ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Συνεχίζει μέχρι το 2030 το βενζινοκίνητο Volkswagen Polo

3.012 Επισκέψεις στο άρθρο (9/5/2024)
Συνεχίζει μέχρι το 2030 το βενζινοκίνητο Volkswagen Polo

- Η χαλάρωση των κανόνων για τους ρύπους κράτησαν «ζωντανό» το Polo.
- Μέχρι το τέλος της δεκαετίας θα πωλείται σίγουρα το γερμανικό μικρό.
- Ο επικεφαλής της VW προανήγγειλε μια σειρά από αναβαθμίσεις.
- «Θα αυξηθεί το κόστος αλλά μπορούμε να το συνεχίσουμε», είπε.

Η χαλάρωση των κανόνων για τους ρύπους κράτησαν «ζωντανό» το Polo

Στην γκάμα της Volkswagen θα συνεχίσει να βρίσκεται το Polo έως το 2030. Σύμφωνα με όσα τόνισε σε δηλώσεις του ο Διευθύνων Σύμβουλος της γερμανικής μάρκας, η χαλάρωση των κανόνων σχετικά με τις εκπομπές ρύπων έσωσαν τη ζωή του best seller μικρού, ωστόσο οι νέοι κανόνες ασφαλείας αναμένεται να αυξήσουν το κόστος του.

Μέχρι το τέλος της δεκαετίας θα πωλείται σίγουρα το Polo

Μιλώντας σε βρετανικά Μέσα, ο επικεφαλής της Volkswagen, Thomas Schäfer, εξήγησε πως από τη στιγμή που οι αρχικές προτάσεις για τους κανονισμούς εκπομπών ρύπων Euro 7 αναθεωρήθηκαν σε μεγάλο βαθμό από τους Ευρωπαίους, αυτό από μόνο του είναι ικανό για να διατηρήσει το βενζινοκίνητο Polo ζωντανό. Το αναθεωρημένο σύνολο κανόνων «EU6e», είπε ο Schäfer, «δεν είναι τόσο τρελό όσο θεωρήθηκε αρχικά» και ως εκ τούτου το «Polo θα συνεχίσει σίγουρα μέχρι το τέλος αυτής της δεκαετίας».  

Ο επικεφαλής της VW προανήγγειλε μια σειρά από αναβαθμίσεις

Οι νέοι κανόνες, που τίθενται σε ισχύ την 1η Σεπτεμβρίου 2024, επιβάλλουν τα ίδια όρια εκπομπών ρύπων για τα αυτοκίνητα και τα βαν με τους κανόνες της ΕΕ6 και επομένως έχουν μικρό αντίκτυπο στο κόστος έγκρισης του Polo. Ωστόσο το αυτοκίνητο πόλης της VW δε θα συνεχίσει ως έχει, αλλά θα... φρεσκαριστεί. «Θα το διατηρήσουμε φρέσκο», είπε ο Schäfer υπονοώντας έναν ουσιαστικό γύρο ενημερώσεων μεσοπρόθεσμα που θα κάνουν το Polo τεχνολογικά ενημερωμένο, αλλά παράλληλα θα ανεβάσουν το κόστος.

«Θα αυξηθεί το κόστος αλλά μπορούμε να το συνεχίσουμε», είπε

«Αυτό που προσθέτει έξτρα κόστος είναι ο Γενικός Κανονισμός Ασφάλειας 2 (General Safety Regulation 2) ο οποίος επιβάλει μία σειρά από τεχνολογίες και εξαρτήματα που πρέπει να προστεθούν στάνταρ στα αυτοκίνητα. Αυτό είναι λοιπόν πραγματικά περίπλοκο, ωστόσο το κάνουμε σε όλες τις μάρκες του Ομίλου και νομίζω ότι μπορούμε να συνεχίσουμε», ήταν τα λόγια του.

Autotriti.gr
FALKEN VS CONTINENTAL