ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Τα 4 καλύτερα αυτοκίνητα σε συστήματα υποβοήθησης είναι Mercedes

 Σχολιάστε 
1.383 Επισκέψεις στο άρθρο
Τα 4 καλύτερα αυτοκίνητα σε συστήματα υποβοήθησης είναι Mercedes
3 Φωτογραφίες »

Ο EuroNCAP αξιολογεί εκτός από το τρακάρισμα και πόσο καλά δουλεύει το cruise control, το αυτόματο φρενάρισμα και άλλα συστήματα
4 Mercedes βρίσκονται στις 4 πρώτες θέσεις
Κορυφαία όλων είναι η Mercedes EQE που πήρε 100% βαθμολογία, στο πόσο ασφαλής είναι όταν τη χρειαστείς για να αποφύγεις μία σύγκρουση
Μόνο το BYD Atto 3 πήρε αρνητική βαθμολογία, καθώς υστερεί να αντιδράσει όταν δεν λειτουργήσουν τα συστήματα ασφάλειας

Ο Euro NCAP αξιολογεί πόσα καλά δουλεύουν το Adaptive Cruise Control, το Lane Assist & το Αυτόματο Φρενάρισμα

Ο EuroNCAP βαθμολογεί το επίπεδο ασφάλειας κάθε καινούργιου αυτοκινήτου, δηλαδή πόσο προστατευμένοι είναι οι επιβάτες του στο ενδεχόμενο ενός τρακαρίσματος (παθητική ασφάλεια). Τα τελευταία χρόνια, όμως (2020), έχει δημιουργηθεί ένα νέο πρωτόκολλο αξιολόγησης, το οποίο αφορά αποκλειστικά τα νέα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης, δηλαδή συστήματα που αφορούν την ενεργητική ασφάλεια. 'Αλλωστε, τα συστήματα αυτά έχουν βοηθήσει σημαντικά στη μείωση των τροχαίων τα τελευταία χρόνια.

4 Mercedes βρίσκονται στις 4 πρώτες θέσεις

Σε αυτό πρωτόκολλο αξιολόγησης έχουν βαθμολογηθεί συνολικά 31 μοντέλα, με τα μοντέλα της Mercedes να κυριαρχούν απόλυτα. Διότι στις τέσσερις πρώτες θέσεις της συνολικής βαθμολογίας βρίσκουμε τέσσερα μοντέλα της luxury γερμανικής μάρκας:
  1. Mercedes EQE
  2. Mercedes E-Class
  3. Mercedes EQE SUV
  4. Mercedes C-Class

Κορυφαία όλων είναι η Mercedes EQE που πήρε 100% βαθμολογία, στο πόσο ασφαλής είναι όταν τη χρειαστείς για να αποφύγεις μία σύγκρουση

Στην πρώτη θέση, λοιπόν, βρίσκουμε την ηλεκτρική μπερλίνα Mercedes EQE 500 4MATIC των 408 ίππων. Σύμφωνα με το Euro NCAP αξιολογήθηκε με το απόλυτο 100% στον τομέα της προστασίας για την αποφυγή ατυχήματος, ενώ στο επίπεδο υποβοήθησης έλαβε 85%, βαθμολογία που και πάλι είναι κορυφαία.
 
Μία ανάσα από το άριστο βρίσκουμε τις Mercedes E-Class και Mercedes EQE SUV, οι οποίες βαθμολογήθηκαν με 99% στο «Safety Backup». Στην ειδική αξιολόγηση για τα συστήματα υποβοήθησης, το Euro NCAP χρησιμοποιεί ως βάση τον πιο ολοκληρωμένο εξοπλισμό με συστήματα υποβοήθησης, δηλαδή το προαιρετικό πακέτο υποβοήθησης οδήγησης Plus για τις E-Class και EQE SUV.. Μαζί με τα συστήματα που περιλαμβάνονται στον βασικό εξοπλισμό, και τα δύο μοντέλα διέθεταν τα συστήματα Active Distance Assist DISTRONIC, Active Speed Limit Assist, Active Traffic Jam Assist, Active Steering Assist, Active Lane Change Assist, Active Emergency Stop Assist, Active Brake Assist, Evasive Steering Assist, Active Lane Keeping Assist, Active Blind Spot Assist, ATTENTION ASSIST, υποβοήθηση εκκίνησης σε διασταυρώσεις (junction start-off function) και πακέτο στάθμευσης με κάμερα οπισθοπορείας καθώς και τα συστήματα PRE-SAFE PLUS και PRE-SAFE Impulse Side.


Στο Sindelfingen, στο Τεχνολογικό Κέντρο για την Ασφάλεια Οχημάτων του Ομίλου Mercedes, έγινε η πρώτη παγκοσμίως δημοσιοποιημένη δοκιμή σύγκρουσης δύο πλήρως ηλεκτρικών οχημάτων.
3 Φωτογραφίες »

Στο Sindelfingen, στο Τεχνολογικό Κέντρο για την Ασφάλεια Οχημάτων του Ομίλου Mercedes, έγινε η πρώτη παγκοσμίως δημοσιοποιημένη δοκιμή σύγκρουσης δύο πλήρως ηλεκτρικών οχημάτων.

Μόνο το BYD Atto 3 πήρε αρνητική βαθμολογία, καθώς υστερεί να αντιδράσει όταν δεν λειτουργήσουν τα συστήματα ασφάλειας

Από εκεί και πέρα, πρέπει να γνωρίζουμε πως ο Euro NCAP δίνει και μία γενική αξιολόγηση, πέραν των ειδικών βαθμολογίων, σε τέσσερα επίπεδα (Entry, Moderate, Good και Very Good). Στα 31 μοντέλα που έχουν αξιολογηθεί ως τώρα μόνο το BYD Atto 3 πήρε αρνητική βαθμολογία (Not Recommended, δηλαδή δεν συστήνεται).
 
Όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά «Το BYD Atto 3 έχει μέτρια επίπεδα εμπλοκής του οδηγού και συμμετοχής των συστημάτων ασφάλειας του οδηγού. Ωστόσο, κυρίως  στον τομέα της προστασίας σε ενδεχόμενη σύγκρουση όπου το αυτοκίνητο έχει κακή απόδοση, καθώς δεν επενεργεί όταν ο οδηγός για κάποιο λόγο δεν έχει συμμετοχή στην οδήγηση. Συνολικά το σύστημα δεν συστήνεται για την συμβολή του στην οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο».

Η αναλυτική βαθμολογία των μοντέλων της τελευταίας 3ετίας (2022 και μετά), με κριτήριο το Safety Backup (τεχνολογίες «εφεδρικής ασφάλειας)

 


 
Μάρκα - Μοντέλο Safety Backup (%) Assistance Competence (%)
1 Mercedes EQE 100 85
2 Mercedes E-Class 99 85
- Mercedes EQE SUV 99 85
4 Mercedes C-Class 97 85
5 Nissan Qashqai 93 74
6 Renault Austral 92 77
7 BMW i5 90 76
8 Polestar 2 88 53
9 Nissan Ariya 86 77
10 VW ID.5 85 76
11 VW ID.7 80 70
12 Volvo EC40 78 66
13 Alfa Romeo Tonale 76 54
14 Jaguar I-Pace 59 53
15 BYD ATTO 3 35 55

Assistance Competence & Safety Backup: Τι σημαίνουν οι δύο τομείς που αξιολογεί Euro NCAP;

Συνέχεια του άρθρου >>>
Autotriti.gr
Moto