Η σχεδίαση του Fiat 500X εμπνέεται από αυτή του 500.
TEST: 500X 1,4 4X4 AT9
42.679 Επισκέψεις στο άρθρο (27/7/2015)
Με τον εγνωσμένο 1,4 turbo MultiAir των 170 ίππων, τετρακίνηση και αυτόματο κιβώτιο, η έκδοση αυτή του Fiat 500X είναι η top στη γκάμα χωρίς να είναι και η ακριβότερη.
Στα γρήγορα- Είναι 1,4 turbo με 170 ίππους- Καίει 5,7 λτ./100 χλμ.- Κοστίζει από 23.940 ευρώ- Πληρώνει 266,9 ευρώ τέλη κυκλοφορίας
Συν & πλην+ Εμφάνιση αμαξώματος-εσωτερικού, ποιότητα, οδική συμπεριφορά-άνεση, επιδόσεις- Ορατότητα προς τα πίσω, βάρος, κατανάλωση υπό πίεση
Το 500Χ, το στυλάτο crossover της Fiat που αισθητικά βασίζεται στο «μπιζού» Fiat 500, συνδυάζεται με τον γνωστό 1,4 turbo MultiAir των 170 ίππων, με τετρακίνηση και αυτόματο κιβώτιο, για να αποκτήσει την ισχυρότερη έκδοσή του στη γκάμα. Παράλληλα, η τιμή της έκδοσης αυτής είναι 23.940 ευρώ (με χρηματοδότηση με επιτόκιο 7,85%), καθιστώντας την έτσι σαφώς πιο δελεαστική από την έτερη 4Χ4 επιλογή του 500Χ, αυτή με τον 2λιτρο diesel των 140 ίππων, η οποία κοστίζει 5.000 ευρώ περισσότερα (29.550 ευρώ).Διαφέρει ως CrossΌπως και το diesel, έτσι και το βενζινοκίνητο Fiat 500X με τετρακίνηση, έρχεται μόνο στην έκδοση Cross (και την πιο ακριβή Cross Plus), η οποία διαθέτει συγκεκριμένες αισθητικές επεμβάσεις, που του δίνουν μια off road χροιά. Έτσι στο γνώριμο πλέον, στυλάτο και μοντέρνο 5θυρο αμάξωμα του 500Χ προστίθενται τονισμένοι προφυλακτήρες με ειδικές «ποδιές», σκούρες ράγες οροφής, σπορ ζάντες αλουμινίου και σκούρα πίσω κρύσταλλα, τονίζοντάς το ακόμα περισσότερο.
Όπως και το diesel, έτσι και το βενζινοκίνητο Fiat 500X με τετρακίνηση, έρχεται μόνο στην έκδοση Cross