Μπορεί να μην τους φαίνεται, αλλά αυτά τα πέντε μικρά SUV διαθέτουν χώρο αποσκευών ικανό για να μεταφέρει αποσκευές ολόκληρης οικογένειας ή τον εξοπλισμό του αγαπημένου σας χόμπυ.
Η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ έχει ιδιαίτερη σημασία, ειδικά για όσους κάνουν συχνά εκδρομές ή θέλουν να μεταφέρουν εξοπλισμό για τις δραστηριότητες τους. Ένα από τα πλεονεκτήματα των B-SUV είναι πως διαθέτουν χώρο αποσκευών ικανό να εξυπηρετήσει ακόμα και οικογένειες, καθώς ο όγκος τους πολλές φορές ξεπερνάει και αυτόν των μικρομεσαίων μοντέλων. Έτσι καλύπτουν τόσο τις οικογενειακές ανάγκες, όσο και τη μεταφορά εξοπλισμού για τους χομπίστες που τα προτιμούν για να μπορούν να κάνουν αποδράσεις από την καθημερινότητα της αστικής ζωής. Γι αυτό λοιπόν συγκεντρώσαμε τα 5 μικρά SUV με το μεγαλύτερο χώρο αποσκευών με τη μέθοδο VDA που χρησιμοποιούν οι κατασκευαστές. Τέλος, να αναφέρουμε πως σε μοντέλα με συρόμενο πίσω κάθισμα πήραμε την μικρότερη τιμή, καθώς πρόκειται για χαρακτηριστικό που δεν βρίσκεται πάντα στο στάνταρ εξοπλισμό της βασικής έκδοσης.
Το Nissan Juke μπορεί να… φημίζεται για την αιχμηρή σχεδίαση και τον ευχάριστο οδηγικό του χαρακτήρα, ωστόσο τα καταφέρνει μια χαρά και στον τομέα της πρακτικότητας, έχοντας χώρο αποσκευών που φτάνει τα 422 λτ.., νούμερο που σαφώς εξυπηρετεί ακόμα και αυξημένες ανάγκες μιας οικογένειας. Εξετάζοντας τα επιμέρους χαρακτηριστικά του χώρου αποσκευών, όπως τη μορφολογία του ή τις εσωτερικές διαστάσεις του, το Juke διαθέτει μεγάλο πλάτος ανοίγματος πόρτας, όπως επίσης και αρκετά φαρδύ εσωτερικό, γεγονός που εξυπηρετεί για πράγματα όπως ένα παιδικό καρότσι. Από την άλλη, παρά το γεγονός πως και οι υπόλοιπες εσωτερικές του διαστάσεις είναι καλές συγκριτικά με την κατηγορία, το πορτ-μπαγκάζ στερείται μεγαλύτερου χώρου, λόγω των θόλων που εισέρχονται μέσα στο διαμέρισμα των αποσκευών, γεγονός που διαμορφώνει και ένα μη πλήρως εκμεταλλεύσιμο σχήμα.
Το Juke διαθέτει μεγάλο πλάτος ανοίγματος πόρτας, όπως επίσης και αρκετά φαρδύ εσωτερικό στο πορτ-,μπαγκάζ του, γεγονός που εξυπηρετεί για πράγματα όπως ένα παιδικό καρότσι.
Το Renault Captur με παρακαταθήκη από την προηγούμενη γενιά την πίσω σειρά συρόμενων καθισμάτων διαθέτει έναν από τους κορυφαίους χώρους αποσκευών στην κλάση του, τόσο από άποψη χωρητικότητας, όσο και από πλευράς πρακτικότητας. Πιο αναλυτικά, αυτός έχει όγκο που φτάνει στο μέγιστό του στα 536 λίτρα, εφόσον σύρετε τα καθίσματα μπροστά. Φυσικά, εφόσον δεν έχετε να φορτώσετε πολλές αποσκευές και προτιμάτε περισσότερη ευρυχωρία στην καμπίνα, τα 422 λτ. με τα καθίσματα στην πίσω θέση, όπως ακριβώς και αυτός του Juke είναι υπεραρκετά για τις καθημερινές και όχι μόνο ανάγκες.
Εξαιρετική κρίνεται κι η πρακτικότητά του, καθώς διαθέτει κορυφαίο εσωτερικό μήκος, όπως επίσης και εσωτερικές διαστάσεις από τις καλύτερες της κατηγορίας. Παρά τις μικρές εσοχές στο πίσω μέρος των πλαϊνών τοιχωμάτων, η μορφολογία δεν αφήνει «φυρά», ωστόσο θα θέλαμε να ήταν λίγο πιο χαμηλά το άνοιγμα της πόρτας, ενώ τέλος υπάρχει και διπλός πάτος με ρεζέρβα ανάγκης ανάλογα της έκδοσης.
Το Renault Captur χάρη στην πίσω σειρά συρόμενων καθισμάτων διαθέτει χώρο αποσκευών που φτάνει έως και 536 λίτρα.
