Ένα sedan, ένα σπορ και ένα SUVάκι συμπληρώνουν την 5άδα

24.911 Επισκέψεις στο άρθρο (19/1/2023)
Ειδικά για τα μοντέλα της «N» οικογένειας προσφέρει εργοστασιακή εγγύηση για 5 χρόνια και απεριόριστα χλμ. ακόμη και για... λιώσιμο εντός πίστας.
3 Φωτογραφίες »

Ειδικά για τα μοντέλα της «N» οικογένειας προσφέρει εργοστασιακή εγγύηση για 5 χρόνια και απεριόριστα χλμ. ακόμη και για... λιώσιμο εντός πίστας.

3. Hyundai i20 N 1,6T 204 PS 6-MT Performance Pack: Από 29.090¤ με μπλοκέ διαφορικό


Οι μετρήσεις του Suzuki Vitara έδειξαν 7,0 λτ./100 χλμ.. με την ηλεκτρογεννήτρια να διατηρεί την λειτουργία του κινητήρα στο ρελαντί και εξαλείφει την κατανάλωση καυσίμου σε κάθε επιβράδυνση.
3 Φωτογραφίες »

Οι μετρήσεις του Suzuki Vitara έδειξαν 7,0 λτ./100 χλμ.. με την ηλεκτρογεννήτρια να διατηρεί την λειτουργία του κινητήρα στο ρελαντί και εξαλείφει την κατανάλωση καυσίμου σε κάθε επιβράδυνση.

Ένα βήμα χαμηλότερα στην συγκεκριμένη αναλογία βρίσκουμε το Hyundai i20 N. Με 6-τάχυτο χειροκίνητο σασμάν το hot-hatch των Κορεατών με το 1,6 TGD-i αποδίδει 204 PS κοστίζει 29.090 ευρώ (142,60¤ ανά ίππο) στο πακέτο Performance Pack με το μπλοκέ διαφορικό. Το ξεχωριστό με τα δύο «N» μοντέλα είναι τα άφθονα... παιχνίδια που μπορείς να κάνεις μαζί τους. Χαρακτηριστικά είναι τα δύο μαγικά πλήκτρα Ν τα οποία έχουν άπειρες ρυθμίσεις και τα πολλά συστήματα για οδηγική απόλαυση. Ενδεικτικά θα αναφερθούμε στο Rev Matching που με το πάτημα του κουμπιού στο τιμόνι προσομοιώνει την αγωνιστική τεχνική «μύτη-τακούνι» για ομαλές αλλαγές) και τη δυνατότητα για φρενάρισμα με το αριστερό.
 

4. Hyundai i30 Fastback 1,5T 160 PS 7-DCT 48V: 147,11¤ ανά ίππο

Μετά τις δύο σπορ κατασκευές της «Ν» οικογένειας ο τρίτος εκπρόσωπος της Hyundai είναι το i30 Fastback. Ένα μοντέλο που συνδυάζει συγκρατημένες τιμές κατανάλωσης ως ήπια υβριδικό (5,5 λτ./100 χλμ. στο ταξίδι), το οποίο παράλληλα δίνει καλές επιδόσεις χάρη στην ιπποδύναμη των 160 PS. Στο γκαράζ του AutoΤρίτη Test Center βρέθηκε η έκδοση με το DCT κιβώτιο των 7 σχέσεων για ακόμη μεγαλύτερη ευκολία στην κίνηση εντός πόλης. Αρκετά πλούσια είναι η στάνταρ έκδοση Premium (από 23.390 ευρώ) με την πλήρη σουίτα συστημάτων ασφαλείας Hyundai SmartSense και την 8άρα οθόνη αφής που υποστηρίζει συνδεσιμότητα Apple CarPlay και Android Auto.
 

5. Suzuki Vitara 1,4 Hybrid 48V 129 PS: Φθηνό αλλά άδειο στη βασική

Λιγότερα από 150 ευρώ ανά ίππο χρειάζεται κανείς για να αγοράσει το «βασικό» Suzuki Vitara (149,84¤). Πρόκειται για την mild hybrid έκδοση με κύκλωμα 48V, με κίνηση στους εμπρός τροχούς και ιπποδύναμη 129 PS. Αρκετά προσιτή είναι η στάνταρ έκδοση GL που ξεκινά από τα 19.330 ευρώ, ωστόσο έχει περιορισμούς ως προς τις ηλεκτρικές ευκολίες του. Μεταξύ άλλων, δεν έχει πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, θερμαινόμενους εξωτερικούς καθρέπτες, ούτε οθόνη αφής για το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης.
 
  Τα 5 καλύτερα μοντέλα σε αναλογία Ευρώ/ίππο
Μοντέλο Ιπποδύναμη Κόστος βασικής έκδοσης Ευρώ / PS
1. Hyundai i30 N Performance Pack 2,0 6-MT 280 PS 37.490 ευρώ 133,89
2. Toyota Yaris 1,5 VVT-iE 125 PS 17.180 ευρώ 137,44
3. Hyundai i20 N 1,6T 6-MT Performance Pack 204 PS 29.090 ευρώ 142,59
4. Hyundai i30 Fastback 1,5T 7-DCT 48V 160 PS 23.390 ευρώ 147,11
5. Suzuki Vitara 1,4 Hybrid 48V 129 PS 19.330 ευρώ 149,84

Σελίδα 1Τα 5 μοντέλα με την καλύτερη αναλογία ευρώ/ίππο
Σελίδα 2Ένα sedan, ένα σπορ και ένα SUVάκι συμπληρώνουν την 5άδα
MINETTA SYND.EKPTOSEIS
Test Center