Η Jeep έχει 4 μοντέλα που ως εταιρικά οι χρήστες τους δεν πληρώνουν φόρο
1. Avenger ηλεκτρικό: κορυφαία επίδοση στο elk test (αποφυγή εμποδίου)
2. Avenger βενζινοκίνητο: Με τα καλύτερα φρένα στην κατηγορία
3. Renegade: Είναι το μοναδικό Plug-in SUV πόλης στην αγορά
4. Compass: Με 240 άλογα και μεγάλους χώρους οικογενειακού
Jeep Avenger βενζινοκίνητο: Με τα καλύτερα φρένα στην κατηγορία
Οι ευνοϊκές νομοθετικές ρυθμίσεις που απολαμβάνουν οι εταιρείες αποκτώντας καινούργιο αυτοκίνητο μέσω leasing (χρονομίσθωσης) έχουν αυξήσει σημαντικά τα μερίδια αγοράς των εταιρικών πωλήσεων (εδώ οι τιμές leasing ανά μάρκα-μοντέλο). Υπάρχει, όμως, μία σημαντική προϋπόθεση: το αυτοκίνητο αυτό να απαλλάσσεται από τον εταιρικό φόρο. Τα ηλεκτρικά και τα Plug-in hybrid μοντέλα με Λ.Τ.Π.Φ. έως 40.000 ευρώ επωφελούνται λόγω τεχνολογίας κινητήρα (αέριοι ρύποι κάτω από 50 γρ. CO2/χλμ.), όμως την ίδια φοροαπαλλαγή έχουν και αυτοκίνητα με Λ.Π.Τ.Φ. κάτω από 20.000 ευρώ, ανεξαρτήτως ρύπων, εφόσον έχουν δηλωθεί για επαγγελματικούς σκοπούς.
Όπως για παράδειγμα το βενζινοκίνητο Jeep Avenger των 100 ίππων, το ένα από τα τέσσερα μοντέλα της Jeep που δεν πληρώνουν εταιρικό φόρο. Το μικρότερο SUV στην ιστορία της Jeep, στην εισαγωγική του έκδοση κινείται με τον γνωστό 3κύλινδρο 1,2 turbo PureTech, ο οποίος συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων και έχει μέση πραγματική κατανάλωση 7,8 λτ./100 χλμ.. Από τις μετρήσεις του AutoΤρίτη Test Center ξεχωρίζουμε τα φρένα του Jeep Avenger (100-0 χλμ./ώρα σε 35,1 μέτρα), που είναι η κορυφαία επίδοση ανάμεσα σε 51 βενζινοκίνητα κάθε τεχνολογίας που έχουν δοκιμάσει.
Από εξοπλιστικής πλευράς, υπάρχουν δύο επιλογές. Ο στάνταρ εξοπλισμός της έκδοσης Longitude περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, infotainment με οθόνη αφής 10,25 ιντσών και υπηρεσίες Uconnect, ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, φώτα Full LED reflector, cruise control, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, σύστημα διατήρησης στην λωρίδα κίνησης, αυτόματο φρενάρισμα με αναγνώριση πεζών και δικυκλιστών, αναγνώριση των οδικών σημάτων, καθώς και τα συστήματα Selec-Terrain και Hill Descent Control, που βοηθούν τον οδηγό στην εκτός δρόμου οδήγηση.
Όσον αφορά την αμέσως επόμενη έκδοση Altitude, προστίθενται ζάντες 17 ιντσών, ενεργό cruise control, δερμάτινο τιμόνι, αυτόματος κλιματισμός και ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών.
Jeep Avenger ηλεκτρικό: κορυφαία επίδοση στο elk test (αποφυγή εμποδίου)
Στην γκάμα του Jeep Avenger και με το πλεονέκτημα του μηδενικού φόρου εταιρικής χρήσης βρίσκουμε και την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση Jeep Avenger BEV. Υπάρχουν τα ίδια ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα με το βενζινοκίνητο μοντέλο (συστήματα Selec-Terrain και Hill Descent Control, καλές γωνίες εισόδου, αναχώρησης και ράμπας), όμως η διαφορά εντοπίζεται στις επιδόσεις. Η μεγάλη ιπποδύναμη (156 PS) αλλά κυρίως η άμεσα διαθέσιμη ροπή του ηλεκτροκινητήρα (με την πρώτη γκαζιά) εξασφαλίζουν πολύ καλές επιδόσεις, κυρίως σε ενδιάμεσες επιταχύνσεις (60-100 σε 4,1 δλ. και 80-120 σε 5,4 δλ.).
Από εκεί και πέρα, στην περίπτωση του ηλεκτρικού Jeep Avenger πρέπει να σταθούμε και στην οδική του συμπεριφορά, ειδικά στην δοκιμασία αποφυγής κινδύνου (Elk Test). Μέχρι πρότινος βλέπαμε στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να υπάρχει ένα άτυπο όριο στα 73-74 χλμ./ώρα. Το ηλεκτρικό Jeep Avenger «έσπασε» το συγκεκριμένο φράγμα και με πετυχημένη ταχύτητα εισόδου τα 74,7 χλμ./ώρα σημείωσε επίδοση καλύτερη κι από συμβατικό μικρό SUV.
Όσον αφορά τις εξοπλιστικές παροχές του ηλεκτρικού Jeep Avenger, πέραν των εκδόσεων Longitude και Altitude υπάρχει και η πιο πλούσια Summit. Οι επιπλέον παροχές της αφορούν είσοδο και εκκίνηση χωρίς κλειδί, handsfree πόρτα χώρου αποσκευών, θέση ασύρματης φόρτισης κινητού, περιμετρικούς αισθητήρες παρκαρίσματος και αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 2.
Σελίδα 2 | Jeep Renegade: Είναι το μοναδικό Plug-in SUV στην αγορά |
Σελίδα 3 | Jeep Compass: Με 240 άλογα και μεγάλους χώρους οικογενειακού |