Να αναβαθμίσει τον premium χαρακτήρα των προϊόντων της (ενδύματα, υποδήματα, καπέλα κτλ) θέλει η Ferrari και για αυτό ξεκινά συνεργασία με την Αrmani.
Σύμφωνα με πηγές από την Ιταλία, ο CEO Louis Camilleri θέλει να συνεχίσει τον στόχο που διαμόρφωσε ο εκλιπών Sergio Marchionne, να γίνει η Ferrari πραγματική premium φίρμα σε όλους τους τομείς. Χαρακτηριστικό είναι ότι η εταιρεία δήλωσε χθες πως στόχος της είναι τα επίσημα προϊόντα της να προσφέρουν το 10% των εσόδων της μέσα στα επόμενα 7 με 10 χρόνια.
Η νέα στρατηγική της Ferrari συνεπάγεται αυτόματα πως τα προϊόντα της αυτά θα έχουν υψηλότερη ποιότητα αλλά και τιμή με τον Camilleri να σημειώνει «Οι τωρινές προσφορές μας καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα και ίσως βάζουν την αξία επωνυμίας της Ferrari σε κίνδυνο. Θα μειώσουμε τα προϊόντα αυτά κατά 50%».
Πηγές κάνουν λόγο πως στην ιταλική φίρμα δεν βλέπουν πως τα ρολόγια αξίας 150 δολαρίων και τα καπέλα των 30 δολαρίων βοηθούν στο να κρατήσει η φίρμα τον premium χαρακτήρα της. Αντίθετα, η Ferrari φαίνεται πως σχεδιάζει να λανσάρει ρολόγια χειρός υψηλής τεχνολογίας και γυαλιά πολύ υψηλής αξίας.