Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Ξεχάσαμε τα αστέρια του EuroNCAP ή απλώς θεωρούμε δεδομένη την παθητική μας ασφάλεια στα σύγχρονα αυτοκίνητα;

Ξεχάσαμε τα αστέρια του EuroNCAP ή απλώς θεωρούμε δεδομένη την παθητική μας ασφάλεια στα σύγχρονα αυτοκίνητα;

Τα αστέρια έπεσαν;

4.080 Επισκέψεις στο άρθρο (8/6/2015)

Πριν μερικά χρόνια τα αποτελέσματα ενός αυτοκινήτου στο EuroNCAP μόνο απαρατήρητα δεν περνούσαν, αλλά τώρα μάλλον θεωρούμε δεδομένη την παθητική μας ασφάλεια.

Θυμάστε όταν τα αυτοκίνητα στο λανσάρισμά τους κουβάλαγαν με περηφάνια τα αστέρια του EuroNCAP με τεράστιο αυτοκόλλητο στο πίσω παρμπρίζ; Τα αυτοκόλλητα έφυγαν, το EuroNCAP όμως έμεινε. Μήπως απλά νομίζουμε πως όλα τα αυτοκίνητα είναι τώρα πεντάστερα; 
Δεν είναι. Όχι απλά δεν είναι πεντάστερα αλλά και τα αστέρια από χρονιά σε χρονιά σημαίνουν και διαφορετικά πράγματα. Βλέπεις το EuroNCAP προχωράει μαζί με την κοινωνία. Αν πριν 20 χρόνια θέλαμε να μην σκοτώνονται οι εμπρός επιβάτες γιατί θεωρούσαμε ότι οι πίσω δεν κινδυνεύουν, ήρθαν τα νέα τεστ και έδειξαν πως οι πίσω όχι απλά χτυπούν, αλλά σκοτώνουν και τους εμπρός.
Αν οι πεζοί κάποτε δεν απασχολούσαν τα τεστ, σήμερα θέλουμε να τους προφυλάξουμε, καθότι και εμείς είμαστε πεζοί τον περισσότερο χρόνο. Και έτσι κάθε χρόνο προστίθενται νέα τεστ που κάνουν τα πέντε αστέρια όλο και πιο δύσκολο να έρθουν.
Κάποιοι έλεγαν πως οι κατασκευαστές απλά φτιάχνουν αυτοκίνητα που «περνούν» το EuroNCAP, όμως με τις δοκιμές να αλλάζουν κάθε χρόνο σχεδόν, αυτό είναι δύσκολο. ¶ρα λοιπόν το να θεωρούμε πως ένα αυτοκίνητο είναι πεντάστερο επειδή είναι καινούργιο, ή επειδή είναι μεγάλο, ή επειδή είναι ακριβό, είναι λάθος. Και τα αποτελέσματα το λένε ξεκάθαρα.Το καλύτερο μικρό του 2014 για παράδειγμα είναι η Skoda Fabia με πέντε αστέρια, όταν στο ίδιο τεστ το νέο Mini πέτυχε τέσσερα. 5 αστέρια πέτυχε και το Nissan Pulsar ενώ το Renault Megane μόνο 3. Το 2015 το Αudi TT έπιασε το 2015 τέσσερα, όσα και το Mazda 2. Αυτοκίνητα που θα περίμενε κανείς τελείως διαφορετικά αποτελέσματα.
Οι διαφορές όμως είναι πολύ συγκεκριμένες πλέον για να κρίνει κανείς μόνο από τα αστέρια. Τα αυτοκίνητα αξιολογούνται σε τέσσερις τομείς, τους εμπρός επιβάτες, τα παιδιά, τους πεζούς και τα συστήματα προστασίας και αποφυγής. Για παράδειγμα το TT δεν είναι περίεργο αν δεν παρέχει την ίδια καλή προστασία στα παιδιά όσο το Renault Espace, αφού δεν προορίζονται για την ίδια χρήση. Όμως το Espace βγήκε πεντάστερο, παρότι υστερεί στους πεζούς έναντι του ΤΤ, ενώ το κουπέ της Audi έφυγε με τέσσερα αστέρια γιατί δεν έχει και όλα τα άλλα συστήματα προειδοποίησης ατυχήματος. Και είναι λογικό, αφού μιλάμε για σπορ αυτοκίνητο.
Είναι εμφανές λοιπόν ότι τα αστέρια ούτε τα παίρνουμε ως δεδομένα, αλλά ούτε και με την αξία που είχαν κάποτε. Πρέπει για κάθε μοντέλο να δούμε ακριβώς τους τομείς που απασχολούν και πως τα πήγε σε αυτούς.
Εσείς όμως το κάνετε αυτό; Ξέρετε πως τα πήγε το μοντέλο που θέλετε στο EuroNCAP; Ή θεωρήσατε δεδομένο ότι είναι «μια χαρά»; Τώρα που το είδατε, τι λέτε; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
LEASING PICK UPS