Το ολοκαίνουργιο Renault Captur θα βασιστεί σε 5 πυλώνες για να συνεχίσει να αποτελεί το απόλυτο ευρωπαϊκό best seller στην κατηγορία των κόμπακτ crossover. Πάμε να τους δούμε αναλυτικά!
Είναι κομψότερο και με πολλές δυνατότητες εξατομίκευσης
Το νέο Captur είναι αισθητά κομψότερο και πιο χορταστικό στο μάτι. Την παράσταση κλέβουν τα νέα φώτα με το χαρακτηριστικό «δάκρυ» στο κάτω μέρος τους που έχουμε δει στα καινούρια Megane και Clio. Αρκετά διαφορετικός είναι ο προφυλακτήρας, αφού περιλαμβάνει δύο νέας σχεδίασης αεραγωγούς, ενώ το καπό είναι πιο μυώδες. Οι αεραγωγοί έχουν ενεργή συμμετοχή στη ροή του αέρα και μαζί με άλλα χαρακτηριστικά, το νέο Captur παρότι φαρδύτερο και υψηλότερο από το προηγούμενο, όχι μόνο διατηρεί, αλλά και βελτιώνει την αεροδυναμική του. Ριζικά διαφοροποιημένη είναι η σχεδίαση του πίσω μέρους, αφού τα νέα φώτα έχουν σχήμα C (για πρώτη φορά σε μοντέλο Renault), ενώ παράλληλα ο προφυλακτήρας και χαμηλότερα ο διαχύτης δεν θυμίζουν σε τίποτα το προηγούμενο Captur. Το νέο Renault Captur προσφέρεται σε 11 χρώματα αμαξώματος, 4 χρώματα οροφής και 3 πακέτα εξατομίκευσης της εξωτερικής εμφάνισης, που προσφέρουν τη μοναδική στην κατηγορία δυνατότητα των 90 δυνατών συνδυασμών, τη στιγμή που άλλοι 18 προσφέρονται για το εσωτερικό.
Το προηγούμενο ήταν πρωταθλητής γιατί εκτός των άλλων έβγαινε σε λογική τιμή. Το νέο μοντέλο είναι πιο ακριβό με αρκετούς ανταγωνιστές πλέον. Στις 22-26 χιλιάδες αγοράζεις μεγαλύτερο αυτοκίνητο. Δεν είναι μόνο το μήκος του που τείνει να το εντάξει στην κατηγορία C, είναι και η τιμή του!
Το προηγούμενο ήταν πρωταθλητής γιατί εκτός των άλλων έβγαινε σε λογική τιμή. Το νέο μοντέλο είναι πιο ακριβό με αρκετούς ανταγωνιστές πλέον. Στις 22-26 χιλιάδες αγοράζεις μεγαλύτερο αυτοκίνητο. Δεν είναι μόνο το μήκος του που τείνει να το εντάξει στην κατηγορία C, είναι και η τιμή του!