ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Ποιες είναι οι ελάχιστες εκτός δρόμου ικανότητες που πρέπει να έχει ένα SUV σήμερα; Πόσο off-road πρέπει να είναι;

Ποιες είναι οι ελάχιστες εκτός δρόμου ικανότητες που πρέπει να έχει ένα SUV σήμερα; Πόσο off-road πρέπει να είναι;

Τα SUV του Κολωνακίου

5.029 Επισκέψεις στο άρθρο (2/11/2016)

Είπαμε τα νέα SUV δεν χρειάζεται να έχουν εκτός δρόμου ικανότητες. Είπαμε πως τα νέα SUV είναι τα στέισον βάγκον που δεν θέλαμε, λίγο ψηλότερα για να τα θέλουμε. Είπαμε πως τα νέα SUV δεν πατάνε ποτέ σε χώμα. Όμως ποιες είναι οι ελάχιστες εκτός δρόμου ικανότητες που πρέπει να έχουν;

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Οι κατασκευαστές φυσικά το ξέρουν, ότι δηλαδή τα SUV σήμερα δεν θα πατήσουν ποτέ εκτός ασφάλτου, πως δεν θα βρεθούν ποτέ σε χωματόδρομο, και πως δεν θα χρειαστεί ποτέ να ξεπεράσουν κάποιο εμπόδιο. Ξέρουν επίσης πως τα SUV είναι μεγάλα αυτοκίνητα και χρειάζονται κάποια βοηθήματα ώστε οι οδηγοί τους να μην φοβούνται όταν ξεκινάνε σε ανηφόρες, όταν κατεβαίνουν κατηφόρες, και όταν καβαλάνε πεζοδρόμια. Και έτσι τα SUV έχουν κάποια συστήματα που παραπέμπουν σε εκτός δρόμου χρήση, όμως δεν προορίζονται για εκτός δρόμου χρήση.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Ας έρθουμε τώρα στην Ελλάδα. Που έχει ένα εκτενές δίκτυο χωματόδρομων, που οι ανηφόρες και οι κατηφόρες είναι το μόνο που ξέρουμε, και που τα πεζοδρόμια σε κάποιες περιπτώσεις είναι ο μόνος τρόπος για να παρκάρεις, κακώς ή καλώς. Αν ρωτήσεις τον μέσο Έλληνα οδηγό, έχει τελείως διαφορετική γνώμη από τον Γερμανό ή τον Γάλλο για το πόσο ικανά πρέπει να είναι εκτός δρόμου τα SUV.

Δεν είναι μάλιστα λίγοι αυτοί που θα πουν πως στην Ελλάδα είναι υποχρεωτική και η ύπαρξη τετρακίνησης στα SUV. Από τη μία οι πολλοί και πολύ ολισθηροί δρόμοι, που λόγω παλαιότητας, κακής ασφάλτου και ζέστης γίνονται σαν καθρέφτες, αυξάνοντας τις απαιτήσεις για πρόσφυση, και άρα για τον αριθμό των κινητηρίων τροχών. Το ίδιο επιχείρημα ισχύει και για τους χωματόδρομους με τις φυτευτές πέτρες που απαιτούν απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος, μεγάλες διαδρομές της ανάρτησης και σκληροτράχηλες αναρτήσεις.

Και μετά είναι το πρεστίζ. Γιατί μπορεί ένα Peugeot 2008, ένα Nissan Qashqai, ή το Citroen C4 Cactus να είναι SUV πόλης και να μην ντρέπονται καθόλου γι αυτό, όμως για αρκετούς, κάποια ονόματα θέλουν εκτός δρόμου ικανότητες. Ένα Land Rover Discovery, ή ακόμη και ένα Suzuki Jimny. Και το Vitara, για κάποιους, και ας γκρινιάζουν παρότι είναι το καλύτερο Vitara όλων των εποχών.

Εσείς όμως τι λέτε; Ποιες είναι οι ελάχιστες εκτός δρόμου ικανότητες που πρέπει να έχει ένα SUV; Και ποια SUV πρέπει να έχουν παραδοσιακές off road επιδόσεις λόγω ονόματος; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
KGM