Κάτω από το καπό του δημοφιλούς Qashqai, η Nissan τοποθέτησε τον ισχυρό turbo 1.600άρη κινητήρα DIG-T ο οποίος αποδίδει 163 ίππους, δίνοντας σπιρτάδα στο αμάξωμα του Qashqai.
+ Εμφάνιση και στυλ, κινητήρας-κιβώτιο, οδική συμπεριφορά, φρένα
- Κατανάλωση όταν πιεστεί
Η Nissan, με το λανσάρισμα του δεύτερης γενιάς Qashqai διέκοψε την έκδοση του 2λιτρου βενζινοκινητήρα. Τώρα ο υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας 1,6 λτ. DIG-T καλύπτει αυτό το κενό στη γκάμα, με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, μιας και διαθέτει περισσότερη ισχύ, αλλά και ροπή. Αν επιλέξετε το συγκεκριμένο μοντέλο να έχετε υπόψη σας, πως θα οδηγείτε το ταχύτερο Qashqai της γκάμας.
Θέλουμε συγκριτικό με το τιγκουάν,για να δούμε τι ψάρια θα πιάσει μπροστά στον ηγέτη της κατηγορίας το Qashai,έτσι για τους τύπους,και χωρίς παρωπίδες από μέρους σας,και υποστηρίξεις.
Με 22.700 ευρω εκπτωση και αποσυρση,160 ιππους,σπορτιφ οδικη συμπεριφορα για το σασι του,brand name που τηρει ΚΑΙ υποσχεται τα τελευταια 10 χρονια......ΔΕΝ εχει αντιπαλο,σε ΚΑΝΕΝΑΝ μα ΚΑΝΕΝΑ τομεα........
ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΩΝ Qashqai 1.6L - ΒΕΝΖΙΝΗ vs DIESEL:
*1.6_DIG-T: 1] Καλύτερες επιδόσεις (επιτάχυνση από στάση, τελική). Η υπεροχή του γίνεται πιο εμφανής όσο η στροφές του κινητήρα και οι ρυθμοί κίνησης αυξάνονται. Ενδεικτικά, πιάνει από 0 τα 100-140-180km/h, 1.1”, 3.5” και 5.5” νωρίτερα. 2] Πιο ραφιναρισμένη (κραδασμοί-θόρυβος) και ζωηρότερη λειτουργία στις μεσαίες-υψηλές στροφές (3000-5000). 3] Πιο σύγχρονη, αξιόπιστη κατασκευή (μειωμένες εσωτερικές τριβές, μικρότερη ευαισθησία στα κρύα ξεκινήματα, σε χαμηλής ποιότητας καύσιμο), «ευκολότερο» after-market tuning μέχρι 200ΗΡ, χαμηλότερες εκπομπές ΝΟx και αιθάλης. O DIGΤ σχεδιάστηκε εξ’αρχης με προδιαγραφές Euro6, ενώ ο DCI είναι πιο παλιός (φοριόταν και στο προηγούμενο QQ) και μετατράπηκε σε ΕU6 το 2015. Δρομολογείται η αντικατάστασή από νέο 1.6L διπλό τουρμπo-ντιζελ (160hp/380Nm)– βλ. νέο RenaultTalisman)_
*1.6_DCI: 1] Ροπή 320Νm (αντί 240) διαθέσιμη από χαμηλά (1700-1800rpm), που επιτρέπει στο QQ να «τραβά» σταθερά και με λιγότερο lag τόσο σε ανηφορικές διαδρομές με χαμηλή ταχύτητα, όσο και κατά τη ρυμούλκηση φορτίου. 2] Η ελαστικότητα αυτή συνεπάγεται αραιότερα «κατεβάσματα» ταχυτήτων. Στο «στάνταρ» ρεπρίζ 80-110km/h με 4η (5.3”) είναι 1” ταχύτερος του DIGT. Πάντως κατεβάζοντας 1 -μπορεί και 2- ταχύτητες ώστε να μείνουν οι στροφές ψηλά (με τις όποιες επιπτώσεις στην κατανάλωση), τότε o DIGT γίνεται απόλυτα πιο γρήγορος (80-110km/h με 3η σε 4.2¨, έναντι 5.2”). 3] Η κατανάλωση (μικτή) είναι ≈1.3L χαμηλότερη που σημαίνει ότι τα +400Ε της τιμής του DCI αποσβένονται σε <2 έτη,
καταρχας το αυτοκινητο δεν ειναι γιαπωνεζικο, μονο το σημα ειναι , ολα τα αλλα ειναι ρενο. Οσο για τα υλικα κατασκευης του ειναι απο κακης ποιοτητας ανακυκλωσιμα υλικα .
