Θέτουμε αντιμέτωπους τρεις εκπροσώπους από εντελώς διαφορετικές κατηγορίες που έχουν κοινό χαρακτηριστικό τους χώρους και την πρακτικότητα. Ποιο θα επικρατήσει σε αυτή την άτυπη μάχη; Skoda Superb, SsangYong XLV ή VW Touran;
Οικογενειακά για μετακόμιση
29.409 Επισκέψεις στο άρθρο (6/7/2017)
Τα Skoda Superb, SsangYong XLV και VW Touran μπορεί να ανήκουν σε διαφορετικές κατηγορίες, ωστόσο έχουν ένα κοινό. Τους χώρους. Με χώρους αποσκευών πάνω από 600 λίτρα και καμπίνες ικανές να φιλοξενήσουν μέχρι και 7 άτομα, τα τρία μοντέλα είναι ιδανικά για όσους αναζητούν τη μέγιστη ευρυχωρία.
Μπορεί ο χάρτης των πωλήσεων να βγάζει πρωταθλητές τα μικρά μοντέλα, ωστόσο υπάρχει ένα σεβαστό ποσοστό αγοραστών που θέτουν ως προτεραιότητα, τους μεγάλους χώρους για επιβάτες, αλλά και τις αποσκευές. Για παράδειγμα μια οικογένεια με τρία παιδιά είναι δύσκολο να μπορέσει να βολευτεί άνετα σε ένα μικρό αυτοκίνητο. Εξάλλου τη σημαντικότητα της ευρυχωρίας μπορούμε να την αντιληφθούμε και από τις προσπάθειες των κατασκευαστών να εξοικονομήσουν όσο το δυνατόν περισσότερο χώρο στα νέα τους μοντέλα. Φυσικά για όσους έχουν ως πρώτο μέλημα τους άπλετους χώρους και τη δυνατότητα μεταφοράς πολλών αποσκευών υπάρχουν τα αντίστοιχα μοντέλα, σε κάθε κατηγορία που μπορούν να τους το προσφέρουν. Εμείς επιλέξαμε τρία μοντέλα, με τα παραπάνω χαρακτηριστικά και διαφορετικά αμαξώματα. Ένα μεγάλο σεντάν, τη Skoda Superb, ένα SUV, το SsangYong XLV και το πολυχρηστικό VW Touran, αμφότερα σε diesel εκδόσεις, που προσφέρονται για πολλά ταξίδια και χιλιόμετρα.
Μπορεί η σύγκριση στη σχεδίαση τριών μοντέλων, από εντελώς διαφορετικές κατηγορίες να είναι αδόκιμη, ωστόσο και τα τρία μοντέλα είναι αδύνατον να μην τα παρατηρήσεις αν περνούν δίπλα σου. Αναμφίβολα η Superb ξεχωρίζει χάρη στο επιβλητικό αμάξωμά της που προσεγγίζει τα 5 μέτρα (4.861 χλστ.) και βγάζει την αίσθηση λιμουζίνας, ενώ χάρη στα τονισμένα δυναμικά στοιχεία της, όπως το μυώδες καπό, ο μεγάλος αεραγωγός της μάσκας και τα μοντέρνα φωτιστικά διαθέτει μια σχεδίαση που θα ικανοποιήσει και τους πιο απαιτητικούς. Δυναμισμό αντίστοιχα αποπνέει και το XLV, χάρη στα νεύρα του καπό, τις ράγες οροφής, τις έντονες ακμές κατά μήκος του αμαξώματος, καθώς και το μεγάλο άνοιγμα στο κάτω μέρος του εμπρός προφυλακτήρα και τη λεπτή γρίλια που συνδέει τα μπροστά φώτα. Τέλος το Touran σαν «γνήσιο τέκνο» της VW, ακλουθεί πιστά τη φιλοσοφία της φίρμας, χωρίς σχεδιαστικές εξάρσεις και με το χαρακτηριστικό σοβαρό ύφος που διαθέτουν τα μοντέλα της.
Συγκριτικό τουρλουμπούκι. Όχημα τριών όγκων εναντίον οχήματος πολυχρηστικού εναντίον οχήματος σπορ χρήσης.
Εδώ όμως το autotriti δίνει ρεσιτάλ. Δυο σήματα του γκρουπ εναντίον κορεάτικης αυτοκινητοβιομηχανίας που ανήκει σε Ινδούς.
Αν δεν δούμε τα χειρότερα πως θα εκτιμήσουμε τα καλύτερα!!
Συγκριτικό τουρλουμπούκι. Όχημα τριών όγκων εναντίον οχήματος πολυχρηστικού εναντίον οχήματος σπορ χρήσης. Εδώ όμως το autotriti δίνει ρεσιτάλ. Δυο σήματα του γκρουπ εναντίον κορεάτικης αυτοκινητοβιομηχανίας που ανήκει σε Ινδούς. Αν δεν δούμε τα χειρότερα πως θα εκτιμήσουμε τα καλύτερα!!
Το σκοντα...τεραστιο χωρο αποσκευων....λες και ειναι σπηλια!