παρμπρίζ.
Στον αντίποδα, στο VW Scirocco δεν παρατηρήθηκαν σημάδια φθοράς.
Το Mazda MX-5 είναι αυστηρώς διθέσιο, ενώ το VW Scirocco έχει χώρους για 4 ενήλικες, ακόμα και αν χαμηλή γραμμή της οροφής στερεί «αέρα» από τα κεφάλια των πίσω. Παρόλα αυτά, ο roadster σχεδιασμός, το εξαιρετικό ζύγισμα και ο πιο οδηγοκεντρικός χαρακτήρας του Mazda MX-5 το κάνει ιδιαίτερα αγαπητό στους εραστές της γρήγορης οδήγησης, οι οποίοι είναι πρόθυμοι να θυσιάσουν λίγη από την πρακτικότητα.
Το Scirocco έχει επίσης δυναμική συμπεριφορά, με το πλαίσιο να είναι στιβαρό και την ανάρτηση σφικτή. Αξίζει να αναφέρουμε πως το μοντέλο ήταν διαθέσιμο και με προαιρετικά ρυθμιζόμενο σε 2 στάδια σύστημα ανάρτησης, που ονομάζεται DCC (Dynamic Chassis Control), το οποίο επεμβαίνει και στο σύστημα διεύθυνσης, κάνοντάς το πιο βαρύ και άμεσο.
Εδώ θα διαβάσετε τα σχόλια που κάνουν οι ιδιοκτήτες των εταιρειών στο Auto Check του AutoTriti.
Σελίδα 1 | Συγκριτικό μεταχειρισμένων: Mazda MX-5 NC VS VW Scirocco |
Σελίδα 2 | Mazda MX-5 NC 1,8 126 PS: Μεταχειρισμένα κοστίζουν από 6.000 έως 16.000 ευρώ |
Σελίδα 3 | VW Scirocco 1,4 TSI 122 PS: Μεταχειρισμένα κοστίζουν μεταξύ 7.000 και 17.000 ευρώ |
Σελίδα 4 | Mazda MX-5 NC και VW Scirocco: Πόσο καλά είναι ως μεταχειρισμένα; |