Το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων είναι αλήθεια πως έστω και με αργούς ρυθμούς αρχίζει να μειώνεται από τους εξοπλισμούς των αυτοκινήτων, ωστόσο οι άνθρωποι της Hyundai φαίνεται πως έχουν βάλει ως στόχο να το διατηρήσουν στα μοντέλα τους.
Ένας από τους τρόπους για να καταφέρουν να διατηρήσουν ζωντανό το manual κιβώτιο είναι το ισχυρό τμήμα της κορεατικής μάρκας. Το τμήμα Ν αρχίζει σιγά σιγά να μετρά ολοένα και περισσότερα αυτοκίνητα-μέλη και οι άνθρωποι της κορεατικής μάρκας μέσω αυτών βλέπουν την ευκαιρία να διατηρήσουν ζωντανό το χειροκίνητο κιβώτιο.
Μιλώντας σε αυστραλιανά μέσα ενημέρωσης ο σχεδιαστής προϊόντων της Hyundai, Howard Lam αναφέρθηκε επ αυτού τονίζοντας: «Όπου είναι δυνατόν, θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε στους αγοραστές την επιλογή ενός χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων ή του οκτατάχυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη». Μάλιστα αν αφήσουμε τα λόγια και περάσουμε στις πράξεις θα δούμε πως η Hyundai τιμάει το λόγο της, καθώς στο ανανεωμένο i30 N διατήρησε το εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ως μέρος του εξοπλισμού.
Φυσικά αξίζει να σημειωθεί πως οι άνθρωποι της μάρκας δε παύουν να βλέπουν τον ανταγωνισμό όπου τα αυτόματα κιβώτια κυριαρχούν, ωστόσο δηλώνουν πως όσο τους επιτρέπουν οι εξελίξεις στο χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας τόσο θα διατηρούν ζωντανό το κλασικό χειροκίνητο κιβώτιο.