ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Τα «έχωσε» στη Γερμανία o ιδρυτής της Tesla

1.867 Επισκέψεις στο άρθρο (19/5/2021)

Το δάχτυλο κούνησε στη Γερμανία ο ιδρυτής της Tesla, Elon Musk, λόγω της μεγάλης γραφειοκρατίας που υπάρχει στη χώρα!

Τεταμένη ήταν η ατμόσφαιρα κατά τη διάρκεια επίσκεψης του Elon Musk στο Ευρωπαϊκό Gigafactory της Tesla στο Βερολίνο. Ο ιδρυτής της αμερικανικής εταιρείας φάνηκε ιδιαίτερα επικριτικός για τη γραφειοκρατία της Γερμανίας, κουνώντας ουσιαστικά το δάχτυλο στην κυβέρνηση της Άνγκελα Μέρκελ, καθώς παρατηρεί καθυστερήσεις στην υλοποίηση του πλάνου που έχει σχεδιάσει για τη λειτουργία του εργοστάσιου.
 
Η Tesla αντιμετωπίζει καθυστερήσεις στην κατασκευή του γερμανικού Gigafactory, ωθώντας πίσω το άνοιγμα στα τέλη του 2021 από την αρχική προθεσμία της 1ης Ιουλίου. Αυτές οι καθυστερήσεις προκλήθηκαν από διάφορους λόγους κυρίως όμως από μακροχρόνιες διαδικασίες έγκρισης.
 
Όταν λοιπόν ρωτήθηκε πότε θα αρχίσει να κατασκευάζει αυτοκίνητα το πρώτο Gigafactory της Tesla στην Ευρώπη, ο Musk είπε με νόημα στο Reuters: «Είναι δύσκολο να προβλέψουμε με ακρίβεια γιατί μπορούμε να φτιάξουμε τα αυτοκίνητα μόνο όταν όλα τα κομμάτια που απαιτούνται βρίσκονται εδώ (σ.σ. εργοστάσιο). Φαίνεται ότι θα μπορούμε να ξεκινήσουμε την παραγωγή στα τέλη του τρέχοντος έτους».
 
Σε συνέχεια των δηλώσεων του και αναφερόμενος ξεκάθαρα στο θέμα της γραφειοκρατίας που όπως φαίνεται ταλανίζει και τη Γερμανία, ο Musk είπε: «Νομίζω ότι θα μπορούσε να υπάρξει λιγότερη γραφειοκρατία, αυτό θα ήταν καλύτερο. Πρέπει να υπάρχει κάποιο είδος ενεργής διαδικασίας για την κατάργηση των κανόνων. Διαφορετικά, με την πάροδο του χρόνου, οι κανόνες θα συσσωρευτούν με αποτέλεσμα μελλοντικά να υπάρχουν όλο και περισσότεροι κανόνες έως ότου τελικά, δεν θα μπορεί κανείς να κάνει τίποτα».
 
Κλείνοντας να σημειώσουμε πως στο παρελθόν η Tesla είχε εκφράσει και πάλι τα παράπονά της σημειώνοντας σε επιστολή με αποδέκτη το περιφερειακό δικαστήριο στο Βερολίνο πως οι διαδικασίες που υπάρχουν αποθαρρύνουν τις επενδύσεις σε τομείς όπως η καθαρή ενέργεια.

Mercedes
LINGLONG VS GOODYEAR