Πως η Dacia κάνει πλάκα σε όσους ζητάνε μηνιάτικα για να σε ζεστάνουν;
Σκέψου να αγοράσεις ένα αυτοκίνητο, και αντί να πληρώσεις για έξτρα εξοπλισμό, τον εξοπλισμό αυτό να τον έχει το αμάξι από τη «μάνα» του, αλλά αν δεν πληρώσεις, να μην είναι ενεργοποιημένος. Και αν πεις, εντάξει, ας πληρώσω, τότε να πρέπει να πληρώνεις με το μήνα.
Η ιδέα αυτή λοιπόν έρχεται σύντομα σε ένα premium μοντέλο κοντά σου, και αν πάει καλά, ίσως να την μιμηθούν και άλλοι κατασκευαστές. Όμως το αντίδοτο σε όλη αυτή την κατάσταση είναι το καλαμπούρι και το δούλεμα.
Βλέπεις να κάτι τέτοια περνάνε στο ντούκου, μπορεί και να γίνουν ο μόνος τρόπος να αποκτάς εξοπλισμό. Όπως πληρώνεις το Netflix, να βλέπεις ταινίες όταν αράζεις, να πληρώνεις με το μήνα για να βλέπεις την πίσω κάμερα όταν παρκάρεις. Αλλιώς θα μένει σβηστή.
Προς το παρόν η συνδρομή είναι μόνο στα θερμαινόμενα καθίσματα. Αλλά με δεδομένο ότι όταν αγοράζεις το αυτοκίνητο, στην τιμή που το παίρνεις, περιλαμβάνονται ήδη, απλά δεν είναι ενεργοποιημένα, δηλαδή είναι κλειδωμένα πίσω από έναν διακόπτη του λογισμικού, τότε αυτό δεν μπορεί να σημαίνει κάτι άλλο από το ότι τα έχεις ήδη πληρώσει. Το τσάμπα, εξάλλου, μας έχουν πει ότι πέθανε, εδώ και και καιρό. Άρα τα θερμαινόμενα, τα έχεις πληρώσει. Σε αντίθεση με το Netflix, που είτε το έχεις, είτε όχι.
Ευτυχώς η Dacia έχει την καλύτερη απάντηση, λανσάροντας εξοπλισμό που καταργεί κάθε ανάγκη για θερμαινόμενο κάθισμα, με συνδρομή ή χωρίς. Η μάρκα, γνωστή για τις απλές της λύσεις, προσφέρει μια θερμοφόρα, κόβοντας το βήχα σε κάθε επίδοξους μαρκετίστες που νομίζουν πως θα κάνουν μια τόσο ξεδιάντροπη ιδέα, κανονικότητα.
Με μια θερμοφόρα, η Dacia τους κράζει και τους βάζει στη θέση τους, κάνοντας το όλο εγχείρημα να ακουστεί εκτός από παράλογο, και βλακώδες. Ειδικά όταν με μια θερμοφόρα λύνεται συνολικά το πρόβλημα του θερμαινόμενου καθίσματος.
Εσύ λοιπόν τι λες; Τι τύπος είσαι; Θερμοφόρα ή συνδρομή; Και τελικά για ποιές άλλες ιδέες πρέπει να κράζουμε τους κατασκευαστές;