Αυτά είναι τα οικογενειακά SUV με top κατανάλωση!
75.918 Επισκέψεις στο άρθρο
Θες αυτοκίνητο με άπλετους χώρους αλλά και οικονομικό στην κατανάλωση; Τα plug-in SUV μπορεί να είναι η λύση που ψάχνεις. Δες τα 5 SUV υβριδικής τεχνολογίας με κορυφαία μέση κατανάλωση στις μετρήσεις του AutoΤρίτη Test Center.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Ενώ βαδίζουμε στον δρόμο του πλήρη εξηλεκτρισμού, αυτοκίνητα με υβριδική τεχνολογία καλούνται να γεφυρώσουν την απόσταση ανάμεσα στους κινητήρες εσωτερικής καύσης και την αποκλειστική ηλεκτροκίνηση. Ειδικά για εκείνους που αναζητούν τα πλεονεκτήματα ενός SUV (ευρυχωρία, off road ικανότητες) μαζί με την αποδοτικότερη (άρα και οικονομικότερη) κατανάλωση, η απάντηση στο πρόβλημα είναι γνωστή: τα plug-in hybrid μοντέλα. Τα αυτοκίνητα, δηλαδή, που «μπαίνουν στην πρίζα» και φορτίζονται για να ξαναγεμίσουν τις μπαταρίες τους. Το συγκεκριμένο είδος οχημάτων προτάσσει τον οικονομικό του χαρακτήρα, μιας και συνδυάζει ή εναλλάσσει θερμικό και ηλεκτρικό μοτέρ ανάλογα με την ταχύτητα κίνησης και το περιβάλλον στο οποίο βρισκόμαστε (αστικός ιστός, ταξίδι, επαρχιακές διαδρομές).
Παρόμοια αλλά και διαφορετική συγχρόνως τεχνολογία αξιοποιεί ένα υβριδικό και όχι plug-in μοντέλο, που συμπεριλαμβάνουμε εδώ εξαιτίας της χαμηλής του κατανάλωσης στις μετρήσεις μας. Ο λόγος για το Toyota C-HR, το αυτοφορτιζόμενο υβριδικό SUV, το οποίο έχει δύο κινητήρες (βενζίνης και ηλεκτρικό) και αποτελεί μία ενδιαφέρουσα εναλλακτική πρόταση. Η διαφορά του έγκειται στο ότι η ανάκτηση ενέργειας γίνεται με το φρενάρισμα ή το άφημα του γκαζιού, χωρίς επομένως να υπάρχει ανάγκη φόρτισης από πρίζα.
Αρκετά με τα εισαγωγικά. Πάμε να δούμε αναλυτικά τα 5 SUV με κορυφαία μέση κατανάλωση στις μετρήσεις του AutoΤρίτη Test Center. Μεγάλα στο μάτι, αλλά... μικρά στην κατανάλωση στις σελίδες που ακολουθούν.
Το ότι τα plugin κοστίζουν 10-12.000 παραπάνω από τα αντίστοιχα βενζίνης/ντίζελ αποκρύπτεται εντεχνως...επίσης το κόστος μεταξύ βενζίνης/ντίζελ δινει αέρα 1 λτ κατανάλωση στα ντίζελ. Τα 6 λτ βενζίνη κοστίζουν όσο τα 7 ντίζελ...
Τα SUV είναι για ταξίδια. Σε ταξίδι με 140-160km/h και απόσταση πάνω από 300 χιλιόμετρα πόσο καίνε τα υβριδικά και πόσο τα πετρελαιοκίνητα ;
....Δεν ειναι και τοσο οικονομικα. Καινει οσο τα diesel, και ισως και παραπανω. Απο την αλλη, η τιμη αγορας τους ειναι πολυ μεγαλυτερη, ιδιαιτερα στα plug in. Αρα, ποιο το οφελος?
Άσε που 6 λίτρα στα 100 χλμ σημαίνει 6*1,6=9,6 ευρώ κάτι που με diesel με τιμή diesel στο 1.33 τα 9,6 τα βγάζεις όταν έχεις κατανάλωση 7 λίτρα στα 100 χλμ. 7 λίτρα στα 100 χλμ για diesel είναι μεγάλη καταναλωση
Εντωμεταξύ, οι βενζινάδες τρίβουν τα χέρια τους με όσους αγοράζουν υβριδικά κι ανακαλύπτουν πως η κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες είναι πολλαπλάσια της υποσχόμενης εταιρικής, χαχαχαχα
Συγνωμη βενζιναδες, και συγνώμη τραπεζες γιατί με τα διπλά που δίνεις για αγορά αδειαζουν οι λογαριασμοί.
Sorry autotriti αλλά εχθρός των πρατηρίων και αυτών που αποτρέπουν με διάφορους τρόπους να αγοράσουν ντίζελ είναι η σωστή οδήγηση με ντίζελ, B max Ford 1.5 σταθερά 4.1 lt στο οικονομόμετρο του!!!
Όταν θα κινηθεί το plugin στην εθνική με 135 θα κουβαλά μια βαριά συστοιχία μπαταριών που θα του ανεβάζει την κατανάλωση χωρίς κάποιο όφελος. Αν πάλι ψάχνεις να κινείσαι με ένα αμάξι c suv εντός πόλης για να κάνεις οικονομία μάλλον λάθος αμάξι επέλεξες....