Τα 10 πιο γκαζιάρικα μικρά με φθηνά τέλη κυκλοφορίας
106.202 Επισκέψεις στο άρθρο (15/1/2017)
Γρήγορα και με λίγα τέλη! Είναι γρήγορα, ανήκουν στην μικρή κατηγορία και «πληρώνουν» λιγότερο από 100 ευρώ το χρόνο σε τέλη. Σας παρουσιάζουμε το Top 10 αυτών στα βενζινοκίνητα και στα diesel.
Παρά την -για άλλη μια φορά- πρόθεση της κυβέρνησης να αλλάξει τα τέλη κυκλοφορίας σύμφωνα με πιο δίκαια κριτήρια και όχι με τον κυβισμό, κάτι τέτοιο τελικά δεν έγινε λόγω έλλειψης χρόνου. Σε μια μάλλον πρόχειρη ανακοίνωση, το αρμόδιο υπουργείο αναφέρει πως «αφού ελήφθησαν υπόψη όλα τα τρέχοντα δεδομένα και οι ανάγκες της αγοράς για σταθερότητα και ασφάλεια, κρίθηκε σκόπιμο να μη γίνουν αυτή τη στιγμή βεβιασμένες τροποποιήσεις».
Τα τέλη κυκλοφορίας συνεχίζουν λοιπόν να αποτελούν έναν «νταλκά» σε ετήσιο επίπεδο για όλους τους κατόχους αυτοκινήτων αλλά και τους εν δυνάμει αγοραστές καινούριων. Από τους τελευταίους, δεν είναι λίγοι εκείνοι που ψάχνουν τα οικονομικότερα μοντέλα που πληρώνουν από καθόλου έως ελάχιστα ευρώ τον χρόνο. Τι γίνεται όμως αν κάποιος θέλει να συνδυάσει τα χαμηλά τέλη με υψηλές αναλογικά επιδόσεις. Εμείς σας παρουσιάζουμε τα 5 πιο γρήγορα αυτοκίνητα της μικρής κατηγορίας σε βενζίνη και diesel, που πληρώνουν λιγότερα από 100 ευρώ το χρόνο σε τέλη. Σε αυτά συγκαταλέγονται και 2 αυτοκίνητα που ναι μεν είναι γρήγορα σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, ωστόσο δεν καταβάλλουν καθόλου τέλη!
Τέλη κυκλοφορίας 2017
Από τις 31/10/2010 τα τέλη κυκλοφορίας διαμορφώνονται ανάλογα με τις εκπομπές ρύπων CO2 των αυτοκινήτων. Mέχρι τα 90 γρ./χλμ. εκπεμπόμενων ρύπων τα αυτοκίνητα δεν καταβάλλουν τέλη -από 100 που ήταν πρόπερσι-, ενώ από εκεί και πάνω και σε κάθε κλίμακα, το κόστος των τελών καθορίζεται από την τιμή/γρ. CO2, όπως μπορείτε να δείτε και στο διπλανό πίνακα. Για τα παλαιότερα αυτοκίνητα με ημερομηνιία πρώτης ταξινόμησης πριν τις 31/10/2010, τα τέλη διαμορφώνονται σύμφωνα με τον κυβισμό τους
Εκπομπές ρύπων CO2 - Τέλη
0-90 γρ./χλμ. - 0 ευρώ/γρ. CO2
91-100 γρ./χλμ. - 0,9 ευρώ/γρ. CO2
101-120 γρ./χλμ. - 0,98 ευρώ/γρ. CO2
121-140 γρ./χλμ. - 1,2 ευρώ/γρ. CO2
141-160 γρ./χλμ. - 1,85 ευρώ/γρ. CO2
161-180 γρ./χλμ. - 2,45 ευρώ/γρ. CO2
181-200 γρ./χλμ. - 2,78 ευρώ/γρ. CO2
201-250 γρ./χλμ. - 3,05 ευρώ/γρ. CO2
251 γρ./χλμ. και άνω - 3,72 ευρώ/γρ. CO2
Όταν βλέπω μεθόδευση για να παρουσιαστούν κάποια αυτοκίνητα, ανταγωνιστικότερα από ότι είναι στη πραγματικότητα, γίνομαι βεγγαλικό! Γιατί βάζετε τιμές 3θ σε polo και fiesta, ενώ στο ibiza αναγράφετε τιμή 5θ, όταν υπάρχουν αντίστοιχα 3θ(sc)? Μήπως για να μη φανεί το εξωφρενικό του πράγματος, για το ίδιο αυτοκίνητο, κάποιοι να ζητούν 12800 και κάποιοι άλλοι 14890(ibiza sc 1.0 tsi 110 style vs polo 3θ 1.0 tsi 110 advance)? 2090 ευρώ διαφορά για τα γνωστά πλαστικά VW... Αντίστοιχη κατάσταση με τα αδερφάκια στις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις, με 400 ευρώ διαφορά, για εκδόσεις με τεράστια διαφορά σε εξοπλισμό(τσίπικη advance με full extra FR και μόνο πλεονέκτημα τα μηδενικά τέλη του polo, όταν έρχεται με τις 15άρες ανέκδοτο...). Last but not least, οι τιμές ανέκδοτο των fiesta, για ένα μοντέλο που έχει ήδη παραδώσει σκυτάλη στον αντικαταστάτη του... Για πολλά γιαούρτια η αντιπροσωπεία της Ford και εσείς ούτε σχόλιο!
