Ακόμα ένα τρόπο για να μεγαλώσει τη δημοφιλία των μοντέλων της βρήκε η Hyundai, η οποία ανακοίνωσε ότι τόσο το πλήρως ηλεκτρικό Ioniq 5, όσο και το SUV, Tucson θα παρουσιαστούν στο επερχόμενο blockbuster «Spider-Man: No Way Home» που έχει προγραμματιστεί να κάνει πρεμιέρα στις κινηματογραφικές αίθουσες στις 17 Δεκεμβρίου από τις ΗΠΑ.
Μάλιστα μία πρώτη γεύση είναι ήδη διαθέσιμη για το κοινό, αφού το Ioniq 5 πρωταγωνιστεί επίσης στο τελευταίο τηλεοπτικό σποτ μαζί με τον Spider-Man που υποδύεται ο Tom Holland και τον καλύτερο φίλο του Ned Leeds που υποδύεται ο Jacob Batalon. Η διαφήμιση διάρκειας 90 δευτερολέπτων με τίτλο «Only Way Home» σκηνοθέτησε ο Jon Watts, σκηνοθέτης της τελευταίας τριλογίας του Spider-Man.
Από κει και πέρα, οι θαυμαστές του Spider-Man και της Hyundai θα έχουν την ευκαιρία να αποκτήσουν μια ειδική αφίσας της ταινίας με το ηλεκτρικό μοντέλο, καθώς και μια σειρά από wallpapers. Όσο για το Tucson, αυτό θα παρουσιαστεί σε μια άλλη διαφήμιση διάρκειας 30 δευτερολέπτων που θα δείχνει βασικές σκηνές από την ταινία όπου εμφανίζεται μαζί με τον Tom Holland (Spider-Man).
Περιμένει αύξηση της δημοτικότητας με αυτή την κίνηση η Hyundai
«Αναμένουμε μεγάλη επίδραση στο μάρκετινγκ από αυτή τη συνεργασία. Αυτή η συναρπαστική ταινία και η εμφάνιση των δύο οχημάτων σε βασικές στιγμές της ιστορίας που παίζουν οι κύριοι χαρακτήρες θα ενθουσιάσει τους εκατομμύρια θεατές σε όλο τον κόσμο», είπε μεταξύ άλλων ο Thomas Schemera, επικεφαλής του τμήματος μάρκετινγκ της Hyundai.
Προμοτάρει στη μεγάλη οθόνη τα Ioniq 5 και Tucson η Hyundai! -Αμφότερα θα συμμετάσχουν στο επερχόμενο blockbuster «Spider-Man: No Way Home». -Στη δημοσιότητα το πρώτο teaser βίντεο. -Ακόμα μεγαλύτερη δημοφιλία αναμένει η μάρκα. Αυξάνουν τη δημοτικότητα των αυτοκινήτων τέτοιες ενέργειες; Θα επέλεγες πιο εύκολα να πάρεις ένα αυτοκίνητο που είδες σε κινηματογραφική ταινία;