Το νέο Renault Captur προσφέρει σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης βΆ βαθμού Highway and Traffic Jam Companion.
Με αυτόνομο σύστημα οδήγησης 2ου βαθμού
29.004 Επισκέψεις στο άρθρο
Περνώντας στις τεχνολογίες και τα συστήματα με τα οποία εφοδιάζεται η νέα γενιά του Captur, αυτό που ξεχωρίζει είναι το σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης βΆ βαθμού Highway and Traffic Jam Companion, το οποίο συνδυάζει το adaptive cruise control με το σύστημα διατήρησης στη λωρίδα, όπου σε αυτοκινητόδρομους ή σε μποτιλιάρισμα δίνει ουσιαστικά τη δυνατότητα στο Captur να κινείται αυτόνομα. Πέραν αυτών η Renault εφοδίασε το B-SUV της με όλα τα γνωστά υπάρχοντα συστήματα, όπως προειδοποίησης τυφλού σημείου και ακούσια αλλαγής λωρίδας, αναγνώρισης πινακίδων, στάνταρ Active Emergency Braking με αναγνώριση πεζού και ποδηλάτη, park assist και Active Rear Vehicle Detection. Παράλληλα θα συναντήσουμε και μια νέα κάμερα πανοραμικής θέασης 360 μοιρών και τη νέα εφαρμογή MyRenault.
Το προηγούμενο ήταν πρωταθλητής γιατί εκτός των άλλων έβγαινε σε λογική τιμή. Το νέο μοντέλο είναι πιο ακριβό με αρκετούς ανταγωνιστές πλέον. Στις 22-26 χιλιάδες αγοράζεις μεγαλύτερο αυτοκίνητο. Δεν είναι μόνο το μήκος του που τείνει να το εντάξει στην κατηγορία C, είναι και η τιμή του!
Το προηγούμενο ήταν πρωταθλητής γιατί εκτός των άλλων έβγαινε σε λογική τιμή. Το νέο μοντέλο είναι πιο ακριβό με αρκετούς ανταγωνιστές πλέον. Στις 22-26 χιλιάδες αγοράζεις μεγαλύτερο αυτοκίνητο. Δεν είναι μόνο το μήκος του που τείνει να το εντάξει στην κατηγορία C, είναι και η τιμή του!