Κ για το Peugeot 208 diesel 1.6 bluehdi 100bhp, με 26 nm ροπής και μηδενικά τέλη (79Co2 !!) τίποτα ρε παιδιά (ή και το ολοκαίνουργιο c3 με τον ίδιο κινητήρα) ; το μονο αυτοκίνητο με ουρία στην κατηγορία ; Ντροπή...! Που πήγαν οι οικολογικές ευαισθησίες σας σε βάρος των diesel που ρυπαίνουν ; Τουλάχιστον πείτε οτι πρόκειται για διαφήμιση κ όχι δηθεν παρουσίαση κ κουραφέξαλα..
γιατι το toyota στην 5η θεση ? θα μπορουσε καλυστα να μπει στη δευτερη(μην πω πρωτη)!!!Τα υβριδικα θα επρεπε να προωθουμε και οχι την βενζινη εν ετη 2017!αυτο το λεω διοτι τα αλλα δυο με kick down και ουτε που πιανουν το toyoyta σε χρονους!και κατι τελευταιο αν προσεξατε, 7/10 αυτοκινητα ειναι ευρωπαικα και απο αυτα 5/7 γερμανικα(7/7)!!! τα συμπερασματα δικα σας..
SUZUKI BALENO 1.0 TURBO BOOSTERJET ΧΩΡΟΙ-ΜΟΤΕΡ-ΤΙΜΗ. ΠΑΡ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ ΛΙΣΤΑ. ΩΡΑΙΟ ΑΡΘΡΟ
Ωραιο αυτο το αρθρο Autotriti.
Καλή χρονιά σε όλους,θα μπορούσα να κάνω μια παρατήρηση?στα 5ταχύτα κιβώτια λόγω μακρυτερων σχέσεων συνήθως κατεβάζουμε για μια γρήγορη προσπέραση,θα ήταν καλό να βλέπαμε και την απόδοση των κινητήρων πιο ψηλά,όπως 60-100 ή 80-120 με 3η,για παράδειγμα,φιλικά πάντα..πάντως όσον αφορά τις υπόλοιπες μετρήσεις,είμαι καλυμμένος:))
Βασιλη τα 5 ταχυτα κιβωτια ειναι μονοδρομος στην πολη και σε μικρα ταξιδια οπως αθηνα μεγαρα,εχουν διαφορετικη κλιμακωση απο αυτα που εχουν στον επιλογεα 6 ταχυτητες.
Τα αυτοκίνητα του group με πετρέλαιο στο συγκεκριμένο άρθρο τα διαφημίζεται ως αυτοκίνητα με χαμηλά τέλη λόγω εκπομπών co2? Προφανώς και είναι χαμηλές εφόσον κλέβουν μέσω λογισμικού. Και σε μια MC Laren αν παραποιήσουμε το λογισμικό μπορεί να δείχνει ότι βγάζει νερό αντί για καυσαέρια. Επίσης για ποιον λόγο θα δώσει κάποιος χρήματα να τα αγοράσει; Για να ενισχύσει τα ταμεία της VW στα δις πρόστιμα που θα πληρώσει ανά τον κόσμο;; Ήδη σε Αμερική συλλαμβάνουν υψηλόβαθμα στελέχη της VW και υπάρχει οδηγία στην Γερμανία στους αντίστοιχους υψηλόβαθμους CEO να μην ταξιδεύουν σε ΗΠΑ για να μην συλληφθούν! 4,3 δις δολάρια μόνο σε Αμερική ύστερα από διακανονισμό παρακαλώ το πρόστιμο για αρχή....
Γιατί 60-100 με 4η; Με συγχωρείτε αλλά σε μία περίπτωση που ο οδηγός θέλει να προσπεράσει με ασφάλεια μένοντας λιγότερο εκτεθειμένος στο αντίθετο ρεύμα θα κατεβάσει σε 3η ενώ πηγαίνει με 60... Αν κάποια πετρελαιοκίνητα της λίστας δεν πιάνουν τα 100 με 3η, πρόβλημά τους. Τα βενζινοκίνητα που παρουσιάζετε όμως μπορούν. Παρομοίως θα κατέβαζε σε 4η στα 80. Δεν θα ξεκινούσε προσπέραση με 5η. Νομίζω είναι ρεαλιστικό. Τότε μπορείτε να μας πείτε τη θέση που παίρνει το fiesta 125hp; Θα είχαν πραγματικά ενδιαφέρον οι χρόνοι.