Εντυπωσιακή είναι η επίδοση φρεναρίσματος, που σημείωσε το πιο σπορτίφ σε σχεδίαση και δυναμικά χαρακτηριστικά μικρομεσαίο crossover της αγοράς. Ο λόγος φυσικά για το Toyota C-HR, που εκμεταλλεύεται στο έπακρο τα μεγάλα του δισκόφρενα για να σημειώσει την εξαιρετική επίδοση των 35,5 μ. Διαθέτει φυσικά και σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος. Ο 1,2T κινητήρας αποδίδει 116 άλογα, που επιταχύνουν το ιαπωνικό crossover στα 0-100 χλμ./ώρα σε 10,8 δλ. Η κορυφαία απόδοση των φρένων του C-HR αποτελεί ένα ακόμη στοιχείο, που τονίζει τον οδηγοκεντρικό χαρακτήρα του μοντέλου. Από 20.520 ευρώ.
@ t@kis. Αφου δεν βλεπεις μαρκες οπως λες, το toyota ειναι σαν βατραχος, με χωρους που δεν σε καλυτπουν και οτι η αξιοπιστια της toyota ειναι πλασαρισματα κτλπ γιατι απο τα συνολικα 5 του αρθρου θα πηγαινες τελικα σε αυτο;
@ T@kis, Δεκτο φιλε Τακη, απλα αρχικα δεν καταλαβα τον τροπο σκεψης σου και πως κατελειξες στο TOYOTA εν τελη. Τελικα σε ποιο πηγες; Καλοταξιδο κιολας, και εγω ετοιμαζομαι για καινουριο μεχρι τελη του μηνα. Οχι σε αυτη τη κατηγορια βεβαια.
Renault captur diesel 1,5 110hp, σε red-black.
Έχει πολύ μικρή κατανάλωση 4,5 περίπου πραγματική με 5 ανάλογα την οδήγηση!
Έγινε εισαγωγή απ ευθείας με r-link 2 και πρόσθεσα κάμερα κλπ
Τιμή γύρω στα 20 με τα συν 22 έχει τα πάντα από ηλεκτρονικά και 5ετή εγγύηση που τα καλύπτει όλα!
Τίμια τιμή γι αυτά που προσφέρει! Το αντίστοιχο της Nissan qaskai με την ίδια μηχανή της Renault κοστίζει 5 χιλιάδες περισότερο με φτωχότερο εξοπλισμό
Φίλε Kostas, θα το επέλεγα όχι για την αξιοπιστία του, αν ενοείς αυτό (κατασκευάζεται αποκλειστικά στην τουρκία), αλλά για την σχέση της τιμής που αγοράζεις ένα crossover! Τα tiguan kai audi είναι υπερτιμημένα το suzuki παλιό μοντέλο το seat απλά δεν αξίζει τα λεφτά του
Συνοψίζω μείον δεν αρέσει μικροί χώροι χώρα κατασκευής μεγάλη κατανάλωση και σύν ότι αγοράζεις φρέσκο μοντέλο σε λογική τιμή!
Κάθε ένας ζυγίζει τα υπέρ και τα κατά και αποφασίζει
Πρόσφατα αγόρασα crossover απορίπτοντας το toyota για τους λόγους που αναφέρω, σε παρόμοια τιμή, και είπα ότι από τα άλλα που αναφέρεται το δημοσίευμα μπορεί να έπαιρνα αυτό...αν
Κρίμα, όμως η toyota μετά τον βάτραχο juke της NISSAN έφθιαξε και αυτή μια κατσαρίδα με...κεραία
Δεν ξέρω αν είναι καλό το αυτοκίνητο, αυτό θα το δείξει ο χρόνος αλλά προσωπικά το βλέπω με πολλές γωνίες κλειστοφοβικό, και με μικρούς χώρους για crossober! ΔΕν δίνω σημασία σε μάρκες και αξιοπιστία όλα είναι πλασσάρισμα, ούτε στα δισκόφρενα, ειδικά πίσω δεν απαιτούνται αρκούν και τα ταμπούρα που είναι και πιό οικονομικά οι δισκόπλακες είναι ακριβές. Από τα αυτοκίνητα θα έπαιρνα το toyota αν ήταν πιό όμορφο και λίγο πιό ανετο σε χώρους...