Θέλουμε συγκριτικό με το τιγκουάν,για να δούμε τι ψάρια θα πιάσει μπροστά στον ηγέτη της κατηγορίας το Qashai,έτσι για τους τύπους,και χωρίς παρωπίδες από μέρους σας,και υποστηρίξεις.
Με 22.700 ευρω εκπτωση και αποσυρση,160 ιππους,σπορτιφ οδικη συμπεριφορα για το σασι του,brand name που τηρει ΚΑΙ υποσχεται τα τελευταια 10 χρονια......ΔΕΝ εχει αντιπαλο,σε ΚΑΝΕΝΑΝ μα ΚΑΝΕΝΑ τομεα........
Ηγέτης της κατηγορίας το tiguan; Ορίστε;
ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΩΝ Qashqai 1.6L - ΒΕΝΖΙΝΗ vs DIESEL: *1.6_DIG-T: 1] Καλύτερες επιδόσεις (επιτάχυνση από στάση, τελική). Η υπεροχή του γίνεται πιο εμφανής όσο η στροφές του κινητήρα και οι ρυθμοί κίνησης αυξάνονται. Ενδεικτικά, πιάνει από 0 τα 100-140-180km/h, 1.1”, 3.5” και 5.5” νωρίτερα. 2] Πιο ραφιναρισμένη (κραδασμοί-θόρυβος) και ζωηρότερη λειτουργία στις μεσαίες-υψηλές στροφές (3000-5000). 3] Πιο σύγχρονη, αξιόπιστη κατασκευή (μειωμένες εσωτερικές τριβές, μικρότερη ευαισθησία στα κρύα ξεκινήματα, σε χαμηλής ποιότητας καύσιμο), «ευκολότερο» after-market tuning μέχρι 200ΗΡ, χαμηλότερες εκπομπές ΝΟx και αιθάλης. O DIGΤ σχεδιάστηκε εξ’αρχης με προδιαγραφές Euro6, ενώ ο DCI είναι πιο παλιός (φοριόταν και στο προηγούμενο QQ) και μετατράπηκε σε ΕU6 το 2015. Δρομολογείται η αντικατάστασή από νέο 1.6L διπλό τουρμπo-ντιζελ (160hp/380Nm)– βλ. νέο RenaultTalisman)_ *1.6_DCI: 1] Ροπή 320Νm (αντί 240) διαθέσιμη από χαμηλά (1700-1800rpm), που επιτρέπει στο QQ να «τραβά» σταθερά και με λιγότερο lag τόσο σε ανηφορικές διαδρομές με χαμηλή ταχύτητα, όσο και κατά τη ρυμούλκηση φορτίου. 2] Η ελαστικότητα αυτή συνεπάγεται αραιότερα «κατεβάσματα» ταχυτήτων. Στο «στάνταρ» ρεπρίζ 80-110km/h με 4η (5.3”) είναι 1” ταχύτερος του DIGT. Πάντως κατεβάζοντας 1 -μπορεί και 2- ταχύτητες ώστε να μείνουν οι στροφές ψηλά (με τις όποιες επιπτώσεις στην κατανάλωση), τότε o DIGT γίνεται απόλυτα πιο γρήγορος (80-110km/h με 3η σε 4.2¨, έναντι 5.2”). 3] Η κατανάλωση (μικτή) είναι ≈1.3L χαμηλότερη που σημαίνει ότι τα +400Ε της τιμής του DCI αποσβένονται σε <2 έτη,
καταρχας το αυτοκινητο δεν ειναι γιαπωνεζικο, μονο το σημα ειναι , ολα τα αλλα ειναι ρενο. Οσο για τα υλικα κατασκευης του ειναι απο κακης ποιοτητας ανακυκλωσιμα υλικα .
Καλό, χρυσό αλλά υπάρχουν πολύ καλύτερα στην κατηγορία του!
Μετατροπη σε υγραεριο γινεται?