ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
3 φωτογραφίες »

Το νέο Mirai είναι προγραμματισμένο να κυκλοφορήσει στα τέλη του 2020.

Συνεχίζει τις δοκιμές το νέο Toyota Mirai

3.057 Επισκέψεις στο άρθρο (12/6/2020)

Το δρόμο του ερχομού έχει πάρει η νέα γενιά του Toyota Mirai, με την ιαπωνική εταιρεία να έχει ξεκινήσει τις δοκιμές του υδρογονοκίνητου μοντέλου στο δρόμο.

Τα δοκιμαστικά πρωτότυπα έχουν κάνει την εμφάνισή τους στους δρόμους φέροντας το γνωστό καμουφλάζ, αν και το μοντέλο παραγωγής έχει προεπισκοπηθεί σε πολύ μεγάλο βαθμό στις εικόνες που μπορείτε να δείτε. Το νέο Mirai είναι προγραμματισμένο να κυκλοφορήσει στα τέλη του 2020, αρχικά στην Ιαπωνία, στη Βόρεια Αμερική και στην Ευρώπη, ωστόσο αυτή τη φορά το μοντέλο θα είναι κάτι περισσότερο από ένα οικολογικό αυτοκίνητο, γιατί στόχος του είναι να αποδείξει πως η τεχνολογία FCEV δεν αποτελεί εμπόδιο στη δημιουργία ενός οχήματος με πολύ καλή οδηγική συμπεριφορά. 
 
Εξωτερικά θα χαρακτηρίζεται από το μακρύ καπό και την κεκλιμένη οροφή που καταλήγει σε ένα «κοφτό» πίσω μέρος, τη στιγμή που ο μπροστά πρόβολος και συγκεκριμένα η μάσκα θα θυμίζει κατά κάποιο τρόπο το πρόσωπο ενός καρχαρία. Μιλώντας για τις διαστάσεις να πούμε πως το μήκος θα κυμαίνεται περίπου στα 4.975 χιλιοστά, το πλάτος 1.885 χιλιοστά και το μεταξόνιο στα 2.920 χιλιοστά. 
 
Το εσωτερικό από την άλλη πλευρά έχει σχεδιαστεί στα πρότυπα ενός απλού σύγχρονου χώρου μέσα στον οποίο ο οδηγός θα νιώθει άνετα για να πραγματοποιεί τις μετακινήσεις του. Τα βασικά στοιχεία περιλαμβάνουν μια κεντρική οθόνη 12,3 ιντσών και έναν πίνακα οργάνων που «αγκαλιάζει» τον οδηγό. Παρών θα είναι επίσης και ένα ηχοσύστημα JBL με 14 ηχεία.
 

Η Toyota στοχεύει στην αύξηση της αυτονομίας του κατά 30% μέσω μιας σειράς από βελτιώσεις στο κυρίως σύστημα και τη χρήση μεγαλύτερων δεξαμενών υδρογόνου πάνω στο αυτοκίνητο. Θυμίζουμε πως το τρέχον μοντέλο μπορεί να κινηθεί για περίπου 482 χιλιόμετρα. Τέλος, η Toyota έχει ανακοινώσει πως οι βελτιώσεις στην απόδοση του συστήματος κυψελών καυσίμου δίνουν στο νέο Mirai γραμμική και ομαλή απόκριση, ότι τα κρατήματα είναι πλέον καλύτερα στις στροφές, ότι η οδήγηση σε αυτοκινητόδρομο δίνει  μια αίσθηση ισχύος ακόμα και στις υψηλές ταχύτητες και ότι το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου βρίσκεται τώρα χαμηλότερα.

FORD
NEXEN NFERA PRIMUS