Συγχαρητηρια στην Toyota για τα τελεια φρενα της και για τη συνολικη ποιοτητα κατασκευης της η οποια εχει ξεπερασει πλεον τον ανταγωνισμο!
Και με διαφορα ο Ιαπωνας!
Συγχαρητήρια στην Toyota και από εμένα! Αναμενόμενη η πρώτη διάκριση
@ t@kis. Αφου δεν βλεπεις μαρκες οπως λες, το toyota ειναι σαν βατραχος, με χωρους που δεν σε καλυτπουν και οτι η αξιοπιστια της toyota ειναι πλασαρισματα κτλπ γιατι απο τα συνολικα 5 του αρθρου θα πηγαινες τελικα σε αυτο;
Συγχαρητηρια στην Toyota!
@ T@kis, Δεκτο φιλε Τακη, απλα αρχικα δεν καταλαβα τον τροπο σκεψης σου και πως κατελειξες στο TOYOTA εν τελη. Τελικα σε ποιο πηγες; Καλοταξιδο κιολας, και εγω ετοιμαζομαι για καινουριο μεχρι τελη του μηνα. Οχι σε αυτη τη κατηγορια βεβαια.
Καλη επιλογη και επισης μπραβο για τον χρωματικο συνδυασμο, απο τους καλυτερους! Καλα χιλιομετρα και παλι!
Renault captur diesel 1,5 110hp, σε red-black. Έχει πολύ μικρή κατανάλωση 4,5 περίπου πραγματική με 5 ανάλογα την οδήγηση! Έγινε εισαγωγή απ ευθείας με r-link 2 και πρόσθεσα κάμερα κλπ Τιμή γύρω στα 20 με τα συν 22 έχει τα πάντα από ηλεκτρονικά και 5ετή εγγύηση που τα καλύπτει όλα! Τίμια τιμή γι αυτά που προσφέρει! Το αντίστοιχο της Nissan qaskai με την ίδια μηχανή της Renault κοστίζει 5 χιλιάδες περισότερο με φτωχότερο εξοπλισμό
Φίλε Kostas, θα το επέλεγα όχι για την αξιοπιστία του, αν ενοείς αυτό (κατασκευάζεται αποκλειστικά στην τουρκία), αλλά για την σχέση της τιμής που αγοράζεις ένα crossover! Τα tiguan kai audi είναι υπερτιμημένα το suzuki παλιό μοντέλο το seat απλά δεν αξίζει τα λεφτά του Συνοψίζω μείον δεν αρέσει μικροί χώροι χώρα κατασκευής μεγάλη κατανάλωση και σύν ότι αγοράζεις φρέσκο μοντέλο σε λογική τιμή! Κάθε ένας ζυγίζει τα υπέρ και τα κατά και αποφασίζει Πρόσφατα αγόρασα crossover απορίπτοντας το toyota για τους λόγους που αναφέρω, σε παρόμοια τιμή, και είπα ότι από τα άλλα που αναφέρεται το δημοσίευμα μπορεί να έπαιρνα αυτό...αν
Κρίμα, όμως η toyota μετά τον βάτραχο juke της NISSAN έφθιαξε και αυτή μια κατσαρίδα με...κεραία Δεν ξέρω αν είναι καλό το αυτοκίνητο, αυτό θα το δείξει ο χρόνος αλλά προσωπικά το βλέπω με πολλές γωνίες κλειστοφοβικό, και με μικρούς χώρους για crossober! ΔΕν δίνω σημασία σε μάρκες και αξιοπιστία όλα είναι πλασσάρισμα, ούτε στα δισκόφρενα, ειδικά πίσω δεν απαιτούνται αρκούν και τα ταμπούρα που είναι και πιό οικονομικά οι δισκόπλακες είναι ακριβές. Από τα αυτοκίνητα θα έπαιρνα το toyota αν ήταν πιό όμορφο και λίγο πιό ανετο σε χώρους...