Το Peugeot 2008 δείχνει να αντέχει από «οικογενειακά βάρη» με τη συνολική χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ του να φτάνει συνολικά τα 434 λτ.. Aλλωστε πρόκειται για ένα από τα μεγαλύτερα σε μήκος μοντέλα της κατηγορίας και με αρκετά μακρύ μεταξόνιο, στοιχεία που δίνουν πόντους στην ευρυχωρία. Το πορτ-μπαγκάζ του 2008 θα σας βολέψει αρκετά στην καθημερινότητα, καθώς διαθέτει πολύ χαμηλό κατώφλι φόρτωσης, συνεπώς αντικείμενα όπως σακούλες από σούπερ μάρκετ κ.λπ. θα χρειάζονται λιγότερο κόπο να φορτωθούν. Όσον αφορά στα επιμέρους χαρακτηριστικά του διαθέτει από τους μεγαλύτερους χώρους σε μήκος, ανάμεσα στα μοντέλα της κλάσης του και το κανονικό σχήμα του χώρου αποσκευών δεν αφήνει ανεκμετάλλευτα σημεία. Μάλιστα ανάλογα της έκδοσης εξοπλίζεται και με ρυθμιζόμενο δάπεδο σε δύο θέσεις.
Το πορτ-μπαγκάζ του 2008 θα σας βολέψει αρκετά στην καθημερινότητα, καθώς διαθέτει πολύ χαμηλό κατώφλι φόρτωσης και κανονικό σχήμα που δεν αφήνει ανεκμετάλλευτα σημεία.
Οι χώροι τόσο για τους επιβάτες, όσο και τις αποσκευές είναι στο T-Roc από τους μεγαλύτερους που συναντάμε στην μικρή κατηγορία καθώς το μοντέλο επωφελείται τα μέγιστα από το γεγονός διαθέτει αρκετά μακρύ μεταξόνιο. Πιο αναλυτικά τώρα, η VW ανακοινώνει συνολική χωρητικότητα 455 λτ., αναμφίβολα νούμερο εντυπωσιακό, με το συνολικό όγκο ωστόσο, να μην είναι το μοναδικό του προσόν. Το T-Roc διαθέτει εξαιρετικά μεγάλο πλάτος ανοίγματος πόρτας, αναδεικνύοντας την ικανότητά του να φιλοξενεί ογκώδη αντικείμενα, σε συνδυασμό μάλιστα με το καλό εσωτερικό μήκος του. Από την άλλη βέβαια το σχετικά ψηλό κατώφλι φόρτωσης θα δυσκολέψει στη φόρτωση/εκφόρτωση βαριών αντικειμένων. Τέλος όσον αφορά στην μορφολογία του, το σχήμα του παρουσιάζει κάποιες εσοχές, λόγω των θόλων που εισέρχονται στο διαμέρισμα του πορτ-μπαγκάζ, ενώ επίσης το μοντέλο διαθέτει και διπλό πάτο.
Το 445 λτ. πορτ-μπαγκάζ του T-Roc διαθέτει εξαιρετικά μεγάλο άνοιγμα πόρτας και σε συνδυασμό με το καλό εσωτερικό μήκος του μπορεί να χωρέσει ογκώδη αντικείμενα.
Το Ford Puma βρίσκεται στην κορυφή της κατηγορίας όσον αφορά στο διαθέσιμο χώρο για τις αποσκευές.
Το Ford Puma βρίσκεται στην κορυφή της κατηγορίας όσον αφορά στο διαθέσιμο χώρο για τις αποσκευές. Συνολικά το πορτ-μπαγκάζ του έχει όγκο 536 λτ. (!) νούμερο δηλαδή που αντιστοιχεί σε ένα D-SUV. Από αυτά, τα 456 λίτρα αφορούν τον κύριο χώρο για τις αποσκευές και τα υπόλοιπα 80 από την χωρητικότητα του καινοτόμου Megabox, το οποίο μάλιστα μπορεί και να πλυθεί με λάστιχο, καθώς διαθέτει τάπα αποστράγγισης
Το Ford Puma διαθέτει συνολικό χώρο αποσκευών με όγκο 536 λτ., νούμερο δηλαδή που αντιστοιχεί σε ένα D-SUV.
Από εκεί και πέρα η διαμόρφωση του χώρου αποσκευών προσφέρει ένα αρκετά εκμεταλλεύσιμο σχήμα, με μια μικρή εσοχή μόνο στο σημείο του φωτιστικού σποτ και απέναντί του. Παράλληλα το Puma διαθέτει μεγάλο πλάτος ανοίγματος πόρτας, ενώ το μοναδικό του ψεγάδι, από εργονομικής άποψης, είναι το ύψος της ανοικτής πίσω πόρτας.
Εκτός των παραπάνω, ο χώρος αποσκευών του Puma διαθέτει πληθώρα πρακτικών λύσεων, όπως η εταζέρα που δεν στηρίζεται στα πίσω καθίσματα αλλά σηκώνεται μαζί με την πόρτα του χώρου αποσκευών, αλλά και διπλό πάτωμα που μπορεί να «ρυθμιστεί» σε 3 διαφορετικές θέσεις. Τέλος πόντους προσθέτει η πίσω πόρτα με σύστημα ανοίγματος hands free των κορυφαίων εκδόσεων.