4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Ακούς να λένε για 1ο στάδιο, 2ο στάδιο αλλά δεν έχεις ιδέα για τι μιλάνε;
Ποια είναι τα 3 στάδια της βελτίωσης ενός μοτέρ;
258.153 Επισκέψεις στο άρθρο
Ακούς να λένε για 1ο στάδιο, 2ο στάδιο αλλά δεν έχεις ιδέα για τι μιλάνε; Δες τώρα τα μυστικά του «tuning», τόσο για ατμοσφαιρικούς, όσο και για υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες!
Από τα... «απλά» μέχρι και τα σωθικά!
Λατρεύετε την ταχύτητα; Αν ναι, αποκλείεται να μην αναρωτηθήκατε ποτέ πως θα αυξηθεί η ισχύς του κινητήρα σας. Και επειδή όσα «ετοιμοπόλεμα» άλογα και να έχετε, πάντα δεν είναι αρκετά, σε αυτό το κείμενο θα σας παρουσιάσουμε τους δημοφιλέστερους τρόπους για την αύξηση της αποδοτικότητας ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης, είτε αυτός είναι υπερτροφοδοτούμενος, είτε «φυσικής αναπνοής», αλλά και με ποιον τρόπο επιτυγχάνεται η αύξηση του παραγόμενου έργου. Προκειμένου να γίνουμε πιο κατανοητοί, θα χωρίσουμε τα στάδια βελτίωσης ενός κινητήρα σε τρία μέρη. Το πρώτο σχετίζεται με την αναβάθμιση των συνθηκών κάτω από τις οποίες θα πραγματοποιείται η καύση του μείγματος αέρα/καυσίμου, το δεύτερο με τα δομικά μέρη του κινητήρα και τη διατήρηση της αξιοπιστίας του, ενώ το τρίτο με την έξοδο των καυσαερίων από αυτόν. Ας ξεκινήσουμε λοιπόν!Στάδιο 1ο: Εισαγωγή αέρα και «τσιπάρισμα»
Η βελτίωση της «αναπνοής» του κινητήρα είναι από τις πρώτες προτεραιότητες των βελτιωτικών οίκων.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Η αύξηση της ποσότητας του εισαγόμενου αέρα δεν είναι σε θέση να προσφέρει ικανοποιητική αύξηση ισχύος χωρίς να ρυθμιστούν κι άλλες παράμετροι. Κάθε κινητήρας πρέπει να λειτουργεί κοντά στην στοιχειομετρική αναλογία, δηλαδή η καύση να γίνεται με σταθερή αναλογία αέρα και καυσίμου. Συνεπώς για να εκμεταλλευτούμε την αυξημένη ποσότητα οξυγόνου από την βελτίωση του συστήματος εισαγωγής αέρα θα πρέπει να επαναπρογραμματιστεί η έγχυση καυσίμου μέσω την ηλεκτρονικής μονάδας ελέγχου (ECU). Η νέα χαρτογράφηση (re-map) του εγκεφάλου μεταβάλλει αρκετές παραμέτρους των συστημάτων ψεκασμού και ανάφλεξης, όπως η ποσότητα έγχυσης καυσίμου και η χρονική στιγμή της ανάφλεξης. Έτσι, ο κινητήρας προσαρμόζεται στις νέες βελτιωμένες συνθήκες και η απόδοση του αυξάνεται αισθητά.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »