Κλασσική επιλογή το Focus για όσους βάζουν ψηλά την οδηγική ευχαρίστηση ανεξαρτήτως έκδοσης και ιπποδύναμης. Αν το ζητούμενο είναι και οι επιδόσεις όμως μαζί με το καλό πακέτο του πλαισίου, τότε η 1,5 εκδοχή με 180 ίππους και το καλό πακέτο ST Line είναι σίγουρα μια αξιοπρόσεκτη επιλογή με λογικό κόστος.
Ο 1.500άρης βενζινοκινητήρας αποδίδει 182 ίππους και 240 Nm ροπής. Η λειτουργία του είναι πολύ γραμμική, χωρίς ξεσπάσματα δύναμης, με την επιτάχυνση να είναι συνεχόμενη, από το χαμηλό φάσμα στροφών, χωρίς να εμφανίζει χαρακτηριστική πτώση ισχύος κοντά στο όριο περιστροφής του. Τα πρώτα 100 χλμ/ώρα έρχονται σε 8,1 δλ. με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 224 χλμ./ώρα. Στο δρόμο είναι τρομερά fun to drive χωρίς όμως να παραμελεί τις υπόλοιπες υποχρεώσεις που έχει ένα μικρομεσαίο της κλάσης του. Η ανάρτηση του έχει ένα σαφώς πιο σπορ προσανατολισμό, αλλά σε καμία των περιπτώσεων δεν αφήνει την άνεση να πάει περίπατο. Διαθέτει πολύ καλή ποιότητα κύλισης, αποσβαίνοντας ικανοποιητικά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος και προσφέροντας εξαιρετικό κράτημα. Πολύ καλό το τρίπτυχο που συνθέτουν το τιμόνι, ο επιλογέας του κιβωτίου και τα φρένα.